Ερώτηση ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ

14/01/2012 20:44 #1 από ANASTASIOS
ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ δημιουργήθηκε από ANASTASIOS
Καλησπερα σε όλη την ψαρευτικη παρεα. όπως γράφω και στον τίτλο, ψάχνω για αγορα τρίσπατο καλαμι cw 100~200 4.20~4.50.
μεχρι 250ε. επεισης αν καποιος φιλος πουλαει ας μου στειλει μνμ. μεταχειρισμένο μόνο αν ειναι σε πολλή καλη κατασταση (θα εψαχνα στην αγγελεια της κοινοτητας αλλα τωρα με την αλλαγη χαθηκαν όλες οι αγγελιες των μελων). δεν το βάζω το θεμα σαν ζητηση-αγγελια (δεν ξερω αν πρεπει) αλλα αν καποιος εχει αποψη για καινουργειο ακομα καλιτερα. ευχαριστω εκ τον προτερων

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2012 22:29 #2 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
www.bestpesca.com/trabucco/trabucco/cann...urf-4.2mt-200gr.html

www.bestpesca.com/colmic/trabucco/canna-...ea-4.25mt-200gr.html

και 45 ευρο περιπου για να σου το στιλει αλλα αν τον πιεσεις τα στελνει και με 25..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2012 22:49 #3 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ

chrisostomos έγραψε: www.bestpesca.com/trabucco/trabucco/cann...urf-4.2mt-200gr.html

www.bestpesca.com/colmic/trabucco/canna-...ea-4.25mt-200gr.html

και 45 ευρο περιπου για να σου το στιλει αλλα αν τον πιεσεις τα στελνει και με 25..


ωραιο καλαμακι casiopea!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2012 22:54 #4 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ

chrisostomos έγραψε: www.bestpesca.com/trabucco/trabucco/cann...urf-4.2mt-200gr.html

www.bestpesca.com/colmic/trabucco/canna-...ea-4.25mt-200gr.html

και 45 ευρο περιπου για να σου το στιλει αλλα αν τον πιεσεις τα στελνει και με 25..




χρυσοστομε το πρωι σε καταστημα θεσσαλονικης μου ειπε για το casioppea to 4.50 350e και τρελαθηκα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2012 00:35 #5 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
Πάρε το από τον Ιταλό και θα είσαι ο.κ. Η Trabucco παρουσίασε την νέα σειρά της για το 2012 και για αυτό ότι περσινό στοκ έχει το σκοτώνει σε πολύ χαμηλές τιμές.
Βασικα ο τύπος δουλεύει την επιχείρηση του με 8-10% κέρδος και για αυτό πουλά. Στην Ελλάδα και στην Κύπρο δουλεύουν με 18-25% κέρδος. Στην Θεσσαλονικη από όπου είναι η καταγωγή μου γίνετε αχταρμας πάνω στα είδη αλιείας καί δύστυχος μόνο δολώματα καί μικροπραγματα αξιζει να αγοράσουμε.... Δυστυχώς το ίδιο ισχύει καί στην Κύπρο.Δουλεύουν

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2012 21:29 #6 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
Αν σε ενδιαφερει το cassiopea κανε υπομονη αυτην την εβδομαδα βγαινει το 2012 μοντελο απο ιταλια μερια μου ειπσε τα εξης

Hi,

thi is our special offer for you:

N°2 rod CASSIOPEA MN 4.2mt - 160gr - Euro 473,00
SHIPPING TO GREECE - Euro 31,00
Shippinh insurance - Euro 6,00


TOTAL Euro 510,00
PAYPAL paiment (+ 4%) - Euro 20,00
TOTAL to PAY - Euro 530,00


Αυτα για το 2012 μοντελο 2 τεμαχια σιγουρα το 2010 θα πεσει και αλλο. Ειμαι σε αναμενα καρβουνα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/01/2012 23:20 #7 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
Στα υποψιν και το νεο τρισπαστο καλαμι της Shimano το Ultegra.
fish.shimano-eu.com/publish/content/glob...egra_surf_super.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2012 00:14 #8 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΗΜΕΡΑ..


Hello,

The product that has requested, CASSIOPEA MN 4.5mt - 200gr will be available in the Trabucco warehouse after 15/02/2012.

Our offer:



N°1 rod CASSIOPEA MN 4.5mt - 200gr - Euro 289,00

Shipping to Greece - Euro 21,00

Shipping insurance - Euro 6,00


TOTAL Euro 316,00
PAYPAL (+4,0% of value)

TOTAL Euro 328,64

το σκέφτομαι πολύ μιας και επιασα το 4.50mt 200gr στα χέρια μου και μου άρεσε πολύ. που στην ελλαδα το είδα 350ε. Δεν το πιστεύω για 2010 μοντελο. έτσι μου έρχεται να το παραγγείλω τώρα έτσι για σπάσιμο.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2012 03:05 #9 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
Αποτι καταλαβα στον ιδιο στειλαμε εμενα λεει 15/1 εσενα 15/2. Παντως αν σκεφτεσαι απο ιταλια κοιτα και εδω μηπως το βρεις πιο φτηνο. Βασικα αν το γραψεις στο goole σου βγαζει αρκετα μαγαζια απο Ιταλια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/01/2012 07:37 #10 από chrisostomos
Απαντήθηκε από chrisostomos στο θέμα Απ: ΨΑΧΝΩ ΚΑΛΑΜΙ ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ
κάτι πρέπει να παίζει στην Ιταλία και ξαφνικά από 45ευρώ πεσανε όλοι στα €25. Ο φ.π.α τους παντός ανέβηκε στο 23%.
Εκτός και αν απορροφάν αυτοί την διαφορά των μεταφορικών για να ξεστοκαρουν πριν την νέα παραλαβή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.259 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection