Γνωριζει κανεις για αυτο το καλαμι? Το εχω δει σε ενα μαγαζι αλλα σε μια ερευνα που εκανα στο internet δεν καταφερα να βρω πληροφοριες γι αυτο και επειδη κοστιζει 150 ευρω δεν θελω να το αγορασω στα τυφλα. Αν μπορει καποιος που το γνωριζει ας μου δωσει πληροφοριες.
Ευχαριστω Γιωργος.