Ερώτηση Καλάμι Robinson Red Star Float Expert 400

01/08/2014 12:11 #1 από Δημήτρης
Καλάμι Robinson Red Star Float Expert 400 δημιουργήθηκε από Δημήτρης
Καλησπέρα στη παρέα.Μου κάνανε δώρο αυτό το καλάμι και ενώ από τα χαρακτηριστικά του φαίνεται να κάνει για εγγλέζικο όταν το είδα είναι αρκετά ''χοντροκομμένο''.Ποιά είναι η γνώμη σας;Να το χρησιμοποιήσω; Μπορείτε να το δείτε εδώ: fishingplanet.gr/index.php?route=product..._105&product_id=2840

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2014 12:25 #2 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Καλάμι Robinson Red Star Float Expert 400
Δεν το γνωριζω το καλαμι αλλα ειναι για εγγλεζικο φιλε Δημητρη!Το αναφερει αλλωστε...Να το χαρειs! :bye: :tr_hi: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2014 12:57 #3 από Δημήτρης
Απαντήθηκε από Δημήτρης στο θέμα Καλάμι Robinson Red Star Float Expert 400
Να σαι καλα φιλε μου.Το ειδα οτι το αναφερει αλλα μου φανηκε πολυ χοντρο σε σχεση με ενα που εχω με c.w. 2-12.Ευχαριστω για την απαντηση :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.143 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection