Υποθέτω ότι θέλεις να κάνεις casting, σωστά;
Αν ναι νομίζω οτι για αρχή ένα καλάμι με c.w. περίπου 50-150 και 4.20 είναι το ιδανικό για αρχή!
Τα καλάμια που παρέθεσες δεν τα έχω ψαρέψει, οπότε δεν τα ξέρω....
Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.