Ερώτηση Αντοχή Καλαμιών

07/12/2007 21:44 #11 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών

Δημητρη εξηγησε μας τι βλεπουμε στις εικονες ?
Ειναι τεστ curve ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 22:12 #12 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών
Μάλιστα είναι τεστ για την κούρμπα.
Στον πίνακα που εχει πίσω έχει σχεδίαση τετράγωνα με κλίμακα και καθώς λυγίζει το μετράνε το κουδουνάκι που ακούγετε χτυπά για κάθε λίβρα δύναμη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 22:20 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών
Επάνω στο καλάμη προσαρμόζουν ένα διμεταλλικό έλασμα και αυτό όπως λυγίζει μαζί με το καλάμι αλλάζει την ηλεκτρική του αντίσταση του την διαφορά την δίνουν σε PC και σχεδιάζουν την καμπύλη δύναμή /ακτίνα κύκλου.  Απλούστατο  :crazy: :crazy:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 22:27 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών
Στο δεύτερο video τα άσπρα πάνω στο καλάμι είναι τα μεταλλικά.  :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 22:33 #15 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών

Δημητρη
Εξηγησε σε παρακαλω τον λογο που γινεται το τεστ....



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 22:48 #16 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών


Αυτο και ο Βασιλης Μουσχουντής θα σε βοηθησουν να καταλαβεις καλυτερα. Δες πως οδηγει το καλαμι για να πιεστει το καταλληλο σημειο



τα λεμε...
Φωτης


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 22:55 #17 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών
Αλλο τεστ και άλλο παιχνίδια
:rtfm:


Τα τεστ αυτά γίνονται για παρά πολλούς λόγους όπως.

Ασφάλεια
Σε μια καταπόνηση μπορεί να σπάσει και να χτυπήσουμε στο πρόσωπο.
Κατασκευαστικά.
Τους ενδιαφέρει που θα σπάσει για να ενισχύσουν αν χρειάζεται το σημείο η προσθέτοντας υλικό η αλλάζοντας την φορά των ινών.
επίσης βλέπουν που θα τοποθετήσουν τους οδηγούς ( κατανομή )ώστε να μοιράζεται κατά τον καλύτερο τρόπο η δύναμη στην πετονιά για περσότερη αντοχή.
Κάθε υλικό σε καταπόνηση περνά τρεις φάσεις α ελαστική ολική επαναφορά , β ελαστική με υμι επαναφορά , γ μόνιμη παραμόρφωση (σπάσιμο).
Ο κατασκευαστής θέλει όταν λέει πως το καλάμι του αντέχει πχ 10 λίβρες αυτό να βρίσκεται στην ολική επαναφορά δεν θέλουμε ένα καλάμι που όταν ζοριστεί να μήνη στραβό αλλά δεν θέλει και ένα καλάμι που αντέχει πολύ πάνω από το όριο διότι θα έχει βάλει πολύ υλικό που σημαίνει ΚΟΣΤΟΣ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 23:11 #18 από Βασίλης (bill2007)
Απαντήθηκε από Βασίλης (bill2007) στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών
Θα επανέλθω με νεώτερα.

Πάντως τα Video που βάλατε είναι πολύ κατατοπιστικά , αλλά .....σπάνε το καλάμι.

Εγώ δεν μπορώ να πάρω τέτοιο ρίσκο. Θέλω να μετρήσω κάτι στα μηχανάκια

και αυτό εξαρτάται άμεσα απο την αντοχή του καλαμιού.

Δεν θέλω την ώρα της τάδε μέτρησης να μου .....σπάσει το καλάμι. Δεν με συμφέρει !!!

Δεν είμαι και ο ......Sugamoto Shimano !! :crazy: :crazy: :crazy:  

ΨΑΡΕΥΕΤΕ ...ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΓΑΔΕΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2007 23:40 #19 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών

Αλλο τεστ και άλλο παιχνίδια
:rtfm:


Δεν ειναι παιχνιδι !! ξερει τη κανει.

Τα τεστ αυτά γίνονται για παρά πολλούς λόγους όπως.
Ασφάλεια
Σε μια καταπόνηση μπορεί να σπάσει και να χτυπήσουμε στο πρόσωπο.


Δημητρη ειναι το τελευταιο που θα σκεφτει ο κατασκευαστης. Εξαλλου τα περισσοτερα καλαμια σπανε πριν το σημειο που δειχνουν τα τεστ
απο λαθος κινησεις του χειριστη.

Κατασκευαστικά.
Τους ενδιαφέρει που θα σπάσει για να ενισχύσουν αν χρειάζεται το σημείο η προσθέτοντας υλικό η αλλάζοντας την φορά των ινών.


Συμφωνω και εχουν πολλους τροπους να ενισχυσουν (εαν χρειαζεται)

επίσης βλέπουν που θα τοποθετήσουν τους οδηγούς ( κατανομή )ώστε να μοιράζεται κατά τον καλύτερο τρόπο η δύναμη στην πετονιά για περσότερη αντοχή.

Εδω παμε σε θεμα αισθησης. Και η κατανομη των οδηγων ειναι θεμα αισθησης του κατασκευαστη. Θα μπορουσαν ανα ιντσα+1 να βαζουν οδηγους και να
εχουν αντοχη. Η αισθηση ομως που θελει να περασει ο κατασκευαστης δεν θα την δει σε γραφημα.

Κάθε υλικό σε καταπόνηση περνά τρεις φάσεις α ελαστική ολική επαναφορά , β ελαστική με υμι επαναφορά , γ μόνιμη παραμόρφωση (σπάσιμο).
Ο κατασκευαστής θέλει όταν λέει πως το καλάμι του αντέχει πχ 10 λίβρες αυτό να βρίσκεται στην ολική επαναφορά δεν θέλουμε ένα καλάμι που όταν ζοριστεί να μήνη στραβό αλλά δεν θέλει και ένα καλάμι που αντέχει πολύ πάνω από το όριο διότι θα έχει βάλει πολύ υλικό που σημαίνει ΚΟΣΤΟΣ.


Ωραια.
Και ο κατασκευαστης μετα περνα την πληροφορια στον καταναλωτη αναγραφοντας τα κυρια δεδομενα πανω στο καλαμι.
Ποσα τετοια καλαμια εχεις δει στην αγορα ?






Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2007 08:41 #20 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Αντοχή Καλαμιών
Φίλε Φώτη

Η ασφάλεια για την εταιρία σημαίνει αποζημιώσεις εκατομμυρίων σε πολίτες κρατών και όχι σε ιθαγενής κρατιδίων.

Οι κατασκευαστές ενδιαφέρονται για καλύτερα καλάμια  α. για να είναι ανταγωνιστική στην αγορά  και β . για να καλύψουν της απαιτήσεις πελατών όπως πχ εθνικές ομάδες . Δες τα καλάμια χωρίς οδηγούς με την πετονιά μέσα έχουν καλύτερη κατανομή .

Ο κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμένος να αναγράφει της μετρήσεις του αλλά να αναγράφει χρηστικές πληροφορίες για τον χρήστη όπως μήκος - action και σημάνσεις ασφαλείας όπως τα αυτοκόλλητα για τους κεραυνούς.

Το παιχνίδι πάει στα εξής  α. μετρούσε μόνο την δύναμη που εφάρμοζε η οποία δεν ήταν γραμμική αλλά διακοπτόμενη. β. η καμπύλη διαρκώς άλλαζε διότι ο κύριος είχε αστάθεια λόγω της κόντρας  γ. στο καλάμι δεν είχε κανένα μετρητή σημειακό για να δει της δυνάμεις ανά σημείο.
Τέτοιους Καταστροφικούς ελέγχους τώρα πια κάνουν μόνο δειγματοληπτικά τα εργοστάσια χαμηλού κόστους ενώ στα άλλα που εφαρμόζουν ( ολική ποιότητα όπως στην Ιαπωνία και αλλού κάνουν κατά φάση ελέγχους ώστε να πετύχουν καλύτερη ποιότητα και οικονομία.
Το τέλειο καλάμι φυσικά δεν υπάρχει για τον λόγω αυτό όσοι τα έχουν φτιάχνουν χειροποίητα η παίρνουν Κιτ και τα προσαρμόζουν στης δικές τους απαιτήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.181 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection