Ερώτηση Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

21/05/2009 11:17 #11 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
παιδια γεια σας κ απο μενα.
Αυτο που αναφερετε παραπανω εχει συμβει κ σε μενα να πεσει το καλαμι κατω απο αερα κ μετα να λειπει ο κατω οδηγος.
Αυτο που θελω να ρωτησω με αφορμη το ολο θεμα ειναι αν καποιος θελει να αλλαξει τους οδηγους στο-α καλαμια με fuji που μπορουμε να απευθυνθουμε ?
επειδη προσωπικα δεν ξερω αν μπορει ας μας πει καποιος που μπορουμε να παμε να αλλαξουμε οδηγους στα καλαμια μας?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 12:03 #12 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
Μπορείς να απευθυνθείς στα περισσότερα καταστήματα ειδών αλιείας, τα οποία αναλαμβάνουν την εργασία αυτή, όπως κι εγώ στο δικό μου κατάστημα. Το καλύτερο πάντως θα ήταν να αναφέρεις σε ποια περιοχή μένεις και να σου προτείνουμε αν γνωρίζουμε κάποιον κοντά σου... :bye:

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/05/2009 12:30 #13 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
φιλε γιαννη σε ευχαρηστω καταρχην για την αμεση απαντηση σου μενω μαρινα ζεας αλλα δεν εχω κανενα προβλημα να μετακοινηθω παραπερα.
κ παλι ευχαρηστω

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 14:52 #14 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
Εχω δει κάποια καλάμια οι οδηγοί των οποίων είναι υπερμεγέθεις  και ειδικά ο πρώτος.

Ποιός είναι ο λόγος να είναι ένας οδηγός / δαχτυλίδι  τόσο μεγάλος? Αφορά το είδος ψαρέματος ή άλλους παράγοντες ? Και γενικά το μέγεθος των οδηγών τι αφορά πρακτικά ?

Το ξέρω ότι μπορεί να ανοίγω μεγάλο θέμα αλλά δε κάνει κακό να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας οι άσχετοι.

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 15:18 #15 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
κατη τετοιο εννοεις  :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 15:31 #16 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 15:33 #17 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 15:35 #18 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
πολυ ωραιο θεμα ανοιξες νικο :good: :good: :good:πιστευω οτι στα fix οσο πιο μεγαλος ειναι ο πρωτος οδηγος ,τοσο καλυτερα 'σπαει'η σπειρα που κανει η πετονια ,που φευγει απο το fix.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 15:37 #19 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)
Πού το βρήκες αυτό ρε Ντίνο ? Αυτό ειναι για συλλέκτες.

Ναι Το μέγεθος είναι περίπου τόσο.

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/07/2009 15:38 #20 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: Οδηγοι καλαμιων (δαχτυλιδια)

πολυ ωραιο θεμα ανοιξες νικο :good: :good: :good:πιστευω οτι στα fix οσο πιο μεγαλος ειναι ο πρωτος οδηγος ,τοσο καλυτερα 'σπαει'η σπειρα που κανει η πετονια ,που φευγει απο το fix.


Πρακτκά Εννοείς λιγότερα μπερδέματα  ?

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.209 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection