Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Sargomania (Γιώργος Σάββενας) έγραψε: Φίλε Χρήστο να μου επιτρέψεις καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.
Μετά από πολλά χρόνια πειραματισμούς και αρκετά πεταμένα λεφτά, κατέληξα να φτιάξω 2 "στόλους" καλαμιών ταξινομημένα σε 2 διαφορετικές καλαμοθήκες τις οποίες επιλέγω ανάλογα με την περίσταση.
Α κατηγορία 3 καλάμια shimano hyperloop AX SURF 420-150 τα οποία αγόρασα 60 ευρώ το ένα.Αρχικά με προβλημάτισαν διότι είχαν πολύ μαλακή μύτη, την οποία όμως έκοψα κατά 7cm και τελικά δημιούργησα ένα καταπληκτικό καλάμι για την τιμή του και τη δουλειά που το θέλω.
Κατ΄αρχάς δεν έχει συρώμενους οδηγούς, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ποιότητα παρόλο που είναι πολύ φτηνό καλάμι και έως 125γρ μολύβι ρίχνει καταπληκτικά.Το δουλεύω από κλέφτικο, έως και σπασμένους νοτιάδες 6-7μπ και κύματα 2-3μ με μολύβια άγκυρες100- 125γρ απροβλημάτιστα.Για μηχανισμούς στα συγκεκριμένα καλάμια χρησιμοποιώ τους shimano NEXAVE 600FB (80ε) και το σετ είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο για τα λεφτά του.
Από κει και πέρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα τρίσπαστα και τα δίσπαστα της Β κατηγορίας του δικού μου στόλου, τα οποία όμως κοστίζουν πολλαπλάσια λεφτά και χρησιμοποιούνται σε πολύ ειδικές καταστάσεις.
Σαφώς και υπάρχουν καλύτερα και ποιοτικότερα καλάμια σε αυτή την κατηγορία, αλλά το θέμα είναι τι βολεύεται ο καθένας σύμφωνα με τις ψαρευτικές του ανάγκες, το σωματότυπό του και τέλος τη συνήθειά του σε συγκεκριμένους τύπους καλαμιών.
Κανένας μας δεν μπορεί να πει τι είναι το καλύτερο, παρά μόνο τι είναι γιαυτόν το καλύτερο
Φιλικά Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρήστος έγραψε: Φίλε Γιώργο καλημέρα έχεις δίκιο σε όσα αναφέρεις,απλά η λύση τρίσπαστου μου έρχεται λίγο ακριβή αυτή την περίοδο οπότε λέω να αρκεστώ σε κάποιο τηλεσκοπικό προσ το παρών και για αυτο το λόγο ζητάω απόψεις απο όλους εσάς γιατί είμαι πολύ αρχάριος ακόμα,οπότε τα λεφτά που θα δώσω θέλω να πιάσουν τόπο,απλά ψάχνω ένα αξιόπιστο καλάμι περίπου στα 150-200 ευρώ με μηχανισμό!
Φιλικά ΧρήστοςSargomania (Γιώργος Σάββενας) έγραψε: Φίλε Χρήστο να μου επιτρέψεις καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.
Μετά από πολλά χρόνια πειραματισμούς και αρκετά πεταμένα λεφτά, κατέληξα να φτιάξω 2 "στόλους" καλαμιών ταξινομημένα σε 2 διαφορετικές καλαμοθήκες τις οποίες επιλέγω ανάλογα με την περίσταση.
Α κατηγορία 3 καλάμια shimano hyperloop AX SURF 420-150 τα οποία αγόρασα 60 ευρώ το ένα.Αρχικά με προβλημάτισαν διότι είχαν πολύ μαλακή μύτη, την οποία όμως έκοψα κατά 7cm και τελικά δημιούργησα ένα καταπληκτικό καλάμι για την τιμή του και τη δουλειά που το θέλω.
Κατ΄αρχάς δεν έχει συρώμενους οδηγούς, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ποιότητα παρόλο που είναι πολύ φτηνό καλάμι και έως 125γρ μολύβι ρίχνει καταπληκτικά.Το δουλεύω από κλέφτικο, έως και σπασμένους νοτιάδες 6-7μπ και κύματα 2-3μ με μολύβια άγκυρες100- 125γρ απροβλημάτιστα.Για μηχανισμούς στα συγκεκριμένα καλάμια χρησιμοποιώ τους shimano NEXAVE 600FB (80ε) και το σετ είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο για τα λεφτά του.
Από κει και πέρα δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης με τα τρίσπαστα και τα δίσπαστα της Β κατηγορίας του δικού μου στόλου, τα οποία όμως κοστίζουν πολλαπλάσια λεφτά και χρησιμοποιούνται σε πολύ ειδικές καταστάσεις.
Σαφώς και υπάρχουν καλύτερα και ποιοτικότερα καλάμια σε αυτή την κατηγορία, αλλά το θέμα είναι τι βολεύεται ο καθένας σύμφωνα με τις ψαρευτικές του ανάγκες, το σωματότυπό του και τέλος τη συνήθειά του σε συγκεκριμένους τύπους καλαμιών.
Κανένας μας δεν μπορεί να πει τι είναι το καλύτερο, παρά μόνο τι είναι γιαυτόν το καλύτερο
Φιλικά Γιώργος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρήστος έγραψε:
φίλε mitso μήπως έχεις κάποιο link με το bad bass να το ρίξω μια ματιά;Mitsos_Ded έγραψε: Γεια σου φιλε μου.Προμηθευτηκα προσφατα ενα bad bass orion 2 me action 100-140 και μονο θετικες εντυπωσεις εχω να πω..παναλαφρο με ημιπαραβολικη δραση μαλακη μυτη στεκεται ανετα σε 4 μποφορια(οχι παραπανω) και με 100αρι μολυβι εκτοξευει πραγματικα το δολωμα...το βρισκεις γυρω στα 140 ευρω και θα κοιμασαι ησυχος..Επισης για μηχανακι μονο shimano κατ εμε και daiwa αν και ακομα δεν τα εχω δοκιμασει..Παρε ενα navi 8000 η τον titanos και κανεις ενα σετακι ονειρο..Για καλαμι επισης στην ιδια κατηγορια μπαινει και η crever με το shadow οπως και η artico με το classe 4,40..Αυτα απο μενα..Για ποιο φτηνα καλαμια παρε ενα linnea effe και μην την ψαχνεις παραπανω..να σαι καλα!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD