- Δημοσιεύσεις: 284
- Μου αρέσει που έλαβε 417
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μην βιαζεσαι θα το σπασεις...Το θηλυκο ποσο μηκος εχει?Βρες απο καποιον ενα ψαροντουφεκο με βεργα πιο μεγαλη απο το πρωτο στελεχος κατα προτιμηση 7αρα (ναναι σκληρη) ή βρες μια μπετοβεργα λεπτη να χωραει μεχρι τερμα.Κοψε με ενα ποτηροτρυπανο ενα κομματι ξυλο κυλινδρικο ή πηγαινε σε ενα ξυλουργειο να σου κοψουν μια καβιλια κυλινδρικη οσο το αρσενικο που εχει κολλησει ή και λιγο πιο λεπτη.Ριξε απο πισω απο τη βαση νερο με AVA να φτασει μεχρι την ενωση ,βαλε την καβιλια μεσα ,μετα την μπετοβεργα να σπρωχνει την καβιλια και χτυπα σιγα και σταθερα με μια ματσολα ή ενα σφυρακι και θα βγει 100%.Εννοειται η καβιλια να ειναι τοση που να μη φρακαρει μεσα ε?Γιώργος Βασιλακης έγραψε: Λοιπον, μετα απο αναμονη 8 ημερων ηρθε επιτελους απο Γλασκωβη και κανοντας το κυκλο της Ευρωπης το τρισπαστο που ειχα παραγγειλει , το πρωτο μου για την ακριβεια. Αφου το θαυμαζα για αρκετη ωρα ειπα ας το συναρμολογησω στο κηπο να το δω ολοκληρο , με το που συνεδεσα τα πρωτα 2 κομματια , δηλαδη τη βαση και το μεσαιο στελεχος προσεξα οτι κουμπωσε λιγο δυσκολα το αρσενικο με το θηλυκο, δεν με πτοησε αυτο ομως και εσπρωξα λιγο παραπανω αφηνοντας αποσταση στα 2 κομματια περιπου 3 εκατοστα
.
Δυστυχως απο χθες που το εκανα αυτο δεν εχω καταφερει να το ξεκολλησω και ας εχουμε προσπαθησει μαζι 3 ανθρωποι, Δοκιμασα να παγωνω το αρσενικο με μια παγοκυστη και να ζεσταινω με πιστολακι το θηλυκο αλλα τιποτα , εβαλα λιγο λαδακι σιγκερ για ραπτομηχανη αναμεσα αλλα και παλι τζιφος. Επειδη τα χερια μου εχουν μουδιασει και απελπιζομαι, τεινω σε μια ακραια λυση , να τυλιξω το μεσαιο στελεχος με μια πετσετα και να το βαλω στη μεγγενη ωστε να να μπορεσω τα τραβηξω το αλλο μερος.
Οπως λενε ομως πολλα μυαλα ειναι καλυτερα απο ενα και για αυτο ελπιζω να με βοηθησετε να λυσω το προβλημα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Αμαλιαδας έγραψε: εγω στην θεση σου θα εβγαζα το μεσαιο κοματι(αν ειναι το αρσενικο) εξω στο παραθυρο ,το πρωτο κοματι με την ενωση μεσα στο δωματιο
θα το αφηνα κανα μισαωρο και μετα θα τραβουσα
αν δεν γινει κατι
θα τυλιγα το κοματι της βασης με κατι που να μην αλλαζει την θερμοκρασια του και θα το εβγαζα εξω τα καλαμι για λιγο
μετα θα ξαναδοκιμαζα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Oχι Γιωργο δεν παθαινει τιποτα με το ΑVA.Και νεφτι να βαλεις οι εποξικες ρητινες απο τις οποιες ειναι κατασκευασμενο το καλαμι δεν καταλαβαινουν γρι...Γιώργος Βασιλακης έγραψε: Ευχαριστω Αρη . Ειμαι τυλισσανος αλλα μενω αθηνα
Το περιεργο ειναι οτι το ιδιο μου προτεινε και ο πατερας μου και πανω στα νευρα μου ειρωνευωμουν αλλα τωρα που μου το λες εσυ μου φαινεται λογικο Ο_Ο. Εχω μια απορια ομως το νερο με το Αβα δεν θα κανει ζημια στο καλαμι η στον ανθρακα του αρσενικου ? Παντως το μηκος ειναι 1,40μ περιπου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD