Ερώτηση γνωμη για καλαμι εγγλεζικου

30/06/2011 13:56 #1 από argi21
γνωμη για καλαμι εγγλεζικου δημιουργήθηκε από argi21
:6: θα ηθελα την γνωμη σας για ενα καλαμι αν το εχει καποιος,μιλαω για το Browning Ambition 4,20 5-20γρ το βρισκω 70 ευρω και επειδη τωρα ξεκιναω αυτη την τεχνικη δεν θελω να δωσω παραπανω. αν εχετε και καποιο αλλο να υποψην σας πειτε το.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2011 03:09 #2 από giannis
Απαντήθηκε από giannis στο θέμα Απ: γνωμη για καλαμι εγγλεζικου
γεια σου φιλε κ καλως ορισες!!!!!!! προσωπικη μου αποψη ειναι να ξεκινισεις με ενα καλαμι λιγο σκληρο(αν εχεις κανενα φιλο να σε βολεψει) ακομα καλιτερα!!!!!!!επειδη ξεκινας οπως λες οι χειρισμοι σου δεν θα ειναι κ οι αναλογοι!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/12/2011 23:07 #3 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα Απ: γνωμη για καλαμι εγγλεζικου
Γιατι σκληρο? Φιλε παρε ενα καλαμι τρισπαστο με 12-14 οδηγους παραβολικο 4 εως 4,50 να σε βοηθαει στις βολες με ποιοτικους οδηγους(πχ fuji). Ενα καλαμι που 8α μαθεις και 8α το χρησιμοποιεις για καιρο. Το συγκεκριμενο δεν το ξερω ισως ειναι καλο.Με λιγα λεφτα παραπανω μπορεις να παρεις πολυ ποιοτικα καλαμια που ειναι εργαλεια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.160 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection