Γεια σου φίλε και πάλι!!!!
Τα καλάμια leader δεν τα ξέρω και δεν μπορώ να βοηθήσω πολύ!! θα προσπαθήσω όμως!!!!!
1=PEN δεν είναι pen αλλά dam. δεν το έχω δει από κοντά αλλά δεν μου αρέσει ο σπαστός οδηγός που έχει(χαλάνε εύκολα). το 250 μου φαίνεται υπερβολικό και δεν νομίζω η ποιότητα του carbon να είναι τέτοια που το καλάμι να μην είναι <<μπετόβεργα>>.το βάρος του είναι περίπου 800g και πιστεύω θα είναι κουραστικό!! τέτοιο καλάμι θα το κοίταζα αν ψάρευα μόνο λαυρακια!!!
2=SHIMANO : Έχω το 150άρι.. Αν κάποιος μου το έσπαγε και μου έδινε τα λεφτά του πίσω δεν θα το ξανα αγόραζα!! δεν μου αρέσουν καθόλου οι συρόμενοι οδηγοί!!! πίστευα οτι με ενιαία μύτη θα ήταν πιο ψαρευτικό αλλά δεν είναι!!!
3=leader: δεν το ξέρω αλλά μια χαρά καλάμι φαίνεται!!! ούτε σπαστοί ούτε συρόμενοι οδηγοί!! απλά και όμορφα!!! απο τα 4 και εγώ αυτό θα έπαιρνα!!!
4=leader:προτιμώ το Νο3
το ryiobi to έχω ψαρέψει απο έναν φίλω, είναι δυνατο έχει ωραια ποιότητα κύλισης στιβαρό!! γενικα πολύ καλό για τα χρήματά του!!!(δεν ξέρω αντοχή στον χρόνο).και έχω ακουσει πολύ καλά λογια απο πολλά άτομα!!!!
το alcedo δεν το ξέρω!!!!
Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.
Henry David Thoreau, 1817-1862,