Ερώτηση καλαμια koronaios

18/11/2008 22:47 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
καλησπέρα φίλε γιώργό.αυτό  που θα ήθελα να προσθέσω είναι πριν αγοράσεις οποιοδήποτε καλάμι να σκεφτείς τι ψαρέματα θέλεις να κάνεις.για αρχή καλάμια surf νομίζω ότι δεν θα χρειαστείς.δεν νομίζω οτι θα σταθεις να ψαρέψεις σε φουρτουνα.τα καλάμια αυτά είναι πολύ σκληρά με μεγάλο action δεν θα καταλαβαινεις τσιμπιές δεν θα ευχαριστηθείς ψάρεμα.νομίζω ένα καλάμι "γενικών καθηκόντων" είναι ότι πρέπει. για παράδειγμα ενα καλάμι με action μέχρι 100 γρ. χωρις να είναι απαραίτητα 4μετρο και 3.30, 3,60 είναι εντάξει.να μπορέσεις να μαθεις να ρίχνεις,να νιώθεις τα τσιμπίματα,να φέρνεις το ψάρι και να αισθάνεσαι τα σπαρταρίσματα,να το χαρεις,να ποροθείς!να μπορέσεις να ριξεις κια κανα πολυάγκιστο και τα διπλαράκια σου και λίγο απόλα.μετά θα καταλήξεις τι σου ταιριάζει περισσότερο και θα βελτιώσεις τον εξοπλισμό σου εφόσον εχεις ενημερωθεί παραπάνω και έχεις δει και ορισμένα στην πράξη.
αυτά τα λίγα ελπίζω να μην κούρασα  φιλικά γίωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/11/2008 16:53 #12 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
ευχαριστω γιωργο αλλα εχω ιδη 2 καλαμια γενικων καθικοντων το ενα 60 action και το αλλο ειναι 100 και επειδη θελω να κανω και καμια μακρινη ριψη αλλα ακομα η τεχνικη μου δεν ειναι καλη γι'αυτο θελω φτηνα καλαμια αν τα σπασω να μην πονεση πολυ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2008 18:36 #13 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Γιώργο καλησπέρα και απο μένα.
σχετικά με τα καλάμια του Κορωναίου είναι άριστα για την τιμή τους.
εγώ ξεκίνησα με 3,90 μ. και μετά πήρα τα 4,20 με action 100-200,carbon,τα οποία είναι ΑΡΙΣΤΑ..(με αυτά έχω βγάλει όλα τα ψάρια που θα δείς στο προφίλ μου). :yes3:
Επίσης έχει μηχανισμό μεγάλου μεγέθους με 5+1 ρουλεμάν ,ο οποίος κοστίζει κοντά στα 35 ευρώ αν θυμάμαι καλά...είναι super..το μόνο του μειωνέκτημα είναι τα χρωμιομένα πλαστικά του σημεία ,τα οποία ξεβάφουν εύκολα.
Για ψάρεμα ψαριών έως 5-6 κιλών και καλές ρίψεις (100-120μ. με βαρύδι 125 γρ) ,το σετάκι είναι ΑΡΙΣΤΟ ,πάντα σε σχέση με το κόστος του.
Επίσης ο Κορωναίος ότι και να συμβεί ,στο επισκευάζει αμέσως και με πολύ μικρό κόστος. :good:

σε σχέση με τα mormora είναι κλάσεις ανώτερα..και σε σχέση με τα hyperloop που έχω και εγώ..μπορώ να σου πώ οτι και απο αυτά είναι λίγο καλύτερα σε ρίψεις και συμπεριφορά σε αέρα +4 μποφώρ..

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/11/2008 08:48 #14 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Απ: καλαμια koronaios

Γιώργο καλησπέρα και απο μένα.
σχετικά με τα καλάμια του Κορωναίου είναι άριστα για την τιμή τους.
εγώ ξεκίνησα με 3,90 μ. και μετά πήρα τα 4,20 με action 100-200,carbon,τα οποία είναι ΑΡΙΣΤΑ..(με αυτά έχω βγάλει όλα τα ψάρια που θα δείς στο προφίλ μου). :yes3:
Επίσης έχει μηχανισμό μεγάλου μεγέθους με 5+1 ρουλεμάν ,ο οποίος κοστίζει κοντά στα 35 ευρώ αν θυμάμαι καλά...είναι super..το μόνο του μειωνέκτημα είναι τα χρωμιομένα πλαστικά του σημεία ,τα οποία ξεβάφουν εύκολα.
Για ψάρεμα ψαριών έως 5-6 κιλών και καλές ρίψεις (100-120μ. με βαρύδι 125 γρ) ,το σετάκι είναι ΑΡΙΣΤΟ ,πάντα σε σχέση με το κόστος του.
Επίσης ο Κορωναίος ότι και να συμβεί ,στο επισκευάζει αμέσως και με πολύ μικρό κόστος. :good:

σε σχέση με τα mormora είναι κλάσεις ανώτερα..και σε σχέση με τα hyperloop που έχω και εγώ..μπορώ να σου πώ οτι και απο αυτά είναι λίγο καλύτερα σε ρίψεις και συμπεριφορά σε αέρα +4 μποφώρ..

ευχαριστω γιαννη εισαι κατατοπιστικοτατος και εφοσον εχεις και εμπηρεια και απο αλλα καλαμια η γνωμη σου μετραει πολυ. εφυγα να τα παρω :yahoo: :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 16:46 #15 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Είμαι σίγουρος οτι δεν θα το μετανιώσεις...μόλις τα ψαρέψεις θέλω να μας πείς εντυπώσεις.. :yes:

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2008 17:34 #16 από Γιάννης Παπαβασιλόπουλος (vitralist)
Απαντήθηκε από Γιάννης Παπαβασιλόπουλος (vitralist) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Συμφωνο με τον Γιαννη. Περισυ αγορασα ετσι για Backup  το μιχανακη που περιεγραψε ο Γιαννης.  Το DAIWA EMCAST 5500  ειναι εφαμηλο. και μπορω να πω οτι του Κορωναιου ειναι καλυτερο.
Ενα χρονο το δουλευω και ειναι σαν να το αγορασα τωρα. Και εχω βγαλη και χταποδι 3.5 κιλων.  Πηγα και αγορασα αλλα 4 σε αυτη την τιμη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 11:28 #17 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Φίλοι καλημέρα  :)

Έχω κι'εγώ δυό τρίσπαστα του Κορωναίου και όντος είμαι ευχαρηστημένος απο την συμπεριφορά τους, και απο τα μηχανάκια επίσης, αλλά και στο ένα μηχανάκι και στο ένα καλάμι αντιμετώπισα σπασίματα, και γίνομαι πιο σαφής, στο καλάμι και απο πτώση λόγο δυνατού αέρα, έσπασε το κεραμικό ? απο το πρώτο δαχυτλίδι του δεύτερου στελέχους, (δεν βρέθηκε πουθενά ούτε ένα κομματάκι), - γνώστες του είδους μου είπαν πως τα κεραμικά πράγματι δεν αντέχουν στην κρούση - το πήγα στον Κορωναίο και πραγματικά έγινε άμεση επισκευή, έχει διάθεση για άμεση εξυπηρέτηση ο άνθρωπος, αλλά με χαλάει η 'τσαπατσουλιά' του, κατ' αρχήν μου έβαλε άλλον όδηγό απο αυτόν που έιχε αρχικά το καλάμι και διαφορετικό απο τους υπόλοιπους - μου είπε πως είναι καλύτερος απο αυτούς που ήδη έχει επάνω - ποιός ξέρει, μπορεί να είναι και έτσι, και αφού έβγαλε τελείως τον οδηγό, έβαλε τον άλλον και τον έδεσε με πετονιά και κόλλα στιγμής, απο πάνω όμως τον 'ντουμπλάρισε' με μονωτική ταινία -ευτυχώς έβαλε μαύρο χρώμα  :crazy:- όμως εμένα δεν μου αρέσει να το βλέπω έτσι με την ταινία, υπάρχει τρόπος να μπορέσω να το 'ρετουσάρρω' με τον κανονικό τρόπο? Βέβαια δεν γνωρίζω αν θα μπορούσε να γίνει και με άλλον τρόπο η παραπάνω επισκευή, μην τον  κατηγορώ άδικα τον άνθρωπο !!! 

Επίσης στον μηχανισμό - που κατά τα άλλα δουλεύει άψογα - και χωρίς να κάνω εγώ κάτι, τον έβγαλα απο την θήκη (αποθηκεύω λυμένους τους μηχανισμούς απο τα καλάμια) και είχε σπάσει το 'αυτάκι' που κρατάει το pick up, είχε κοπεί η βιδούλα που το κρατάει, τον πήγα στον Κορωναίο και χωρίς δεύτερη κουβέντα το επισκεύασε, έβαλε νέο pick up, απο service και διάθεση είναι άψογος, αν ήταν και λιγάκι πιο νοικοκύρης θα ήταν τέλειος  :ok:

Τα προϊόντα του Κορωναίου έχω την εντύπωση πως είναι made in China, ωστόσο για εμένα που δεν έχω υψηλές απιτήσεις, τα έχω βρεί βολικά και με κόστος αρκετά λιγότερο απο κάτι αντίστοιχα ευρωπαϊκά με διπλάσια και τριπλάσια τιμή.

Άλωστε και πολλά 'Ευρωπαϊκά' και επώνυμα προϊόντα κατασκευάζονται πλέον στην Κίνα - αν και δεν το αναφέρουν επίσήμως- αφού με το 'κόλπο' της συναρμολόγησης στην Ευρώπη τα 'βαφτίζουν'  made in EU.

Φιλικά
Βασίλης 

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 12:49 #18 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Μηπως ξερετε αν εχει site η κανενα φυλαδιο με τα καλαμια και τα μηχανακια του ??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 12:58 #19 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Φίλε Πάνο γειά και χαρά σου  :bye:

Site δεν έχει σίγουρα, τώρα για φυλάδια,ούτε τέτοια έχω δεί, αλλά μέσα στα περιοδικά του χώρου έχει πάντα σχεδόν κάποια διαφήμηση του με κάποια απο τα προϊόντα του, αν μπορέσω θα σου ανεβάσω μερικές φωτό , αν είσαι όμως Αθήνα, πήγαινε απο το κατάστημα.

Φιλικά

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 13:10 #20 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Φίλε Πάνο ότι μπόρεσα να βρώ, ελπίζω να σε βοήθησα.

Υ.Γ Αν οι φωτό εκλειφθούν ως 'διαφήμηση' ας διαγραφεί το post  :blush:

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.192 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection