- Δημοσιεύσεις: 551
- Μου αρέσει που έλαβε 342
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
dimitris_VRT έγραψε: η τιμη που βρηκες ειναι ιταλια εδω ελλαδισταν εχει καπου 880 ευρω..!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε:
Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .
γεια σου ρε Γιωργη!!!!! η καλυτερη ερωτηση ειναι αυτη που εκανες!!!!!! "τι το κανει τοσο καλο;;"
δυστηχως δεν εχει καποιον να κανει παρουσιασεις προϊοντων για να καταλαβει και ο κοσμος τι παιζει!!!
"ειναι καλο" λεει καποιος. με τι στοιχεια το λες;;;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γιωργος Μπονης έγραψε:
Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε:
Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .
γεια σου ρε Γιωργη!!!!! η καλυτερη ερωτηση ειναι αυτη που εκανες!!!!!! "τι το κανει τοσο καλο;;"
δυστηχως δεν εχει καποιον να κανει παρουσιασεις προϊοντων για να καταλαβει και ο κοσμος τι παιζει!!!
"ειναι καλο" λεει καποιος. με τι στοιχεια το λες;;;
Ξανά λέω εκτιμώ πάρα πολύ την Veret και τον Roberto (που τον έχω γνωρίσει προσωπικά και έχουμε συναγωνιστεί/ανταγωνιστεί στα δυο προηγούμενά παγκόσμια Βολών) αλλά για 880€ βρίσκω όχι ένα αλλά δυο εξίσου καλά καλάμια
Για να το καταλήξω .
1ον Το παραπάνω ήταν απλά η αφορμή πρέπει επιτελούς να καταλάβουν οι εισαγωγείς/έμποροι ότι οι εποχές του 50% έως 250% κέρδους έχουν περάσει ανεπίστρεπτη και εάν δεν το καταλαβαίνουν πρέπει εμείς να τους το δώσουμε να το καταλάβουν
2ον Το Σκέπτομαι καιρό ότι κάτι τέτοιο (δόκιμες καλαμιών) θα ήθελα να το κάνω άλλα δυστυχώς οι αγωνιστικές υποχρεώσεις δεν μου αφήνουν χρόνο να το κάνω σωστά άλλα είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αλλά παιδιά που μπορούν να το κάνουν τα περιοδικά του χώρου λοιπόν οφείλουν στον κόσμο τους να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους για αυτό, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν από τους αρθρογράφους που ήδη υπάρχουν αυτές οι δοκιμές μπορούν να γίνουν μόνο από παιδιά που γνωρίζουν να εκτελούν αγωνιστικές ρίψεις μιας και όλα τα καλάμια είναι ικανά να μας δείξουν τσιμπιές ή να φέρουν έξω το οποιοδήποτε ψάρι το οποίο πιθανόν να πιάσουμε άρα η δοκιμή του τύπου " Ψαρέψαμε το τάδε και πιάσαμε το δείνα " είναι λίγο άκαιρες και άσκοπες .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD