δεν κλίνει το τελευταίο στέλεχος στο ένα καλάμι μου
μετά από ψάρεμα με αρκετά μποφόρια και αφού βράχηκε λίγο δεν κλίνει με τίποτα!
έβαλα αντισκουριακό το άφησα αλλά δεν...μετά το πλάκωσα στο λάδι ξανά και ξανά το άφησα να ποτίσει μέσα στον οδηγό αλλά και πάλι με τίποτα!
2 άτομα προσπαθούσαμε 80+ κιλά ο καθένας αλλά τίποτα!
έχει πάθει κανείς τίποτα παρόμοιο?
καμιά ιδέα?
το καλάμι είναι το πλατινουμ 420 της οσεανικ με τους συρόμενους οδηγούς
Δημήτρη μου σε ευχαριστώ αλλά δεν έχει νόημα να το ενοχλήσω τον άνθρωπο
πήγα στον αντιπρόσωπο εδώ
δεν έχει κάτι το καλάμι απλά μάλλον στέγνωσε αλάτι μέσα στον οδηγό και δεν κλίνει
το ξαναπλάκωσα στο λάδι μπας και ξεκολλήσει
Ναι σιγουρα,απλα στο ειπα ωστε αν προσπαθησειs να το ξεκολλησειs και παει κατι στραβα να το γνωριζει ωστε να στο αντικαταστησει!Αν γινεται αυτο βεβαια.Γιατι δεν το παs στο μαγαζι να στο κοιταξουν?Μηπωs θα ηταν καλυτερα?