Ερώτηση Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

07/09/2009 04:34 #41 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
Καλημερα Παληκαρια μου!!  :bye:

Πρωσφατα παρουσιαστικε προβλημα σε σετ καλαμιων με οδηγους τυπου lowride's..
Δηλαδη μεσα σε 15 μερες εφαγε το δαχτυλιδι κορυφης [ μυτη ] γενικα χαρακτικε σχετικα γρηγορα.
Το θεμα ειναι πως στο σετακι καλαμιων δεν εχει ποτε δουλεψει με σοκλιντερ η νηματα και ολλα αυτα μεσα σε 15 ισως και 20 μερες με καθημερινο ψαρεμα και τραβηγμα αρκετων καλων ψαριων .
Οι κορυφες και απο τα 2 καλαμια πειγαν αντιπρωσοπεια και θα ανικαταστηθουν απο δαχτυλιδια κορυφης τα οποια ειναι απο τα shimano Antares.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι αν θα εχουμε προβλημα επιδη το Ανταρες δεν φωρα λοου ρα'ιντ'ς οδηγους αλλα απλους.
Θα παρακουλασα αν καποιος γνωριζει και εχει πειραματιστη πανω στο θεμα αυτο να μου δωσει καποια εξηγηση ωστε να κανουμε το σωστο δυνατον για να ψαρευουν καθημερινα τα καλαμακια χωρις να μας κανουν ξανα το ιδιο προβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 09:34 #42 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
καλημερα ηλια. ποια καλαμια ειναι αυτα που παρουσιασαν το προβλημα? εχεισ υποψην σου αν οι οδηγοι που χαλσαν ηταν fuji? To antares φοραει fuji alconite. εαν σου επισκευασουν με τετοιους οδηγους τα αλλα καλαμια, δεν θα εχεισ προβλημα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 13:37 #43 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

Αν κολησει σε λαθος σημειο το καις με αναπτηρα και βγαινει!Για να το τοποθετησεις σωστα βαλε αρκετη κολλα και μην την αφησεις καθολου να στεγνωσει! :good:

Δεν ηξερα οτι εχει αυτη την ιδιοτητα η λογκο Νικε...εισαι σιγουρος ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 13:46 #44 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

καλημερα ηλια. ποια καλαμια ειναι αυτα που παρουσιασαν το προβλημα? εχεισ υποψην σου αν οι οδηγοι που χαλσαν ηταν fuji? To antares φοραει fuji alconite. εαν σου επισκευασουν με τετοιους οδηγους τα αλλα καλαμια, δεν θα εχεισ προβλημα.

:bye: Κωστα.
Το θεμα ειναι αν εχω προβλημα λογου μεγαλυτερης διαμετρου του δαχτυλιδιου της κορυφης απο το ανταρες.
Τα καλαμια δεν ειναι δικα μου αλλα ενος φιλου,απο ματια που εχω ριξει [ προχειρα ] ειναι λοου ρα'ιντ'ς.Τωρα αν ειναι φουτζι δεν το προσεξα.
Η μαρκα των καλαμιων ειναι σχετικα καλη ετερεια και εχει αξιολογα καλαμακια και θεωρο πως δεν θα επρεπε να αναφερω κατι σχετικο γιατι ο Αντιπρωσοπος εμεινε και αυτος εκπληκτος μιας και εχει δωσει αρκετα ιδια καλαμια στην Ελλαδα και ειναι προθυμος να αλαξει ακομη και το στελεχος  [ του τρισπαστου ] με νεο [ νεα ] μιας και εγεινε και στα 2 καλαμια.
Ελπιζω πως επεσε λαθος παρτιδα σε αυτο το μοντελο με το προβλημα αυτο και ελπιζω ολλα να ειναι οκ  μιας και τα καλαμια μαλλον θα δωκιμαστουν σημερα αργα το βραδυ αν ο καιρος κανει κρατι απο βροχες και κατεγιδες.Ελπιζω επισεις πως αν ξανασυνβη να γεινουν οι αλαγες που υποσχεθεικε και επισεις ελπιζω πως το δαχτυλιδι του Ανταρες λογου μεγαλυτερου μεγεθους [ υποθετο ] οτι δεν θα παρουσιαση καποιο προβλημα η μπερδεμα κατα της βολες η την ανακτηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 13:52 #45 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

Αν κολησει σε λαθος σημειο το καις με αναπτηρα και βγαινει!Για να το τοποθετησεις σωστα βαλε αρκετη κολλα και μην την αφησεις καθολου να στεγνωσει! :good:

Δεν ηξερα οτι εχει αυτη την ιδιοτητα η λογκο Νικε...εισαι σιγουρος ?

Εγω τα δαχτυλιδια με λογκο τα κολαω και ξεκολαει κανονικα αλλα για να μην παρω κανεναν στον λαιμο μου κοληστε τα οπως νομιζεται οτι δεν θα εχεται προβλημα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 14:01 #46 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

καλημερα ηλια. ποια καλαμια ειναι αυτα που παρουσιασαν το προβλημα? εχεισ υποψην σου αν οι οδηγοι που χαλσαν ηταν fuji? To antares φοραει fuji alconite. εαν σου επισκευασουν με τετοιους οδηγους τα αλλα καλαμια, δεν θα εχεισ προβλημα.

:bye: Κωστα.
Το θεμα ειναι αν εχω προβλημα λογου μεγαλυτερης διαμετρου του δαχτυλιδιου της κορυφης απο το ανταρες.
Τα καλαμια δεν ειναι δικα μου αλλα ενος φιλου,απο ματια που εχω ριξει [ προχειρα ] ειναι λοου ρα'ιντ'ς.Τωρα αν ειναι φουτζι δεν το προσεξα.
Η μαρκα των καλαμιων ειναι σχετικα καλη ετερεια και εχει αξιολογα καλαμακια και θεωρο πως δεν θα επρεπε να αναφερω κατι σχετικο γιατι ο Αντιπρωσοπος εμεινε και αυτος εκπληκτος μιας και εχει δωσει αρκετα ιδια καλαμια στην Ελλαδα και ειναι προθυμος να αλαξει ακομη και το στελεχος  [ του τρισπαστου ] με νεο [ νεα ] μιας και εγεινε και στα 2 καλαμια.
Ελπιζω πως επεσε λαθος παρτιδα σε αυτο το μοντελο με το προβλημα αυτο και ελπιζω ολλα να ειναι οκ  μιας και τα καλαμια μαλλον θα δωκιμαστουν σημερα αργα το βραδυ αν ο καιρος κανει κρατι απο βροχες και κατεγιδες.Ελπιζω επισεις πως αν ξανασυνβη να γεινουν οι αλαγες που υποσχεθεικε και επισεις ελπιζω πως το δαχτυλιδι του Ανταρες λογου μεγαλυτερου μεγεθους [ υποθετο ] οτι δεν θα παρουσιαση καποιο προβλημα η μπερδεμα κατα της βολες η την ανακτηση.

αν ειναι μεγαλυτερο, δεν θα εχεισ κανενα προβλημα. απλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντε και καλα πρεπει να σου βαλει την μυτη του antares? μια fuji μυτη με διαμετρο 10mm ειναι αυτο ακριβως που χρειαζεσαι.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 15:21 #47 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

Καλημερα Παληκαρια μου!!  :bye:

Πρωσφατα παρουσιαστικε προβλημα σε σετ καλαμιων με οδηγους τυπου lowride's..
Δηλαδη μεσα σε 15 μερες εφαγε το δαχτυλιδι κορυφης [ μυτη ] γενικα χαρακτικε σχετικα γρηγορα.
Το θεμα ειναι πως στο σετακι καλαμιων δεν εχει ποτε δουλεψει με σοκλιντερ η νηματα και ολλα αυτα μεσα σε 15 ισως και 20 μερες με καθημερινο ψαρεμα και τραβηγμα αρκετων καλων ψαριων .
Οι κορυφες και απο τα 2 καλαμια πειγαν αντιπρωσοπεια και θα ανικαταστηθουν απο δαχτυλιδια κορυφης τα οποια ειναι απο τα shimano Antares.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι αν θα εχουμε προβλημα επιδη το Ανταρες δεν φωρα λοου ρα'ιντ'ς οδηγους αλλα απλους.
Θα παρακουλασα αν καποιος γνωριζει και εχει πειραματιστη πανω στο θεμα αυτο να μου δωσει καποια εξηγηση ωστε να κανουμε το σωστο δυνατον για να ψαρευουν καθημερινα τα καλαμακια χωρις να μας κανουν ξανα το ιδιο προβλημα.

ηλια μου καλησπερα ,καιρο εχουμε να τα πουμε :bye: :bye: :bye:
λοιπον θα συνφωνησω απολυτα με το κωστα ,τη απο antares τι απο techinium αν ειναι fuji μια χαρα θα ειναι και ολα τα μπντελα το ιδιο θα φορανε σαν ποιοτητα ,οποτε μην ανυσηχεις :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 16:46 #48 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

Καλημερα Παληκαρια μου!!  :bye:

Πρωσφατα παρουσιαστικε προβλημα σε σετ καλαμιων με οδηγους τυπου lowride's..
Δηλαδη μεσα σε 15 μερες εφαγε το δαχτυλιδι κορυφης [ μυτη ] γενικα χαρακτικε σχετικα γρηγορα.
Το θεμα ειναι πως στο σετακι καλαμιων δεν εχει ποτε δουλεψει με σοκλιντερ η νηματα και ολλα αυτα μεσα σε 15 ισως και 20 μερες με καθημερινο ψαρεμα και τραβηγμα αρκετων καλων ψαριων .
Οι κορυφες και απο τα 2 καλαμια πειγαν αντιπρωσοπεια και θα ανικαταστηθουν απο δαχτυλιδια κορυφης τα οποια ειναι απο τα shimano Antares.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι αν θα εχουμε προβλημα επιδη το Ανταρες δεν φωρα λοου ρα'ιντ'ς οδηγους αλλα απλους.
Θα παρακουλασα αν καποιος γνωριζει και εχει πειραματιστη πανω στο θεμα αυτο να μου δωσει καποια εξηγηση ωστε να κανουμε το σωστο δυνατον για να ψαρευουν καθημερινα τα καλαμακια χωρις να μας κανουν ξανα το ιδιο προβλημα.

ηλια μου καλησπερα ,καιρο εχουμε να τα πουμε :bye: :bye: :bye:
λοιπον θα συνφωνησω απολυτα με το κωστα ,τη απο antares τι απο techinium αν ειναι fuji μια χαρα θα ειναι και ολα τα μπντελα το ιδιο θα φορανε σαν ποιοτητα ,οποτε μην ανυσηχεις :give_rose:


:bye:Ντινο μου  :give_rose:
Αυτο νομιζω και εγω αλλα ο φοβος φιλαει τα ερμα ετσι λοιπον και η αμφιβολιες μηπος τυχον και εχουν παρουσιαστει γενικα καποια παρομοια προβληματα γενικα και εχουν βγει καποια σχετικα προβληματα στο δαχτυλιδι λογου μεγαλητερης διαμετρου.

Ευχαριστω Ντινο επισεις και Κωστα για τις αμεσες απαντησεις σας και ελπιζω πως ολλα θα ειναι θετικα  :give_rose: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2009 17:49 #49 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
το πιθανωτερο ηλια οι οδηγοι που χαλασανε να μην ητανε fuji. Βαλε fuji και δεν θα εχεις προβλημα, εφοσον θα αλλαξεις μονο μυτες ζητησε να σου βαλουν sic. δεν χαραζωνται ουτε με συρμα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/07/2011 20:47 #50 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
Θα μπορούσε κάποιος φίλος ρε παιδιά να αναφέρει τις βασικές διαφορές μεταξύ οδηγών Sic και Fuji? Έγκειται στο υλικό που βρίσκεται μέσα στο δαχτυλίδι? Στον τρόπο δεσίματος πάνω στο καλάμι ? Στην διάμετρο του δαχτυλιδιού?

Ποιό είναι καλύτερο σαν επιλογή για αγορά? Να αγοράσει κανείς καλάμι με οδηγούς Sic η Fuji ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.237 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection