Ερώτηση 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?

08/07/2008 18:14 #11 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προ
νομίζω πως ο Αλέξης ήθελε να εξηγήσει 
ότι εάν βγάζει μουρμούρες  το 3500 που έχει πιο σκληρό μύτη απ το MF 
τότε το MF θα δουλέψει ακόμα καλύτερα    :yes:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 18:31 #12 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
Κυριοι... :give_rose:

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 20:12 #13 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
απ την αρχη δεν βαλαμε οριο χρηματων,δε φταιω που ειπα τη γνωμη μου,εμενα αυτα μου αρεσουν αυτα ειπα.αν υπηρχε οριο εξ'αρχης τοτε θα ελεγε κατι διαφορετικο....



φιλικα....

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 21:25 #14 από Nτίνος (surf boy crete)
χρηστο να σαι καλα ,παραληψη μου το οριο χρηματων ,αλλα και στα 200-230 βρισκω ultra marine οποτε μεσα εισαι ,αντε να τα ψαρεψουμε και μαζι  :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 22:46 #15 από Nτίνος (surf boy crete)
παιδια το penn affinity 2-4 oz to εχει ψαρεψει κανενασ να μου πει τηγνωμη του?

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2008 12:45 #16 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
Τελικα Ντινο σε τι καλαμι κατεληξες?

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2008 13:56 #17 από Nτίνος (surf boy crete)
Δμητρη καλημερα .Harrison 2-4 oz powered by mr.zziplex (για να μη λεω περρισοτερα στειλε ενα π.μ του φωτη να σου πει λεπτομερειες και ειδικα το συνολικο βαρος του καλαμιου (αλλη καλη επιλογη πιστευω οτι ειναι το ultra marine,μιλαω παντα για 2σπαστα και τιμη μεχρι 250 ευρω με fugi δαχτυλιδια και βαση)οτι αλλο θες στειλε π.μ ) :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2008 19:15 #18 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
γεια σου φηλε ντηνο,λειπον δυσπαστο για μουρμουρες,αρα οχη δυνατο..................αλα να μπορη να βγαζη μεγαλα ψαρια.............με κλειστα τα ματια σου προτηνο τα δυσπαστα της σιμανο(τα κυπρινοκαλαμα) για για πιο φθινη λιση της νταιβα............. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/10/2008 22:44 #19 από Nτίνος (surf boy crete)
το ξερω σπυρο αλλα ψαχνω δραση κορυφης ακομα και στης 4 οζ :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2008 17:07 #20 από Κωστας Φραγκος
το καλαμι που θα σου προτεινω ειναι πολυ εξω απο το οριο που εχεις βαλει αλλα επειδη το εχω και ειναι το αγαπημενω μου light δεν χανω και τιποτα να σου το προτεινω:
BAD BASS VERO 2-4OZ. Τελεια βολη με 100γρ και ενδειξη τσιμπιας αμεση και ψαρεωει και με καιρω λογο δισπαστου.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.147 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection