δυστηχως η ευτηχως για να εχουμε προσωπικη κ πραγματικη αποψη για ενα προιον που αγοραζουμε ειτε αυτο ειναι καρο , ειτε ειναι μηχανακι, ειτε ειναι καλαμι ψαρεματος εως οτου το παρουμε στα χερια μας οποια αλλη γνωμη ακουσουμε, αν φυσικα βρουμε , ειναι υποκειμενικη αυτου του οποιου μας την λεει κ τυγχανει παρα πολλες φορες αυτη η γνωμη να διαφερει παρασαγγας απο την δικη μας.
Για αυτο καλυτερα ειναι εκτος απο τις γνωμες που ακουμε δεξια κ αριστερα να πηγαινουμε να βρσικουμε το καλαμι που θελουμε να το πιανουμε στα χερια μας να δουμε πως καθετε - κουμπωνει σε αυτα κ ακομα να κανουμε μια υποτιθεμενη κινηση ριξης για να δουμε καπως την συμπεριφορα του.
Παντως ας ειμαστε κ λιγο ρεαλιστες ΣΧΕΔΟΝ παντα απ ολες τις εταιρειες του χωρου τα καλαμια τους στο φασμα των οικονομικων - φθηνων καλαμιων διαφερουν ελαχιστα εως καθολου.
Πανω κατω ειναι τα ιδια , μιλω για τα καλαμια των γνωστων εταιρειων του χωρου σε τιμες που κυμενοντες κατω η γυρω στα 100 ευρω, τα υλικα κατασκευης τους , οδηγοι, κολλες, καρμπον κλπ εξου κ οι τιμες τους πανω κατω ειναι οι ιδιες με μικρη η σχεδον καθολου αποκλιση δυο ιδιων καλαμιων απο δυο διαφορετικες εταιρειες ας πουμε.
Δεν εστιαζουμε καθολου σε πιο εξιδεικευμενα καλαμια , οπου το ολο θεμα αλλαζει πλεον κ για αυτο αλλαζει κ το επιπεδο των τιμων οταν αρχιζουμε κ εχουμε υλικα κατασκευης ανωτερα ποιοτηκα.
Επανερχομενος στο θεμα λοιπον εχω να πω οτι ειναι καλυτερα να κανουμε πρωτα μια ερευνα αγορας του χωρου γυρω απο το καλαμι που μας ενδιαφερει να παρουμε κ μιλω σε αυτη την φαση να κλεισουμε ως προς το τι καλαμι θελουμε δλδ : Για το ειδος καταρχην της τεχνικης ψαρεματος που ενδιαφερομαστε να εξασκησουμε μηκος , αξιον, βαρος κλπ στοιχεια.
Αφου φτιαξουμε ενα καταλογο με τα καλαμια που μας εχουν ως αρχη κεντρισει το ενδιαφερον μετα να παμε
στην πιο ειδικη επιλογη που εχει να κανει με το ιστορικο της καθε εταιρειας γυρω απο τα καλαμια που φτιαχνει κ τελος αφου καταληξουμε σε κανα δυο καλαμια να παμε να τα δουμε απο κοντα κ να τα παρουμε στα χερια μας να δουμε οπως προειπα πως κουμπωνει σε αυτα.
Τα υπολοιπα ολασ πιστευω οτι ειναι ναχαμε να λεγαμε ειδικα οταν μιλαμε για καλαμια πραγματικα περιορισμενων δυτανοτητων.
Θελω να πω οτι δεν γινετε να θελουμε να παρουμε ενα καλαμι με ενα ποσο γυρω στα 100 ευρω κ να θελουμε να σπασουμε το ρεκορ ριξεων οταν υπαρχουν στο χωρο για αυτη την δουλεια καλαμια των οποιων το κοστος φτανει ναναι σαν ενα 50αρι μηχανακι.
Ας ειμαστε επιοικης κ ρεαλιστες κ να λεμε θελουμε ενα καλαμι για να ψαρευω με καστινγκ να μπορω να ψαρεψω με 3-4 μποφωρ κ να μπορει να στεκετε κ να μην το περνει ο αερας κ να μπορω να διακρινω τα στιμπηματα απο τις δονησεις του αερα κ ας γινουμε συνεργατες μαζι του να το μαθουμε κ να περνουμε πραγματικα αυτα που ειναι σε θεση να μας προσφερει ( αυτο ειναι το σημαντικοτερο για μενα γιατι το εχω δει πολλακις αυτο να γινετε, καποιος να εχει ενα καλαμι να μην ειναι σε θεση να παρει απο αυτο οτι μπορει το καλαμι να δωσει κ για αυτο να προβαινει σε αγορα ενος ακριβοτερου με την ελπιδα οτι ετσι θα αυξηση κ τις βολες του ) το καλαμι μας κ τελικα ας ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ - ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΨΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ Κ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΗΣ, για αυτο υπαρχει κ ο μαναβης κ ο ψαρας ( μαναβη λενε στα ψαροχωρια κ αυτον που αγοραζει κ πουλα ψαρια, για να μην γελασει κανεςι κανω την επεξηγηση αυτη.
Ελπιζω να εδωσα να καταλαβετε αυτο που θελω να πω κ να μην εγραψα ενα μαστο ασυναρτησιες.
Επισης θα ηθελα να ακουσω κ γνωμες φιλων στο πως βλεπουν αυτοι την ιστορια με τα καλαμια κ γενικα με τα προιοντα που μας πλασαρει η καθε εταιρεια ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ , αυτος ειναι ο λογος υπαρξης της κ για αυτο βγαζουν καθε χρονο κ νεο καταλογο κ αυτο που αλλαζει το πολυ πολυ καθε χρονο ,εκτος ισως απο ενα νεο καλαμι σ εκαθε νεο καταλογο, ειναι τα χρωματα, τα λογοτυπα κ ισως καποιες φορες το ονομα κ εδω κολλα το αλλαξε ο μανωλιως κ εβαλε τα ρουχα του αλλιως.
Ακομα κ το πιο φθηνο μου καλαμακι ενα του σπινιγκ που μου χαρισε το μαγαζι οταν ειχα παρει ενα καρο ειδη αλιειας, που στην πραξη αποδεικνυετε οτι τις περισοσοτερες φορες θα μπορουσα να κανω την ιδια δουλεια κ χωρις αυτα τα εξαρτηματα αν εβαζα το μυαλο μου να δουλεψει περισσοτερο, μηκους 1,85 δισπαστο παρακαλω κ με αξιον 15 40 νομιζω, ακομα κ σημερα , τοχω πανω απο 5 χρονια, μου βγαζει τις ζαργανες μου δεν εχει παθει τπτ αφου καθε φορα μετα απο καθε ψαρεμα το φροντιζω το πλενω κ το καθαριζω, κ οπως το βλεπω θα τοχω για αυτο τον συγκεκρημενο ακομα πολλα χρονια.
Γιατι να ψαξω να παρω ενα αλλο ακριβοτερο καλυτερο ? αφου θα τοχω για την ιδια δουλεια για τις ζαργανες δλδ, πιστευω καταλαβατε γιατι αυτη η αναφορα μου.
σορρυ για το μακροσκελες του κειμενου, αλλα πελον τα καβουρια που υπαρχουν στις τσεπες μας δεν ειναι γιατι δεν θελουμε να ξοδεψουμε αλλα γιατι μεσα στις τσεπες δεν υπαρχει τπτ ετσι απλα