Ερώτηση 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?

08/07/2008 16:10 #1 από Nτίνος (surf boy crete)
Καλησπερα σε ολουσ ,αφου μου λησαται τησ αποριεσ ,σχετικα με τα surf καλαμια θα ηθελα να ακουσω γνωμεσ για 2 σπαστα εωs 4 oz ,που να μπορουν να ψαρεψουν τη μουρμουρα ,αλλα να σταθουν και λιγο αν βαλει καποιο αερακι ,μιλαω  για fixed (εχω δει καποια τησ ultra marine και penn affinity 2-4 oz).ευχαριστω  :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 16:18 #2 από Αλέξης (Αlex5)

Καλησπερα σε ολουσ ,αφου μου λησαται τησ αποριεσ ,σχετικα με τα surf καλαμια θα ηθελα να ακουσω γνωμεσ για 2 σπαστα εωs 4 oz ,που να μπορουν να ψαρεψουν τη μουρμουρα ,αλλα να σταθουν και λιγο αν βαλει καποιο αερακι ,μιλαω  για fixed (εχω δει καποια τησ ultra marine και penn affinity 2-4 oz).ευχαριστω  :give_rose:


Ντίνο καλησπέρα

Θέλεις να μας πεις λίγο πως ψαρεύεις την μουρμούρα ?? Δηλαδή την ψαρεύεις με το καλάμι τεντωμένο χωρίς να κρεμάς κάποιο οπτικό ειδοποιητή ?? Σε αυτή την περίπτωση θέλεις καλάμι με ευαίσθητη μύτη - μαλακή. Το MF δεν σε καλύπτει?? Εγώ έχω το 3500 και τις ξεπετάει μια χαρά.


Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 16:28 #3 από Nτίνος (surf boy crete)
αλεξη καλησπερα ,το mf ειναι αστερι και περνω και την παραμικρη τσιμπια ,αλλα ειναι multi ,εγω ρωταω να κανω ενα σετακι με fixed ,το οποιο να ειναι λιγο πιο ευεσθητο απο το mf ,βαζω πανω στο καλαμι fish alarm ,αλλα αμα ειναι μπονατσα μονο με τη μυτη η στο χερι,για zziplex το εχουμαι συζητησει με το φωτη ,αλλα για fixed τοσα λεφτα δεν δινω ,θα κανω το 3500 multi .απο την αλλη να μπορει να ψαρεψει και με λιγο αερακι για αυτο λεω εωσ 4 oz ,να μην ειναι αποκληστεικα μουρμουροκαλαμο ,μονο για μπονατσεσ . :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 16:38 #4 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
Ντινο δες αυτο,το εχω ψαρεψει και ειναι hi!!!!!! 
                                            www.ultramarine.gr/store/product_info.ph...f87853087dac4a53f9a6


και της BadBass το Energy 2-4oz
                       

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 16:47 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
χρηστο καλησπερα ,τοχω δει και γω αλλα και τα 369 καλα ειναι ,σε τοσα λεφτα ,βαζω κατι και περνω zziplex ,ασ βαλω και ενα ωριο χρηματων εωσ 200 ευρω το καλαμι,μα σαι καλα :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 16:52 #6 από Αλέξης (Αlex5)

χρηστο καλησπερα ,τοχω δει και γω αλλα και τα 369 καλα ειναι ,σε τοσα λεφτα ,βαζω κατι και περνω zziplex ,ασ βαλω και ενα ωριο χρηματων εωσ 200 ευρω το καλαμι,μα σαι καλα :give_rose:


Οκ Χρήστο κατάλαβα. Αλλά με όριο τα 200 € σε δίσπαστο είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα. Μήπως να δείς σε τρίσπαστο ??

Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 16:56 #7 από Nτίνος (surf boy crete)
Αλεξη το 3σπαστο το αποκλειω ,για 2 σπαστο τα 200 ευρω εδω ισωσ να φτανουν οριακα για ελλαδα ,αλλα με 200 ευρω απο απεξω εισαι μια χαρα και τωρα 50 ευρω πανω κατω δεν θα κολλησω (πχ otoonce που με την εκπτωση επεφται καπου στα 230) :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 17:01 #8 από Αλέξης (Αlex5)

Αλεξη το 3σπαστο το αποκλειω ,για 2 σπαστο τα 200 ευρω εδω ισωσ να φτανουν οριακα για ελλαδα ,αλλα με 200 ευρω απο απεξω εισαι μια χαρα και τωρα 50 ευρω πανω κατω δεν θα κολλησω (πχ otoonce που με την εκπτωση επεφται καπου στα 230) :give_rose:


Οκ φίλε  :good:
Απο έξω θα βρείς κάτι σίγουρα.

Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 18:04 #9 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
Επειδη μπερδευτικα λιγο...
Το 3500 εινai πιο μαλακο απο το mf?
Το 3500 ειναι μουρμουροκαλαμο?

Ευχαριστω για την οποια απαντηση.

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2008 18:10 #10 από Κυκος Αθανασιος (xartas)
Απαντήθηκε από Κυκος Αθανασιος (xartas) στο θέμα Απ: 2σπαστα μουρμουροκαλαμα με action ωs 4 oz :ποια θα μου προτειναται?
ΟΧΙ το 3500 δεν ειναι μουρμουροκαλαμο αλλα μπορει να ψαρεψει και μουρμουρες με μαιμουδακι
ΟΧΙ το 3500 δεν εχει ποιο μαλακια μυτη απο το MF

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.171 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection