Ερώτηση ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ

14/10/2013 19:44 - 14/10/2013 19:45 #1 από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ
ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ δημιουργήθηκε από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ
Παρακαλώ την γνώμη σας. Action 200γρ ή 160γρ.?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2013 19:53 #2 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
γιατι συνθηκες το θελεις;;; αν θα πας με μποφορια καλυτερα το 200γρ. για πιο ηρεμα νερα το 160γρ εισαι οκ.

για τι καλαμια μιλουμε??

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2013 20:20 #3 από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ
Απαντήθηκε από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
Σκέφτομαι γαι το Cassiopia της Trabuco

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2013 21:52 #4 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
τι θα τι κανεις το καλαμι φιλε;; με τι συνθηκες θα ψαρευεις11

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2013 22:04 #5 από Κωστας
Απαντήθηκε από Κωστας στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
εγω θα παιρνα με action 200 καθως θα μπορει να ανταπεξελθει σε περισσοτερες καιρικες συθηκες...και ηρεμα νερα και φορτουνα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/10/2013 23:17 #6 από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ
Απαντήθηκε από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2013 13:21 - 15/10/2013 13:23 #7 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
Ενα φεγγαρι ψαρεψα το nemesea που ειναι το περσινο μοντελο του cassiopea με αλλους οδηγους. Με το 120 γρ εριχνα 100 γρ βαρυδια και μεχρι 4 bf στεκεται καλα. Μαλλον με ενα 160γρ θα εισαι καλυμενος αλλα και το 200γρ θα δουλεψει στις Ελληνικες θαλασσες. Οπως εχω ξανα πει ειναι πολυ ψαρευτικα καλαμια λογο μυτης αλλα απο ποιοτητα 0.

Απο που θα το παρεις και ποσο αν επιτρεπεται ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2013 13:47 #8 από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ
Απαντήθηκε από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
230 ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2013 19:53 #9 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
Φίλε καλησπέρα με 230 € θα κοίταγα και κάτι άλλο αν πάλι σε έχει κερδίσει το συγκεκριμένο καλάμι καλύτερα το 4.5 και τα 200 action

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/10/2013 20:10 - 16/10/2013 20:11 #10 από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ
Απαντήθηκε από ΛΑΜΠΡΟΥ ΤΑΚΗΣ στο θέμα ACTION ΚΑΛΑΜΙΩΝ
Τι προτείνεις? Το 4,5 και 200 είναι βέβεια ακριβότερο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.248 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection