Ερώτηση ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???

24/01/2015 15:15 - 24/01/2015 15:19 #1 από ΒΑΣΙΛΗΣ
fishingplanet.gr/index.php?route=product...97%CE%9A%CE%9F%CE%A3

fishingplanet.gr/index.php?route=product...97%CE%9A%CE%9F%CE%A3

www.trazeras-fishing.gr/index.php/eshop/...%B1%CE%BB-771-detail

fishingplanet.gr/index.php?route=product...duct&product_id=1587

www.purefishing.gr/index.php?target=products&product_id=30075

www.rizoulis.gr/eshop/kalamia/surf-dispa...ks-shore-rods-detail


1)ποιο απο αυτα θα επιλεγατε ως προς τη δυναμη (η τη ποιοτητα τους) ??

2)το hpg υλικο που εχουν τα hiro το γνωριζει κανεις? (carbon einai??)

αν εχετε να προτεινετε κατι καλυτερο μεχρι 80ε σε 2σπαστο/3σπαστο καθε γνωμη ευπροσδεκτη!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2015 05:31 #2 από antreas
1)Θα διαλεγα το 1ο, γιατι ειναι απο ενισχιμενο carbon, εχει sic οδηγους που μου αρεσουν πιο πολυ απο τουσ δετους, ειναι πιο ελαφρυ απο το hiro.
2) δεν εχω ιδιεα τι υλικο ειναι
3)www.trazeras-fishing.gr/index.php/eshop/...nce-cxh-4-25m-detail λιγο πάνω απο τις τιμες σου αλλα πιστευω το αξιζει το 10ε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2015 02:19 #3 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
τελικα θα παιξω εδω για δισπαστο...
www.fishing-mart.eu/sklep/en/shakespeare...37-p1945-k11971.html
πιστευω μονο να στελνουν ελλαδα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2015 07:13 #4 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
καλημέρα φιλε μου,
το συγκεκρημενο καλαμι δεν το γνωριζω αλλα αυτό που μπορω να σου πω είναι ότι η εταιρεια αυτή εχει τεραστια εμπειρια κ θεση στο κοσμο του ψαρέματος διαθετω δυο καλαμια σπινιγκ κ τα χω αρκετα χρονια χωρις να μου παρουσιασουν καποιο πρόβλημα χωρις ναναι τπτ ακριβα καλαμια κ τα εχω ξεπατωσει στο ψαρεμα ειδικα ένα δισπαστο στο 1,80 με αξιον 10 - 40
που το χρησιμοποιω για το ψαρεμα ζαργάνας για ζωντανο δολο το εχω ξεπατωσει κ παραμενει σαν καινουργιο.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/01/2015 21:00 - 27/01/2015 21:00 #5 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
ετσι ακριβως ειναι τα πραματα.ημιπαραβολικο δισπαστο βρετανικο καλαμι με 55ε (που θα βγει με τα μεταφορικα και παλι πολυ καλα ειναι)
παιδια εχει παραγγειλει κανεις απο δω?
www.tackleuk.co.uk/Shop/RodsBeachcastingRods/9778.htm

στελνει και ελλαδα
δε πιστευω να στελνει τιποτα μαιμουδες απο κινα,αν και απο οτι θυμαμαι καπου το εχω ακουσει το store πιο παλια
οποιος εχει τυχει και εχει παραγγειλει help!! μη μου ρθει κανα τελωνειο και παθω εμφραγμα :fool:

και αν δεν,εχω και εναλακτικη
www.anglingactive.co.uk/shakespeare-sigma-beachcaster-rods.html
οποιος ξερει ας βοηθησει!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2015 12:13 #6 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
εγω εκανα τη κινηση και τα παρηγγειλα απο tackleuk.τα στελνει απο αγγλια κατευθειαν,εχουν ενα χρονο εγγυηση τα κλεινουν καλα σε δεματα και πραγματικα εχει contack και σε εξυπηρετουν πολυ.ιδου και το τελευταιο μαιλ

Thanks for the order, we send rods all over Europe every day - we send them in rigid cardboard tubes to prevent any damage.
The delivery is insured, so any damage is covered by us, and the rods have a 1 year warranty!
Kind regardsTackleuk

και δεχονται και paypall.ειδικα εγω που πηρα 4 καλαμια μου κατσανε τελεια το κοστος μεταφορας.καλο ειναι να μαζευεται μια καλη παραγγελια να γλυτωνεις εξοδας.αν και σε μερικα ειναι δωρεαν.55ε για τα καλαμια που πηρα ειναι δωρο.οποτε αναμενω..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2015 12:48 #7 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
Έκανες καλή κίνηση και ψώνισες απ εξω.καλη αγορά.καλοψαρευτα

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2015 13:23 #8 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
ευχαριστωωωω !mauvaisepec

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2015 17:07 #9 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα ποιο απο αυτα τα 2σπαστα/3σπαστα θα επιλεγατε???
μολις παρελαβα τα καλαμια (shakespeare sigma surf 3.60m)
εντυπωσιαστικα με το blank τους που δειχνουν για καλαμια μεγαλυτερης αξιας,οτι ακριβως γραφει στη περιγρραφη ετσι ειναι.εχουν δυνατουτσικη μυτη και μια παραβολη progressive οπως το γραφουν και δειχνει οτι θα ριχνει πολυ καλα στα 100-120 γρ (που ηταν το ζητουμενο μου) με απλες βολες. (θα σας πω μολις τα βρεξω) για 37 ευρο που ειναι κανονικα η αξια τους δε νομιζω οτι μπορουσα να βρω τιποτα καλυτερο.και η tackle uk απιστευτη εξυπηρετηση,και πολυ καλες τιμες.και τα επομενα μου καλαμια απο κει θα ειναι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.172 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection