Ερώτηση Σπάσιμο μύτης

18/10/2009 14:19 #1 από a Guest
Σπάσιμο μύτης δημιουργήθηκε από a Guest
Καλησπέρα σε όλους.

Δυστυχώς χτες καταφερα τελικά και έσπασα το πρώτο μου καλάμι. Είναι ένα Linnea-Effe - all around carbon cw 90-150, και έσπασε 15 εκατοστα απο τη μυτη του, κατα τη ριψη με μαλγρωτη επάνω γυρω στα 125γρ.  Είμαι λιγο αρχαριος με το ψάρεμα και θα ηθελα να ρωτησω τα εξης:

1. Επισκευάζεται; Αν ναι χρειάζεται ειδικο μάστορα ή γινεται και στα καταστηματα ειδών αλιείας; Είμαι από Βόλο, υπαρχει κατι εδω;

2. Σχετικά με το κόστος, αξιζει μια επισκευή για αυτό το καλάμι; Σημειωτέον οτι το ειχα παρει 50 ευρώ μαζι με τον μηχανισμό.

Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2009 14:31 #2 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: Σπάσιμο μύτης
Kαλησπερα φιλε μου και καλωσηρθες στο forum.
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το πας στο καταστημα ειδων αλιειας απο το οποιο το πηρες και εκει ο καταστηματαρχης θα σου πει.Παιζει ρολο και το σημειο στο οποιο χει σπασει.Μια φωτογραφια θα μας βοηθουσε.

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2009 14:43 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Σπάσιμο μύτης
Ευχαριστώ για την αμεση απαντηση. Θα προσπαθησω αργοτερα να ανεβασω φωτο. Πάντως το σπασιμο ειναι 15 εκατοστα απο την ακρη, δηλαδη το κομματι που έσπασε έχει μηκος 15 εκ. και το υπολοιπο στελεχος που απομεινε περιπου 25εκ. Το δαχτυλιδι ειναι ανεπαφο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2009 15:44 #4 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Σπάσιμο μύτης
γεια σου φιλε και καλος ωρισες στο σαιτ. το σπασμενο τμημα δεν επισκευαζετε δυστυχως. θα χρειαστει αντικατασταση του σπασμενου στελεχους. λογικα το καταστημα που αγορασες θα διαθετει ανταλλακτικα. Οσο για το κοστος πρεπει να ειναι αναλογο με το κοστος του καλαμιου, νο δηλαδη ενα φτηνο καλαμι οπως αυτο, πρεπει και τα ανταλλακτικα του να ειναι φτηνα. μια βολτα απο το μαγαζι, να δεις αν εχει και ποσο στοιχιζει η αλλαγη μυτης.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2009 17:05 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Σπάσιμο μύτης
Προσωρινη λυση:(κοστος 0 ευρω) 1ο αφαιρεσε ολη την μητη απο το καλαμι ανοιγοντας το απο την κατω πλευρα 2ο καψε το δαχτυλιδι της μυτης για 10" και μετα με μια χαρτοπετσετα τραβηξε το να βγει 3ο παρε το κομματι το οποιο ειχε πανω το δαχτιλιδι και βαλτο απο την κατω μερια την μητης,σφηνωσε το. 4ο βαλε παλι την μυτη στο καλαμι απο την κατω μερια που ανοιγει. 5ο κολισε παλι το δαχτιλιδι με μια καλα στιγμμης και εισαι ετιμος για ψαρεμα! ( αυτο γινεται μονο αν η μυτη του καλαμιου σου ειναι τρυπια αλλιως ακυρο ) :good: Ψαρευω με ενα καλαμι ετσι εδω και εναν χρονο κε ειναι μια χαρα.Παντως δεν αξιζει να το πας για φτιαξιμο καλητερα να παρεις καινουριο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2009 17:14 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Σπάσιμο μύτης
Ευχαριστώ παιδια. Θα το παω στο μαγαζι αυριο και αν δεν βγαλω ακρη ή μου ζητησουν πολλά θα προσπαθησω αυτό που λες Νικο. Μάλλον θα χρειαστει κόψιμο πιο χαμηλα για να μπορεσει να περάσει η άκρη απο την τρυπα.


Οσο για καινουργιο μου μπαινουν ιδεες για το Penn Powerstix 4.5μ με εναν μηχανισμο shimano  :dirol: Με προβληματιζουν δυο πραγματα; α) εχει max cw 175 γρ δηλαδη μονο 25 πανω απο αυτο που εσπασα, δεν ξερω αν θα νοιωθω αρκετη ασφαλεια στις ριψεις και β) αν πραγματικα ενα τετοιο εργαλειο χρειαζεται για τη περιοχη μας (παγασητικος, κοντα στο Βολο)

Να και μια φωτο του καλαμιου. Το σπασμενο τελικα ειναι 12 εκ και αυτο που εμεινε  24 εκ.

[/URL]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2009 13:43 #7 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Σπάσιμο μύτης

Ευχαριστώ παιδια. Θα το παω στο μαγαζι αυριο και αν δεν βγαλω ακρη ή μου ζητησουν πολλά θα προσπαθησω αυτό που λες Νικο. Μάλλον θα χρειαστει κόψιμο πιο χαμηλα για να μπορεσει να περάσει η άκρη απο την τρυπα.


Οσο για καινουργιο μου μπαινουν ιδεες για το Penn Powerstix 4.5μ με εναν μηχανισμο shimano  :dirol: Με προβληματιζουν δυο πραγματα; α) εχει max cw 175 γρ δηλαδη μονο 25 πανω απο αυτο που εσπασα, δεν ξερω αν θα νοιωθω αρκετη ασφαλεια στις ριψεις και β) αν πραγματικα ενα τετοιο εργαλειο χρειαζεται για τη περιοχη μας (παγασητικος, κοντα στο Βολο)

Να και μια φωτο του καλαμιου. Το σπασμενο τελικα ειναι 12 εκ και αυτο που εμεινε  24 εκ.

[/URL]

φιλε μου ξεχασε αυτοι το καλαμι που εχεις με το penn η οποιδηποτε αλλο απλα το pennοτι λεει το ριχνει  ενω σαν το δικο σου ολα τα 'action ' ειναι πλασματικα και μονο!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.166 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection