Ερώτηση Εγγλέζικο -Roods

13/08/2011 17:11 #1 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Εγγλέζικο -Roods δημιουργήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
ΘΕΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΕΓΓΛΕΖΙΚΟ ΚΑΛΑΜΙ:
ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙ ΑΠΟ 3-6 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΦΕΛΟ-ΣΤΙΚ:
ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ.?????????
ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΑΠΟ 150-500 ΕΥΡΩ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/08/2011 17:24 #2 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Εγγλέζικο -Roods
ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΑΜΙΟΥ ΑΠΟ 4 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ.(ΔΙΣΠΑΣΤΟ Η ΤΡΙΣΠΑΣΤΟ)

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/08/2011 19:13 #3 από ΓΙΩΡΓΟΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ στο θέμα Απ: Εγγλέζικο -Rods
REALITY 2-12GR ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2011 11:58 #4 από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer)
Απαντήθηκε από Kατσιφαράκης Παύλος (Dreamer) στο θέμα Απ: Εγγλέζικο -Roods
Παναγιωτη μου,θα σου προτεινω το καλαμι που χρησιμοποιω.Ειναι το shimano alivio 5-15 και μηκος 4,20.η τιμη του ειναι γυρω στο 100σταρικο αν θυμαμαι καλα.Δεν το αλλαζω με τιποτα!!!
Οταν λες να μη σπαει,τι εννοεις? Γιατι ολα αυτα τα καλαμια σπανε κι ας κανουν 5000ευρω.
Τις δυνατοτητες που εχουν τα καλαμια του casting πρεπει να τις ξεχασεις.Εδω ειναι τελειως διαφορετικα τα πραγματα!!
Παντως μολις μαθεις αυτη τη τεχνικη,τα καλαμια του casting θα τα βαλεις στο ιδιο μερος που τα εβαλα κι εγω... :lol2:

-Του κυνηγού και του (ερασιτέχνη) ψαρά το πιάτο....
δέκα φορές είναι αδειανό και μια φορά γεμάτο !!!!

-Η θάλασσα φέρνει στον άνθρωπο ελπίδα όπως ο ύπνος όνειρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2011 19:46 #5 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Εγγλέζικο -Roods
Το Shimano Catana με εσπασε στην βολή,με φελό 3+3.Αυτό Εννοώ να μην σπαει στο ριξιμο.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2011 19:54 #6 από ΓΙΩΡΓΟΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ στο θέμα Απ: Εγγλέζικο -Roods
το reality falcon 3tem 2-12 4.25 το εχω 4 ετη δεν σπαει σε βολη ακομη και με 20 gr καλη πιοτιτα παραβολη εωσ τη βαση του μηχ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2011 09:47 #7 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Απ: Εγγλέζικο -Roods
Αυτό το καλάμι Γιώργο το έχω δει και εγώ και στις βολές του και στο να βγάζει ψάρι.Είναι καλό και μπορεί να πετάει ελαφρύ φελλό!Το καλάμι Παναγιώτη που έσπασε μπορεί να ήταν και αστοχία υλικού μου έχει συμβεί και εμένα.από όταν άλλαξα το στέλεχος πάνε 4 χρόνια κανένα πρόβλημα!τα σπαστά να μην φοβάσαι να τα κουμπώνεις καλά και ας φαίνονται εύθραυστα!κατά τα άλλα θα βρεις πολλά καλά καλάμια σε αυτά τα ποσά που λες!και με 100-150 ευρώ αξιόλογα,δεν νομίζω να θέλει και περισσότερα!αν θέλεις να διαθέσεις χρήματα στο σύνολο δες για ένα καλό μηχανισμό (θα έλεγα με λεβελ ντρακ) μια επένδυση που θα πρέπει να κάνεις!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.150 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection