Μηκρε μου φιλε παναγιωτη ,για να μπορεσεις να παρεις μια σοστη απαντηση πρεπει να δυατιπονεις οσο πιο καλα μπορεις την ερωτηση σου,τα κοματα και οι τελιες γιαυτο ακριβος το λογο υπαρχουν στον γραπτο λογο,να τον κανουν πιο κατανοητο.Να διαβαζεις και δυο τρεις φορες το κημενο σου πριν το αναρτισεις για να δεις αν μπορεις να βγαλεις νοημα .Τελος παντον για σερφκαστινκ οπος προειπε ο φιλος και προταθλητης ευροπης θαλασιων ριψεον Γιωργος Μπονηςς,καλητερα ειναι τα τρυσπαστα και αν υπηρχαν τα μονοκοματα,τα τηλεσκοπικα ειναι για πιο ελαφριες καταστασης.Η ενεργεια που δινεις με το τιναγμα του καλαμιου διαχεεται πιο ομαλα στην κορυφη του τρυσπαστου απο οτι στου τηλεσκοπικου,οσον αφορα το θεμα αντοχης σαφος πιο δυνατο ειναι το τρυσπαστο και αν υπηρχε το μονοκοματο.Αυτα !