Ερώτηση τρισπαστο καλαμι

11/07/2013 17:21 #11 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Μόνο τα Azzura 50-100 kai 100-180...

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/07/2013 17:23 #12 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα τρισπαστο καλαμι
:( :(

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/07/2013 18:14 #13 από yiannis
Απαντήθηκε από yiannis στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Γιαννη,μηπως υπαρχει,καλαμι bolo 6μ. μεταχειρισμενο ? Εχει πεσει πολλυ κατω η συνταξη βλεπεις!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/07/2013 18:16 #14 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Υπάρχει 6 μετρο micado στα 100,00 περισσότερα στοιχεία αύριο γιατι είμαι εκτός μαγαζιού...

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/07/2013 23:29 #15 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα τρισπαστο καλαμι

Γιάννης Γιατράκος (fiesta) έγραψε: Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει κάποιους, απλά το αναφέρω...
Υπάρχουν καλάμια casting Triana, Ultramarine και BadBass στο μαγαζί σε διάφορα αction τα οποία τα δίνω ακριβώς στη μισή τιμή από την αναγραφόμενη. Αν θέλει κάποιος ή από εδώ ή με πμ τον ενημερώνω... Π.χ. BadBass Unbreakable 4.20m 160gr από 240,00 στα 120,00...


Καλησπέρα Γιάννη
Υπάρχουν της bad bass : trio strike , trio ultra , dura astuzia , mad black ? Ενδιαφέρομαι για τιμές σε παρακαλώ ..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/07/2013 04:43 - 12/07/2013 04:43 #16 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Γιαννη κανε και κανενα παραρτημα προς Κυπρο μερια!!!!!!!!!!!!!!!!!

με τις εκπτωσει και τις μαρκες που ακουω ζηλεψα!! :yahoo:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/07/2013 07:30 #17 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Τα καλάμια που έχουν μείνει είναι τα παρακάτω...

Ultra Marine reflex Settantacentotrenta 4.00m, 70-130gr action, Fuji guides, 190.00 (95.00) 1τμχ
Ultra Marine reflex ultimate rod 4.30m, 130gr action, Fuji guides, 205.00 (100.00) 1τμχ
Ultra Marine reflex centocinquanta rod 4.40m, 100-150gr action, Fuji guides, 250.00 (125.00) 1τμχ

Crever Shadow 4.00m, 40-80gr action, 180.00 (90.00) 1τμχ

Triana Azzura Pro1 4.30m, 50-100gr, Fuji Alconite guides, 250.00 (125.00) 2τμχ
Triana Azzura Pro3 4.30m, 100-180gr, Fuji Alconite guides, 270.00 (135.00) 1τμχ

BadBass Unbreakable 4.20m, 160gr action, 240.00 (120.00) 1τμχ
BadBass MB3TBT 4.20m, 120gr action, Fuji guides, 260.00 (130.00) 1τμχ

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γαλλής Γιώργος, Αλέξανδρος Κλώνος, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/07/2013 13:15 #18 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Οποιος ενδιαφερετε για πολυ καλη και οικονομικη αγορα σε καλαμι και μηχανισμο ας στειλει μηνυμα.......εχω τη γνωριμια για ΑΡΙΣΤΗ αγορα....και με λιγα χρηματα......εδω στην Ελλαδα δυστηχως οι εταιρειες και γενικα το εμποριο με τα ειδη αλιειας ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!!.....πολυ λιγα μαγαζια λειτουργουν με γνωμονα τη κριση που επικρατει στη χωρα μας και πουλανε σε πολυ καλες τιμες.......
Οποιος ενδιαφερετε ας μου στειλει μυνημα......... :XXsunsmile:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γαλλής Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/07/2013 15:37 - 12/07/2013 15:38 #19 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Φιλε Δημητρη γιατι δεν το γραφεις εδω? Και σε αλλο θεμα παλι για καλαμι μηχανακι ( εδω ) παλι το ιδιο ειχες πει. Δεν νομιζω να θιχτει κανεις

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/07/2013 17:31 #20 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα τρισπαστο καλαμι
Καλησπερα στη παρεα.....φιλε μου δεν εχω κανενα προβλημα να αναφερω την εταιρεια απλα δε θελω να θεωρηθει ως διαφημιση......ολα μου τα καλαμια λοιπον εδω και 3 χρονια ειναι της εταιρειας OCEANIC...και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημενος!........σας δινω και καποια μοντελα...

1. MAΙSTROS BY PAPATHANASIOU 100-150GR
2.CALYPSO 100-200GR
3.VICTORY 100-150GR....το οποιο για οποιον το γνωριζει τα καλαμι τα σπαει!!!!
4.PEGASUS 100-250GR



Πολυ αξιολογα καλαμια και σε πολυ καλες τιμες........παντα βεβαια για να μη παρεξηγηθω προσωπικη αποψη.. :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.230 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection