Ερώτηση καλαμι εγγλεζικου

02/05/2012 20:57 #1 από mike fisherman
καλαμι εγγλεζικου δημιουργήθηκε από mike fisherman
Λοιπον αγορασα πριν μια βδομαδα το ΜIKADO 450 SQUARE CARBON TELEMATCH www.katalog.mikado.pl/catalog/wedki/wedk...re_carbon_telematch/ θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας για το καλαμι οσοι το ξερετε Η (εχετε γνωμη λογω χαρ/κων) γιατι το βρηκα σκληρουτσι(ή εχω συνηθησει πιο ελαφρα καλαμια).Το πηρα 50ευρω πως σας φαινετε η τιμη πειτε καμια αποψη πανω στο θεμα...
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2012 18:40 #2 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
κανεις? :cray: :cray: :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2012 21:55 #3 από ΑΛΕΞΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΗΣ στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
Καλησπερα φιλε!Δεν εχω την μεγαλη εμπειρια αλλα μια χαρα δειχνει το καλαμι και ειναι σε καλη τιμη!Θα ξεβραχωνει και πιο ευκολα και δυνατα τους σαργους στα βραχια και τα λαβρακια στα λιμανια!Εγω εχω ενα okuma solitron 3.90.Να εισαι καλα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 09:15 #4 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
xaxa το καταλαβα αυτο με τους σαργους μιας και αυτο το σ/κ επιασα 3 και φανηκε καλο και εδενε με το συνολο (μανα,παραμαλο κτλ)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 09:36 #5 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
επισης μια -ερωτησηδιαπιστωση που εκανα πανω στους κακαρελους την παρασκευη επιασα εναν το απογευμα και βυθισε το φελο καθετα δυνατα και το πηγε οσο πιο βαθια μπορουσε ως συνηθως.Ομως την επομενη που πηγα σ αλλο μερος γυρω στο μισο χλμ μακρυτερα , σε μερος χωρις κολυμβητες οταν επεσε η νυχτα αρχισαν τα τσιμπηματα .(σημ. το περιστατηκο εγινε 2 φορες)Ετσι το ψαρι βυθησε για 3 δευτερα το φελο 2 φορες , μετα ξανανεβηκε σαν αφησε το δολωμα και το σιαλουμ δεν ηταν βυθισμενο ή βυθιζοταν ισα να μην το καταλαβαινεις σαν να το περνει το κυμα ομως οταν σηκωνες -καρφωνες ειχε πανω το ψαρι που ηταν γυρω στα 250γρ και ειχε δυναμη να τσιμπησει δυνατα .Παρακαλω καποιον που να ξερει να δωσει καποια εξηγηση !!! :eusa_eh: :eusa_eh: :eusa_eh:
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 14:27 #6 από ΑΛΕΞΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΗΣ στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
www.customrods.gr/ Μεγαλο σχολειο το διαβασμα στην σελιδα του γιαννη του γιατρακου φιλε!Εγω απο εκει εμαθα οτι ξερω!απαντηση σε αυτο που ειπες σιγουρα θα σου δωσουν συντομα πολλοι φιλοι που κατεχουν πολυ καλα την τεχνικη!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 15:53 #7 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα καλαμι εγγλεζικου

mike fisherman έγραψε: επισης μια -ερωτησηδιαπιστωση που εκανα πανω στους κακαρελους την παρασκευη επιασα εναν το απογευμα και βυθισε το φελο καθετα δυνατα και το πηγε οσο πιο βαθια μπορουσε ως συνηθως.Ομως την επομενη που πηγα σ αλλο μερος γυρω στο μισο χλμ μακρυτερα , σε μερος χωρις κολυμβητες οταν επεσε η νυχτα αρχισαν τα τσιμπηματα .(σημ. το περιστατηκο εγινε 2 φορες)Ετσι το ψαρι βυθησε για 3 δευτερα το φελο 2 φορες , μετα ξανανεβηκε σαν αφησε το δολωμα και το σιαλουμ δεν ηταν βυθισμενο ή βυθιζοταν ισα να μην το καταλαβαινεις σαν να το περνει το κυμα ομως οταν σηκωνες -καρφωνες ειχε πανω το ψαρι που ηταν γυρω στα 250γρ και ειχε δυναμη να τσιμπησει δυνατα .Παρακαλω καποιον που να ξερει να δωσει καποια εξηγηση !!! :eusa_eh: :eusa_eh: :eusa_eh:
ευχαριστω




Απλα τα ψαρια στο συγκεκριμενο σημειο ετρωγαν επιφυλακτικα, για τους δικους τους λογους. Ειτε γιατι το μερος ηταν πολυψαρεμενο και ειχαν αντιμετωπισει την ιδια κατασταση και φοβοντουσαν, η γιατι ηταν ανορεχτα λογω εποχης η, η, η.....

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΑΛΕΞΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 16:46 #8 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
μαλλον ή ή ή γιατι ουτε πολυψαρεμενο ειναι(εκτος απο καλαμια που δεν ειναι πολλα),αλλα αν ηταν ανορεχτα δεν θα τσιμπαγανε καθολου .Αλλα αυτο που μου κανε εντυπωση ηταν πως αυτοι οι 2 τσιμπανε περιεργα , ενω εκει που επιασα τον αλλο κακαρελο γινετε ο κακος : χαμος κολυμβητες, βουτιες απο τα βραχια, βαρκες, διχτυα αμεσως εξω απο το κολπο, 2 φορες μεγαλυτερη η προσελευση ψαραδων με καλαμι και παρολαυτα βουλιμικα τσιμπημα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 17:16 #9 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
Ο ...δυναμικος κακαρελος τι μεγεθος ηταν?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2012 18:06 #10 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα καλαμι εγγλεζικου
300-350gr ο δυναμικος
200-250γρ ο 1ος νοχελικος που κατεβασε το αγγιστρι μεχρι κατω οπως καιο πρωτος
250-300γρ ο 2ος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection