Ερώτηση Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

29/11/2011 13:13 #1 από Χρήστος
Καλημέρα στα παιδιά του forum,έφτασε και εμένα η ώρα μου να αγοράσω ένα δεύτερο καλάμι για casting και θέλω την βοήθεια σας!Τα κριτήρια μου είναι να έχω ένα αξιόπιστο καλάμι,όχι απαραίτητα ακριβό και επίσης να βρίσκω εύκολα ανταλλακτικά χωρίς να χρειάζεται να κάνω πατέντες στο καλάμι μου!Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την βοήθειά σας!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 14:05 #2 από Νίκος Ράμμος
Απαντήθηκε από Νίκος Ράμμος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Shimano Alivio Dx τι θα ελεγες? συγνωμη δεν κανω διαφηση: www.lucky-fishing.gr/index.php?page=shop...virtuemart&Itemid=61 Για εμενα σιγουρα το δευτερο καλαμι... εχω ακουσει καλα λογια....



Φιλικα Νικος...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 14:22 - 29/11/2011 14:25 #3 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Εχω αυτό που προτείνεις, και το πήρα για δεύτερο! Μόνο που το δικό μου είναι των 100γρ., το αγόρασα πέρυσι λίγο πριν τα Χριστούγεννα από γνωστό ιντερνετικό κατάστημα στη Λάρισα (νομίζω ο Ριζούλης είναι) και το αγόρασα 45 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Το συγκεκριμένο κατάστημα παρείχε έκπτωση 10% στα μέλη του psarema.gr.

Τεχνικά, τώρα: Με ενοχλεί που στο δυνατό πέταγμα περιστρέφονται και «γυρνάνε» οι δύο τελευταίοι συρόμενοι οδηγοί. Δεν είναι όμως μεγάλο πρόβλημα. Σημαντικότερο πιστεύω ότι θα είναι αν και όταν μου σπάσει η μύτη κορυφής. Εχω την εντύπωση ότι θα την πληρώσω ακριβά, καθώς είναι περίπου ένα μέτρο! ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ Η ΜΥΤΗ!!!
Ελεος μωρή Shimano...

(Το μεγάλο μήκος της, βέβαια, την καθιστά ιδιαίτερα λυγερή. Λες να την καθιστά και... άσπαστη? ).

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 14:27 #4 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
www.tsoumakis.gr/product.php?id_product=747 για τα λεφτα του ειναι οτι πιο αξιοπιστο κυκλοφορει,λιγο πιο ακριβο απο το alivio αλλα σκαλες ανωτερο επισης στην αθηνα υπαρχει σε καταστημα στα 80 ευρω διχως μεταφορικα που ανεβαζουν το κοστος,πολυ καλο καλαμι ειναι και το olymbus mustang 4000 4.20 Μ με χιαστη πλεξη carbon action 150 -250 γρ carbon βαση για τον μηχανισμο στα 80 ευρω και αυτο για πιο χαμηλες τιμες ψαξε στην εταιρεια Linea effe πολυ καλα καλαμια γυρω στα 60 ευρω εκαστος!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 15:12 #5 από Νίκος Ράμμος
Απαντήθηκε από Νίκος Ράμμος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Συμφωνω φιλε Γιωργο αλλα ειναι καλαμια καθαρα για surf casting....




Φιλικα Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 16:03 #6 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;

NikosRammos έγραψε: Συμφωνω φιλε Γιωργο αλλα ειναι καλαμια καθαρα για surf casting....




Φιλικα Νικος



φιλε Νικο το shimano vegenace ειναι για casting με action εως70- 170 gr μολυβι δηλαδη 120 Gr πραγματικο βαρος που μπορει να πεταξει βαση τις πραξης 70+170= 240 /2 =120 ,γιατι μετα δεν το πεταει καλα,το olymbus επισης ετσι γραφει για να δειξει την αντοχη του καλαμιου σε σχεση με την χιαστη πλεξει carbon Που περιεχει,το καθαρο βαρος που μπορει να πεταξει ειναι επισης 120 γραμμαρια μαξιμουμ,τα surfcasting καλαμια στο 90% των περιπτωσεων ειναι ή δισπαστα ή 3 σπαστα και 4.5 μετρα και οχι 4.20,και η γκαμα τις linea effe των 60 ευρω ειναι ολα casting,δεν υπαρχει καλαμια για surf casting me 70-80 ευρω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 16:38 #7 από ΝΑΣΟΣ
καλο θα ηταν φιλε χρηστο να μας πεις γιατι ακριβως το θελεις το καλαμι, για απλο καστινγκ η για κατι περισσοτερο ?
παντως μια κ βλεπω οτι το αλιβιο αναφερετε παραπανω για οποιον τον ενδιαφερει το εχω στην κατοχη μου κ το μισω ,
εχει σπασει λιγο κατω απο το πρωτο δακτυλιδι επειδη το πατησα, οποιος το θελει για ανατααλακτικα ευχαρηστως να το δωσω

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 17:36 #8 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
παιδιά να σας πω την αλήθεια και εμένα μου έχουν προτείνει το shimano το vengeance για casting από μαγαζί,αλλά επειδή είμαι αρκετά καινούριος χωρίς πολύ εμειρία είπα να ρωτήσω εσάς που θα μου προτέινετε πράγματα στην πράξη.Το alivio το έχει φίλος και τοθ έσπασε η μύτη πολύ γρήγορα και δεν βρίσκει ανταλλακτικό εύκολα.Βασικά εγώ ψάχνω για ενα καλό καλάμι casting το οποίο δεν θα μα ταλαιπωρεί και θα ρίχνει και κάπως μακριά :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 17:39 #9 από ΘΑΝΟΣ

Χρήστος έγραψε: παιδιά να σας πω την αλήθεια και εμένα μου έχουν προτείνει το shimano το vengeance για casting από μαγαζί,αλλά επειδή είμαι αρκετά καινούριος χωρίς πολύ εμειρία είπα να ρωτήσω εσάς που θα μου προτέινετε πράγματα στην πράξη.Το alivio το έχει φίλος και τοθ έσπασε η μύτη πολύ γρήγορα και δεν βρίσκει ανταλλακτικό εύκολα.Βασικά εγώ ψάχνω για ενα καλό καλάμι casting το οποίο δεν θα μα ταλαιπωρεί και θα ρίχνει και κάπως μακριά :)

Φιλε Χρηστο,το vengeance το εχω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!Ο Γιωργος εχει δικιο και το εχει βαλει και ο ιδιος στο ματι,απ'οσο ξερω!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/11/2011 17:52 #10 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Απ: Εφτασε η ώρα για δεύτερο καλάμι..και τώρα,ποιό;
Θάνο με ποιο μηχανισμό θα ήταν αξιόπιστο το συγκεκριμένο καλάμι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection