Ερώτηση VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

28/11/2012 07:16 #1 από dimitris_VRT
VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50 δημιουργήθηκε από dimitris_VRT
VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

Κατα προσωπικη μου γνωμη ισως το καλυτερο καλαμι που εχει κατασκευασει η veret.!! εργο τεχνης κοσμημα για τους ψαγμενους ψαραδες που ξερουν να εκτιμουν τα καθαρα surf καλαμια.

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2012 12:50 - 28/11/2012 12:54 #2 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50
απο οτι ειδα εκτιμαται στους κυκλους των ψαγμενων ψαραδων στα 405 euro πανω κατω
:whistle3: :whistle3: :whistle3: :whistle3:

βρε αψαχτος χιλιες φορες
χαχχα

ΥΓ περαν απο την υπερβολη και την πλακα και να τα ειχα δεν θα τα εδινα(ετσι λεω τωρα!!)
αλλα θα ηθελα να το πιασω στα χερια να δω πως δουλευει

η φωτο πρεπει να ειναι απο το ιδιο(εκτος και ειναι δικο σου Δημητρη)

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2012 13:41 - 28/11/2012 13:42 #3 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50
Oχι δεν ειναι δικο μου και εγω στο διαδικτυο βρηκα τις φωτογραφιες..απλα το ειδα απο κοντα προσφατα και εξεπλαγην..!!
η τιμη που βρηκες ειναι ιταλια εδω ελλαδισταν εχει καπου 880 ευρω..!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2012 13:43 #4 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

dimitris_VRT έγραψε: η τιμη που βρηκες ειναι ιταλια εδω ελλαδισταν εχει καπου 880 ευρω..!!


ρε τροιικαααααααααααααααααααααααααααααα
καλα μας κανει

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/11/2012 16:19 - 28/11/2012 16:20 #5 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50
Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2012 05:36 #6 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .


γεια σου ρε Γιωργη!!!!! η καλυτερη ερωτηση ειναι αυτη που εκανες!!!!!! "τι το κανει τοσο καλο;;"

δυστηχως δεν εχει καποιον να κανει παρουσιασεις προϊοντων για να καταλαβει και ο κοσμος τι παιζει!!!

"ειναι καλο" λεει καποιος. με τι στοιχεια το λες;;;

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2012 07:27 #7 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .


καλημερα μετα απο σχετικη κουβεντα με τον κατοχο του καλαμιου και του εισαγωγεα της Veret τα στοιχεια που το κανουν να ξεχωριζει απ την γκαμα της εταιριας ειναι το παντρεμα του καρμπον με ειδικες ρητινες που δινουν την δυνατοτητα στο καλαμι να διατηρει χαμηλο βαρος και στιβαροτητα σε surf ψαρεματα..ειναι ενα ασυμμετρο τρισπαστο με το πρωτο στελεχος στo 182m.. Καλαμι με δραση κορυφης με οδηγους Fuji alconite σχεδιασμενο απ τον Roberto perugini η Veret εδωσε την εμπειρια που εχει αποκτησει απο παλιες συνεργασιες οπως rocco matteo και Pietro Ardenti απο καλαμια οπως το VRT, PRO ART,LIBRA.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2012 17:18 #8 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε:

Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .


γεια σου ρε Γιωργη!!!!! η καλυτερη ερωτηση ειναι αυτη που εκανες!!!!!! "τι το κανει τοσο καλο;;"

δυστηχως δεν εχει καποιον να κανει παρουσιασεις προϊοντων για να καταλαβει και ο κοσμος τι παιζει!!!

"ειναι καλο" λεει καποιος. με τι στοιχεια το λες;;;


Ξανά λέω εκτιμώ πάρα πολύ την Veret και τον Roberto (που τον έχω γνωρίσει προσωπικά και έχουμε συναγωνιστεί/ανταγωνιστεί στα δυο προηγούμενά παγκόσμια Βολών) αλλά για 880€ βρίσκω όχι ένα αλλά δυο εξίσου καλά καλάμια
Για να το καταλήξω .

1ον Το παραπάνω ήταν απλά η αφορμή πρέπει επιτελούς να καταλάβουν οι εισαγωγείς/έμποροι ότι οι εποχές του 50% έως 250% κέρδους έχουν περάσει ανεπίστρεπτη και εάν δεν το καταλαβαίνουν πρέπει εμείς να τους το δώσουμε να το καταλάβουν

2ον Το Σκέπτομαι καιρό ότι κάτι τέτοιο (δόκιμες καλαμιών) θα ήθελα να το κάνω άλλα δυστυχώς οι αγωνιστικές υποχρεώσεις δεν μου αφήνουν χρόνο να το κάνω σωστά άλλα είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αλλά παιδιά που μπορούν να το κάνουν τα περιοδικά του χώρου λοιπόν οφείλουν στον κόσμο τους να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους για αυτό, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν από τους αρθρογράφους που ήδη υπάρχουν αυτές οι δοκιμές μπορούν να γίνουν μόνο από παιδιά που γνωρίζουν να εκτελούν αγωνιστικές ρίψεις μιας και όλα τα καλάμια είναι ικανά να μας δείξουν τσιμπιές ή να φέρουν έξω το οποιοδήποτε ψάρι το οποίο πιθανόν να πιάσουμε άρα η δοκιμή του τύπου " Ψαρέψαμε το τάδε και πιάσαμε το δείνα " είναι λίγο άκαιρες και άσκοπες .

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nτίνος (surf boy crete), dimitris_VRT

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2012 18:11 #9 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50
Φιλε γιωργο εχεις απολυτο δικιο ειναι εξωφρενικο το ποσο που ζητα ο αντιπροσωπος απ την στιγμη που ιταλικα καταστηματα στο διαδικτυο το πουλανε 410-450 ευρω.
ειμαι σιγουρος πως υπαρχουν εξισου η και καλυτερα καλαμια απο το ANDROMEDA και σε ποιο προσιτες τιμες πιθανως..
εγω παντα κατα προσωπικη μου αποψη απ την αρκετα μακροχρονη επαφη μου με καλαμια της Veret εγραψα πως ειναι ισως το καλυτερο απ αυτα που εχει κατασκευασει μεχρι τωρα σε ολη της την γκαμα και οχι σε αμεση συγκριση με αλλες εταιριες..
Σχετικα με τις δοκιμες καλαμιων θα ηταν οτι καλυτερο για ολους τους ψαραδες πριν αγορασουν να ξερουν τι ακριβως ειναι και τι δυνατοτητες εχει εχοντας περασει ολα τα τεστ τεχνικων και ψαρευτικων βολων.!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος Μπονης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/12/2012 07:33 #10 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα VERET ANDROMEDA 175 ΜΤ 4.50

Γιωργος Μπονης έγραψε:

Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε:

Γιωργος Μπονης έγραψε: Καλησπέρα παιδιά .
Μπορώ να ρωτήσω τι είναι αυτό που το κάνει τόσο καλό ?
Μην παρεξηγηθώ κιόλας τα VERET είναι πάρα πολύ καλάμια και αυτό το λέω από προσωπική πείρα .


γεια σου ρε Γιωργη!!!!! η καλυτερη ερωτηση ειναι αυτη που εκανες!!!!!! "τι το κανει τοσο καλο;;"

δυστηχως δεν εχει καποιον να κανει παρουσιασεις προϊοντων για να καταλαβει και ο κοσμος τι παιζει!!!

"ειναι καλο" λεει καποιος. με τι στοιχεια το λες;;;


Ξανά λέω εκτιμώ πάρα πολύ την Veret και τον Roberto (που τον έχω γνωρίσει προσωπικά και έχουμε συναγωνιστεί/ανταγωνιστεί στα δυο προηγούμενά παγκόσμια Βολών) αλλά για 880€ βρίσκω όχι ένα αλλά δυο εξίσου καλά καλάμια
Για να το καταλήξω .

1ον Το παραπάνω ήταν απλά η αφορμή πρέπει επιτελούς να καταλάβουν οι εισαγωγείς/έμποροι ότι οι εποχές του 50% έως 250% κέρδους έχουν περάσει ανεπίστρεπτη και εάν δεν το καταλαβαίνουν πρέπει εμείς να τους το δώσουμε να το καταλάβουν

2ον Το Σκέπτομαι καιρό ότι κάτι τέτοιο (δόκιμες καλαμιών) θα ήθελα να το κάνω άλλα δυστυχώς οι αγωνιστικές υποχρεώσεις δεν μου αφήνουν χρόνο να το κάνω σωστά άλλα είναι σίγουρο ότι υπάρχουν αλλά παιδιά που μπορούν να το κάνουν τα περιοδικά του χώρου λοιπόν οφείλουν στον κόσμο τους να βρουν τους κατάλληλους ανθρώπους για αυτό, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν από τους αρθρογράφους που ήδη υπάρχουν αυτές οι δοκιμές μπορούν να γίνουν μόνο από παιδιά που γνωρίζουν να εκτελούν αγωνιστικές ρίψεις μιας και όλα τα καλάμια είναι ικανά να μας δείξουν τσιμπιές ή να φέρουν έξω το οποιοδήποτε ψάρι το οποίο πιθανόν να πιάσουμε άρα η δοκιμή του τύπου " Ψαρέψαμε το τάδε και πιάσαμε το δείνα " είναι λίγο άκαιρες και άσκοπες .


δυστηχως τα περιοδικα του χωρου μονο για διαφημηση κανουν τις παρουσιασεις

το μονο που γραφουν ειναι "πολυ ωραιο καλαμι, ευχαριστο στο ψαρεμα, με οδηγους SiC και ...." τετοιες παπαρες δεν λεει κανεις για επιδοσεις αξιοπιστια και σχεση τιμης ποιοτητας

οταν διαβαζα συγκρισεις για μοτοσικλετες οι ανθρωποι εκανα δουλεια καλη. δηλαδη
οικονομια, αξιοπιστια, φινιρισμα, κρατημα, επιδοσεις κτλ

οχι μονο πλα πλα πλα

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.259 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection