Ερώτηση Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA

12/03/2007 19:41 #1 από Costakis
Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA δημιουργήθηκε από Costakis
Αγαπητοί φιλοί,

Αποφάσισα να πάρω ενα καινουργιο μηχανακι  και καταλιξα μεταξυ των δυο πιο πανω. Επειδη θα τα αγορασω μεσω ενος φιλου απο το εξωτερικο και δεν εχω την δυνατοτητα να τα κοιταξω προσωπικα απο κοντα, και αυτος ειναι τελιος ασχετος με το ψαρεμα, θα εκτιμουσα τις γνωμες και αποψεις σας!!!

Φιλικους χεραιτισμους,


:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 10:49 #2 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA
Κωστάκη επειδή από τα λεγόμενά σου είσαι μάλλον άπειρος θα σου πρότεινα το Shimano Nexave 4000RA.

Αυτό γιατί θα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για casting ενώ το μικρότερο Catana 2500RA... είναι μάλλον μικρό για τέτοια.

Και τα δύο πάντως είναι πολύ καλές αγορές.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 11:01 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA
Γιατρέ έχει βγεί και Catana 4000 και RA και FA  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Γενικώς για casting είναι πολύ καλές αγορές και οι δύο και σε πολύ καλά λεφτά. Ας μην ξεχνάμε όμως και το μικρότερο και εξίσου αξιόλογο Alivio που είναι ιδανικό για έναν αρχάριο....Πλεονέκτημα σε όλα ότι διαθέτουν ρουλεμάν στο roller.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 11:06 #4 από Costakis
Απαντήθηκε από Costakis στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA
Φίλε Κώστα,

Καταρχήν σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Οντως, οταν ερχεται στην αγορα  νεου εξοπλισμου δεν ειμαι καθολου καλος γνωστης. Ο λογος ειναι επειδη μεχρι τωρα, ειχα 3 μηχανακια (1 Michelle 496x, 1 Michelle 300x, kai ena Daiwa) οπου η μαρκα και μονο μου ηταν αρκετη για να νιοθω ανετα με την επιλογη μου. Τες Shimano ομως επειδη δεν τις δοκιμασα καθολου, θα ηθελα αν μπορουσε καποιος να μου πει ποτε θα αγοραζε το ενα μοντελο και ποτε το αλλο.

ευχαριστω εκ των προτερων,

Costakis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 11:15 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA
Βασικά για τι ψάρεμα τα θες?

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 11:30 #6 από Costakis
Απαντήθηκε από Costakis στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA

πολυ καλη ερωτηση!! βασικα το θελω για γενικη χρηση. νομιζω περισσοτερο θα το χρησημοποιω για casting k surfcasting k εγγλεζικο, αλλα θα ηθελα να εχω και την ευχερεια να το χρησημοποιω εαν χρειαστει και για long casting.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 11:34 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA
Το μέγεθος των 4000 σε Shimano είναι βασικά για casting. Για εγγλέζικο με ένα 1500άρι είσαι μια χαρά. Για surfcasting ανεβαίνουμε. Επειδή όμως είπες ότι είσαι αρχάριος ξεκίνα από το casting και μετά προχωράς σιγά σιγά.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 14:37 #8 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA

Γιατρέ έχει βγεί και Catana 4000 και RA και FA  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Ναι βρε τρισάθλιε χαζομπαμπά αλλά ο άνθρωπος ήταν σαφέστατος. Ρώτησε: "Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA"

Τι κάνει το μικρούλι?  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 14:41 #9 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA

Το μέγεθος των 4000 σε Shimano είναι βασικά για casting. Για εγγλέζικο με ένα 1500άρι είσαι μια χαρά. Για surfcasting ανεβαίνουμε. Επειδή όμως είπες ότι είσαι αρχάριος ξεκίνα από το casting και μετά προχωράς σιγά σιγά.

Φιλικά Πασχάλης


Συνυπογράφω τα παραπάνω...

(Κωστάκη,) Βασικά δεν μπορείς να "παντρέψεις" surf/long-casting με εγγλέζικο και spinning.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2007 15:49 #10 από Costakis
Απαντήθηκε από Costakis στο θέμα Απ: Shimano Nexave 4000RA ή Shimano Cantana 2500RA

Παιδια σας ευχαριστω πολυ! Αν καταλαβα καλα η 2500 κανει για εγγλεζικο και ι 4000 casting..  αλλα το 2500 και το 4000 τι ειναι? :blush:
Ακομα μια ερωτηση. Τι σημαινει το RA και το FA??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.217 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection