Ερώτηση καλαμια koronaios

16/11/2008 11:04 #1 από γιωργος qashqai
καλαμια koronaios δημιουργήθηκε από γιωργος qashqai
καλημερα σας ειμαι νεος ψαρας  για  εξοπλισμο δεν θελω να δωσω πολλα χρηματα γιατι τωρα ξεκιναω και δεν εχω και πολλες απαιτησεις θελω να μου πειτε  την γνωμη σας αν ξερετε  για τα καλαμια koronaios serf casting τα ειδα σε περιοδικο ψαρεματος και μου αρεσε η τιμη τους 32-36 ευρο και ο αναλογος μηχανισμος 30 ευρο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 12:00 #2 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
φιλε μου καλημερα!με 15-20 ευρο παραπανω παντος παιρνεις σετακι shimano!catana μορμορα καλαμι και εναν catana mhxanismo!τον 4000!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 12:43 #3 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
ειναι για serf casting;;; εαν ναι πες μου που θα τα βρω σ'αυτες τις τιμες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 16:46 #4 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
το shimano το μορμορα κανει 55 ευρο...κοιτα στο ναυτιλο...καπου εκει εχει!επειδη απ οτι καταλαβα δεν θελεις να δοσεις πανω απο 70 ευρο προτεινω να παρεις ενα μηχανακι shimano hyperloop 4000 που κανει γυρω στα 20 ευρο!παντος η αποψη μου ειναι να δοσεις 15-20 ευρο παραπανω για να παρεις ενα καλο σετακι...δεν θα το μετανιωσεις...οχι οτι το σετακι αυτο που σου λεω δεν ειναι καλο για αρχη...μια χαρα ειναι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 17:45 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
φιλε μου γιωργο ,καλυτερα να σου λοιπουν τα συγκεκριμενα καλαμια .παρε οπως λεει ο ανδρεας κανα shiamano .η mormora58 ευρω  ,η alivio 60 ευρω .και κανανα hyperllop 4000 (aαν και ειναι μικρο για τα συγκεκριμενα καλαμια)η alivio 6000 40 ευρω .κοιτα και στης αγγελιες του sait.
www.psarema.eu/component/option,com_smf/...d,161/topic,11497.0/

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 17:58 #6 από Μίλτος (miltiades)
Απαντήθηκε από Μίλτος (miltiades) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios

φιλε μου καλημερα!με 15-20 ευρο παραπανω παντος παιρνεις σετακι shimano!catana μορμορα καλαμι και εναν catana mhxanismo!τον 4000!


τα mormora τα έχω εγώ. Δεν είναι για surfcasting αυτά τα καλάμια. για ξεκίνημα και γνωριμία είναι φυσικά.

To win , work....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 19:12 #7 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Απ: καλαμια koronaios

φιλε μου καλημερα!με 15-20 ευρο παραπανω παντος παιρνεις σετακι shimano!catana μορμορα καλαμι και εναν catana mhxanismo!τον 4000!


τα mormora τα έχω εγώ. Δεν είναι για surfcasting αυτά τα καλάμια. για ξεκίνημα και γνωριμία είναι φυσικά.




συμφωνώ με το Μιλτο  οσο για τα μηχανάκια  hyperllop  εχω το 4000 και εχω δουλέψει το 6000 δεν μπορω να πω τα  καλύτερα  :sad:   

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 20:05 #8 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Καλή επιλογή το καλάμι για μια πρώτη γνωριμία με το αντικείμενο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/11/2008 08:43 #9 από sarigiko (Κώστας)
Απαντήθηκε από sarigiko (Κώστας) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Εγώ δεν θα σου πω τι να πάρεις αλλά θα σου πω ότι πάρεις να είναι καλό. Καθηστέριστο λίγο και πάρε κάτι καλύτερο από αυτά που λέγονται. Όλα αυτά στα λέω γιατί έτσι έκανα και εγώ και τώρα έχω καλάμια που δεν κάνουν για τίποτα  όπως και μηχανάκια της πλάκας που με σπάρο χαλάνε τα ρουλεμάν τους. Δώσε λεφτά και πάρε κάτι που να σου μείνει.... όλα αυτά βέβαια προσωπική μου άποψη σαν παθών.   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/11/2008 12:42 #10 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
ευχαριστω πολυ παιδια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.178 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection