Ερώτηση αποριες για αγορα

26/05/2010 22:29 #1 από nastos
αποριες για αγορα δημιουργήθηκε από nastos
κατα αρχην καλησπερα σας... καθε καλοκαιρι αγοραζω καινουρια καλαμια γιατι κατα συμπτωση τιποτα δεν κραταει  :dirol:  θα θελα την γνωμη σας για την αγορα μου ψαρευω απο την ακτη με πολυαγγστρο κ ψαροτροφη κανω ομως κ συρτη για κανενα κοκκαλι :tease:  μπορω να χρησιμοπποιησω το ιδιο καλαμι???? για το πολυαγγστρο ποσα γραμαρια πρεπει να μπορει να πεταξει το καλαμι? επεισης ενα καλαμι με δετους οδηγους θεωρειτε καλυτερο απο ενα με κολητους? για αυτου του ειδους ψαρεμα το καλαμι μου πρεπει να ειναι μαλακο η σκληρο? θα γραψω κ ενα αρθρο για την επιλογη μοτερ στο σχετικο topic για να ειμαι κ σωστος  :dance3: :dance3: ευχαριστω για τις απαντησεις σας

Γιατι ερχεσαι να ψαρεψεις διπλα μου και να κανεις μπανιο ενω εχω 6 καλαμια ορθια και ΟΛΗ η παραλια ειναι ΑΔΕΙΑ???? ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΣ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2010 23:04 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
Νομιζω ενα καλαμι για δυο τεχνηκες λιγο δυσκολο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2010 23:14 #3 από nastos
Απαντήθηκε από nastos στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
δηλαδη ειναι καποιο ειδικο καλαμη για συρτη απο ακτη?

Γιατι ερχεσαι να ψαρεψεις διπλα μου και να κανεις μπανιο ενω εχω 6 καλαμια ορθια και ΟΛΗ η παραλια ειναι ΑΔΕΙΑ???? ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΣ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 00:09 #4 από Μάνος (md)
Απαντήθηκε από Μάνος (md) στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
Όπως σου είπε και ο Νίκος αυτό που ζητάς είναι λίγο δύσκολο. Αν πάρεις καλάμι για συρτή θα είναι ελαφρύ για να μην διαλύσεις τα χέρια σου από το μαστίγωμα της θάλασσας. Αυτό πρακτικά σημαίνει στην καλύτερη περίπτωση μέγιστο action 30-45γρ. Αν πάρεις καλάμι για πολυάγκιστρο θα είναι βαρύ για κάνεις spinning και σε βλέπω σύντομα με καμία τενοντιτιδα. Θα μπορούσα να σου προτείνω με επιφύλαξη γιατί δεν ξέρω τις μυικές σου αντοχές ένα καλάμι που πήρα για heavy spinning. AWA SHIVA δίσπαστο με action 10-60gr. Είναι σκληρό καλάμι και εφόσον σου κάνει στα γραμμάρια για το πολυαγκιστρό σου ρίξτου μια ματιά. Διαφορετικά, θα πρέπει να έχεις όπως οι περισσότεροι από εμάς 2 καλάμια: 2 για spinning και ένα casting.

Μάνος

Να αλλάζετε πάνες και πολιτικούς για τον ίδιο λόγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 13:22 #5 από nastos
Απαντήθηκε από nastos στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
φιλε μου μανο αμα μου μπορουσες να μου πεις κ το μοντελο θα με διευκοληνες πολυ ευχαριστω

Γιατι ερχεσαι να ψαρεψεις διπλα μου και να κανεις μπανιο ενω εχω 6 καλαμια ορθια και ΟΛΗ η παραλια ειναι ΑΔΕΙΑ???? ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΣ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 13:39 #6 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι ένα καλάμι medium heavy spinning δηλαδή με c.w. 10-60 ή 20-70 και με λίγο προσοχή στα πολυάγκιστρα, να τσεκάρεις το βάρος της κάθε δολωσιάς  και να προσέχεις λίγο την βολή θα σου κάνει την δουλειά που θες....όχι τέλεια, αλλά θα σε εξυπηρετήσει....

Αλλά βρε αδερφέ, την ψαροτροφή τι την θες....ασ'  την να πάει στα κομμάτια....

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 13:57 #7 από nastos
Απαντήθηκε από nastos στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
εχθες εμαθα πως κανει κακο στην θαλασσα κ στα ψαρια δεν το ηξερα μου ειπαν ενα τροπο να φτιαχνω φυσικη ψαροτροφη να ειστε σιγουρη οτι θα την αντικαταστησω κ θα αρχισω κ σαρδελα σε ενα μαγαζι που πηγα μου ειπαν πως χρειαζομαι ενα καλαμι casting βασικα δεν ξερω ακομα τις ονομασιες στα ειδη ψαρεματος γι'αυτο κ μπερδευομαι να παρω καλαμι casting με action 60- 120 για πολυαγγιστρο? επεισης θεωρουνται καλητερα αυτα με δετους οδηγους η αυτα με κολητους?

Γιατι ερχεσαι να ψαρεψεις διπλα μου και να κανεις μπανιο ενω εχω 6 καλαμια ορθια και ΟΛΗ η παραλια ειναι ΑΔΕΙΑ???? ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΣ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 13:58 #8 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
γεια σας κ παλι
φιλε δημητρη υπαρχουν στην αγορα απο καποιες εταιρειες καλαμια που ονομαζοντε conventional
κ κανουν για αρκετες χρησεις οπως συρτη, για baitcasting, ακομα κ για jigging μια απο τις εταιρειες αυτες ειναι κ η penn για κοιτα τον καταλογο της για το power stix στον καταλογο της με action 2,5 ουγκιες.
Το εχω το εν λογω καλαμι κ μου το ειχαν φερει απο αμερικη κ επειδη δεν ηξερα για την ακριβη χρηση του πηρα τηλ την αντιπροσωπια κ μου ανεφεραν  τις παραπανω χρησεις του.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 14:00 #9 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: αποριες για αγορα

εχθες εμαθα πως κανει κακο στην θαλασσα κ στα ψαρια δεν το ηξερα μου ειπαν ενα τροπο να φτιαχνω φυσικη ψαροτροφη να ειστε σιγουρη οτι θα την αντικαταστησω κ θα αρχισω κ σαρδελα σε ενα μαγαζι που πηγα μου ειπαν πως χρειαζομαι ενα καλαμι casting βασικα δεν ξερω ακομα τις ονομασιες στα ειδη ψαρεματος γι'αυτο κ μπερδευομαι να παρω καλαμι casting με action 60- 120 για πολυαγγιστρο? επεισης θεωρουνται καλητερα αυτα με δετους οδηγους η αυτα με κολητους?



πλεον φιλε δημητρη ολες οι εταιρειες εχουν προσανατολιστει στα καλαμια με δετους οδηγους.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2010 14:06 #10 από Μάνος (md)
Απαντήθηκε από Μάνος (md) στο θέμα Απ: αποριες για αγορα
Για δες εδώ:
www.awa-shima.com/index.php/rods/spinning-rods?start=12

Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι awa-shima. Ψάξε στον γουγλη για σπινοκάλαμο με c.w. 10-60 ή 20-70. να δεις εταιρείες και τιμές.

Μάνος

Να αλλάζετε πάνες και πολιτικούς για τον ίδιο λόγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.217 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection