Ερώτηση Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

16/02/2011 23:53 #1 από billvolos
Θέλω να αγοράσω ένα καλάμι για εγκλεζικο MATCH
Από την shimano
Είμαι μεταξύ δυο καλαμιών και το Nexaves BX και το Antares BX και τα δυο εχουν Casting Weight 30 και μικος 4,5μετρα .
και το το Nexaves εχει Standard Action και το Antares Fast Action

Πια είναι η γνώμη σας ? Θα με ενδιέφερε πολύ αν κάποιος είναι κάτοχος και χρήστης από τα αυτά τα μοντέλα να μου πει την γνώμη του?

Ευχαριστώ πολύ.

Βασίλης απο Βόλο

Διορθώθηκε ο τιτλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 04:01 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγκλεζικο
To nexave μια χαρα καλαμακι ειναι.Εγω εχω το vengeance match fa.Kαι ειμαι ευχαριστημενος απο την ποιότητα
του καλαμιου.
Προσωπικά αν ηθελα  να ψαρεψω στα 8 αντε 10 μετρα το πολύ θα επερνα το catana cx match.
Aν ηθελα για πιο βαθια 15 -20 μετρα θα επερνα το nexave που αναφέρεις.
Δεν υπαρχει λόγος να παρεις  το antares που πρεπει να ειναι και το πιο ακριβό > εκτός και αν σου αρεσει η πολυτελεια.
Καπως ετσι το βλεπω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 09:24 #3 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγκλεζικο

To nexave μια χαρα καλαμακι ειναι.Εγω εχω το vengeance match fa.Kαι ειμαι ευχαριστημενος απο την ποιότητα
του καλαμιου.
Προσωπικά αν ηθελα  να ψαρεψω στα 8 αντε 10 μετρα το πολύ θα επερνα το catana cx match.
Aν ηθελα για πιο βαθια 15 -20 μετρα θα επερνα το nexave που αναφέρεις.
Δεν υπαρχει λόγος να παρεις  το antares που πρεπει να ειναι και το πιο ακριβό > εκτός και αν σου αρεσει η πολυτελεια.
Καπως ετσι το βλεπω.


Οι διαφορές τους δηλαδή πιστεύεις ότι είναι μόνο η εμφάνιση και το λες αυτό?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 09:38 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγκλεζικο



Οι διαφορές τους δηλαδή πιστεύεις ότι είναι μόνο η εμφάνιση και το λες αυτό?


Δεν ειπα αυτο.
Απλα αν κρινω απο το δικο μου θα ελεγα οτι τα συγκεκριμενα ειναι καλης ποιοτητας.
Τωρα περνεις αναλογος τη χρηση.Αλλο εχει action 15 αλλο 20 και άλλο 30.Για ποιο βαθια νερα θελεις μεγαλυτερο action για να περνει μεγαλύτερο νουμερο μανας και να σηκωνεις το ψαρι πιο ευκολα απο το βυθό.
Επίσης νομιζω ότι τα πιο σκληρα καλαμια  είναι δρασης κορυφης και οχι ημιπαραβολικά οπως αυτο που εχω εγω και ειναι και το catana που σου ειπα.
Τα ημιπαραβολικά είναι πιο μαλακα και καλύτερα για εναν αρχαριο στο εγγλέζικο αλλά ίσως δυσκολεύονται να σηκώσουν ένα καλό ψαρι απο πολύ βαθιά νερα.
Καπως ετσι το εννοεισα το πορηγούμενό μου post.

Tώρα αν κανω λαθος να με διορθωσουν οι παλαιότεροι. :yes3:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 10:32 #5 από billvolos
Απαντήθηκε από billvolos στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγκλεζικο


Τωρα περνεις αναλογος τη χρηση.Αλλο εχει action 15 αλλο 20 και άλλο 30.Για ποιο βαθια νερα θελεις μεγαλυτερο action για να περνει μεγαλύτερο νουμερο μανας και να σηκωνεις το ψαρι πιο ευκολα απο το βυθό. :yes3:


Καταρχάς σε αυτό που λες υπάρχει ενα ολοφάνερο λάθος που κάνουν όλοι κυρίως οι κατισταματαρχες στην Ελλάδα, το Casting Weight δεν ειναι το ACTION άλλο το ένα άλλο το άλλο. εγώ είπα ότι έχω καταλήξει σε <<Casting Weight 30»» για το action που ανάφερες το ένα έχει STANDARD και το άλλο FAST

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 13:07 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
A ok! δεν το ειχα συνειδητοποιησει.
Παντως νομιζω ότι αυτο με το standard action πρεπει να είναι πιο σκληρο καλαμακι ή καλύτερα οσυνδυασμος
cw 30  και standard πρεπει να οδηγει σε πιο σκληρο καλαμι.Από ότι cw30 και fast.
Παρολα αυτα το σκεπτικο της απαντησης μου δεν αλλάζει.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 13:56 #7 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
...και γιατί έχεις καταλήξει σε Casting Weight 30 ;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 17:56 #8 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
καλησπερα σας φιλοι ψαραδες,
παρακολουθω την συζητηση σας κ θα ηθελα να πω οτι δεν νομιζω οτι η διαφορα στην τιμη ενος καλαμιου antαres με το catana  εχει να κανει με την πολυτελεια !
εχει ενα σωρο αλλες διαφορες οπως πχ οι οδηγοι του ενος κ οι οδηγοι του αλλου καλαμιου δεν εχουν καμμια μα καμμια συγκριση.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 21:12 #9 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο

καλησπερα σας φιλοι ψαραδες,
παρακολουθω την συζητηση σας κ θα ηθελα να πω οτι δεν νομιζω οτι η διαφορα στην τιμη ενος καλαμιου antαres με το catana  εχει να κανει με την πολυτελεια !
εχει ενα σωρο αλλες διαφορες οπως πχ οι οδηγοι του ενος κ οι οδηγοι του αλλου καλαμιου δεν εχουν καμμια μα καμμια συγκριση.

νασος


Eνταξη Νασο καταλαβαίνω το πνεύμα σου, αλλα  εδω για αυτό  είμαστε για να διορθωνει ο ενας τον άλλο
και να μαθαίνουμε κατι παραπάνω.
Εχω μια ερώτηση για αυτό που λες.Στο εγγλέζικο που τα νούμερα είναι τόσο μικρά σε μάνες συνεισφέρει
κάτι ο πολύ καλής ποιότητας οδηγός ? στη βολή ίσως?

Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/02/2011 22:19 #10 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Απ: Επιλογή μοντέλου της SHIMANO για Εγγλέζικο
Ανοιξε το περιοδικό μας (θα το βρεις με banner στην αρχική σελίδα), και διάβασε το άρθρο του Γιάννη Γιατράκου για τους οδηγούς και ίσως εκπλαγείς όταν διαπιστώσεις τι ρόλο παίζουν.

π.χ. η θερμότητα, που αναπτύσσεται στο εσωτερικό τους από την τριβή με την πετονιά...

Πολλά...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.174 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection