Ερώτηση Μου εσπασε το καλαμι...

17/06/2012 10:53 #1 από kastroman
Μου εσπασε το καλαμι... δημιουργήθηκε από kastroman
gia kai xara sas! agorasa prin 2 vdomades ena kalami oceanic 4.20m kai cw ews 160gr.tn prwth fora p phga gia psarema xrhsimopoisisa varidi 125 gr kai dn eixa kanena provlhma me ts voles alla tn deftera fora p phga gia psarema xrhsimopoiisa varidi 100gr kai stn defterh volh t kalami espase stn mesi!stn kurioleksia! mporeite na m peite t ftaiei kai poso peripou an 3erete stoxisei ena stelexos carbon ? :help1: :help1: :help1: :new_blowing

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2012 11:54 #2 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Ρωτησε τον Γιαννακη Κεφαλα αγαπητε φιλε...www.oceanicteam.gr/cms/

Oceanic TeamΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ - ΑΘΗΝΑ
Εθν. Αντίστασης 49
16121

Τηλέφωνο 2107293076-2107219221

Φαξ: 2107293078

email:info@oceanicteam.gr



ΥΓ-Σε παρακαλω θερμα γραφε Ελληνικα!!!
:bye: :give_rose: :tr_hi:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kastroman

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/06/2012 12:29 #3 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Εχω ακουσει και αλλα περιστατικα στα Oceanic , παρε τηλ στο κεφαλα να στο αλλαξουν

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kastroman

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2012 09:39 #4 από kastroman
Απαντήθηκε από kastroman στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
ΣΕ ΕΘΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2012 10:30 #5 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Αν έσπασε όπως το περιγράφεις, είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να στο αλλάξει, αφού το πιο πιθανό είναι να υπήρχε κάποια αστοχία υλικού.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 12:06 - 31/07/2012 12:07 #6 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Δυστυχως στην χτεσινη μου εξορμηση μαζι με τα ψαρια που πηρα πηρα και το καλαμι στο χερι :sorry: Μετα απο πολλα @#%#%$%@ :new_2gunsfi :new_snipers το πηρα στο χερι και ειδα οτι εχει σπασει ο πρωτος σωληνας που ανοιγει αμεσως μετα τον μηχανισμο ( ο ποιο χοντρος)
πηγα στο καταστημα που το ειχα αγορασει και μου ειπαν οτι κατα 90% δεν επισκευαζετε και οτι θα παρει τηλεφωνο στην εταιρια να δει αν υπαρχει ανταλλακτικο,Μπωρο να κανω κατι?Το καλαμι ειναι το oceanic triton 4.20



Y.Γ Το καλαμι εσπασε κατα την διαρκεια της βολης με βαριδι 100 ( το action του ειναι 80-150) επισυναπτω και 2 φωτο


Συνημμένο αρχείο:




Συνημμένο αρχείο:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 12:11 #7 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Παρε ενα τηλεφωνο στον Γιαννη Κεφαλα και ρωτησε τον Σταυρο μου.......oceanicteam.gr/cms/index.php?option=com_...=1&Itemid=66&lang=el

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 12:39 #8 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Πηρα φιλε Δημητρη και μου ειπαν οτι δεν φτιαχνετε :sorry: Μπορω να κανω καμια πατεντα να το προχειροφτιαξω μεχρι να παρω
αλλο ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 12:46 #9 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Δεν νομιζω Σταυρο μου,λυπαμαι!!!Δεν το γνωριζω κιολαs...
Ρωτησε στον Γιαννη Γιατρακο αν μπορειs να κάνειs κατι............www.psarema.gr/fishsocial/80-fiesta/profile.html

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 13:07 #10 από Παναγιώτης Ροζής
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Ροζής στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Εκεί που έσπασε είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα , καθώς εκτός από το στέλεχος που θα πρέπει να αντικατασταθεί , εάν υπάρχει , θα πρέπει να λύσουν και να δέσουν όλους τους οδηγούς , δεν ξέρω το κόστος του καλαμιού σου φίλε μου , αλλά το κόστος επισκευής θα πρέπει να το συζητήσεις εκεί που θα το φτιάξεις να δεις εάν σε συμφέρει να κάνεις την επισκευή.

Υπάρχει ένα σετ επισκευής σπασμένων στελεχών , το οποίο δεν είναι και τόσο φθηνό, αλλά έχω δει να επισκευάζουν με αυτό μονό απίκο καλάμια , καθώς το στέλεχος γίνετε μετά την επισκευή ποιο παχύ από ότι πριν . Στα casting τα καλάμια τα πράγματα είναι ποιο στενά ανάμεσα στα στελέχη και είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Άσε που η πίεση που ασκείτε κατά την βολή σε αυτό το καλάμι , δεν έχει καμία σχέση με αυτήν στο απίκο.

www.dreamsea.gr
The Fishing Store
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.193 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection