Ερώτηση Καλάμια Greco και Maistros

29/04/2009 14:23 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros
Ψαράδες μου είναι δυνατόν να σχεδίαζα καλάμι που να μην ζβουράει πολλάγκιστρα? Αν είναι δυνατόν... με προσβάλετε!!! Τι λένε τούτοι ρε "γιατρέ"? To καλάμι είναι τρομερά δυνατό. Πισωγυρίζει κυνηγιάρικα ψάρια για τα οποία το σχεδίασα με απόλυτη ισσοροπία και αποσβένοντας τα ρεμπρίζ και την φούρια τους άνετα. Παρόλα αυτά ο maistros έχει τέλεια συμπεριφορά και σε 80άρια ως 100άρια μολύβια με μονές αρματωσιές. Ακόμα δυνατότερος και νευρικός στο κορφαίο είναι ο νέος σε τρίσπαστο... maistros wind of change. Αυτουνού περιμένω ακόμα δείγμα να του βγάλω τα μάτια. Η τιμή τους δεν ξεπερνά τα 165 ευρώ και αν βάλεις μπροστά το Παπαθανασίου, πέφτει κι άλλο. Ο "Έλληνας" πούναι κι ο αγαπημένος μου είναι ένα ντελικάτο λαβρακοκάλαμο. Ψαρεύω ήδη ταυτόχρονα το πρώτο και δεύτερο δείγμα του και είμαι στο παρά πέντε της τελικής εντολής για παραγωγή. Η τιμή του δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100 ευρώ. Αυτό έχω ζητήσει κι αυτό ελπίζω... Οι γνώμες αυτών που ήδη έχουν τον τηλεσκοπικό maistro στα χέρια τους είναι σημαντική. Η γνώμη η δική μου περιτεύει και πιθανόν να πυροδοτεί γκρίνια. Ψαχουλέυοντας στο site μου θα βρείτε λεπτομερή πληροφόρηση σε αρχεία pdf σχεδιαστικά παραγωγής, εικαστικών και παραβολικά.
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 20:52 #12 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros
γεια σου φίλε Γίαννη.
εχω αγοράσει ενα Μαϊστρο λιγο μετα την εκδοσή του. ειναι αλήθεια οτι δουλεύει πολύ καλα με βαρίδια 75γρ. και 100γρ. που το έχω δοκιμάσει.
με το δαριδι 125γρ το καλαμι γινετε πολυ βαρύ. δεν εχω καταφέρει να κανω βολη με 125γρ. αν και μπορει να φτέει και ο σωματοτυπό μου. ειμαι 1.80μ και 65κιλα. στα 125γρ. νομίζω οτι θα μου φύγει η ομοπλάτη  :tease:
δεν εχω δοκιμασει πολλα καλαμια για να μπορω να πω περισσοτερα αν και σύντομα θα έχω ένα grauvell τρισπαστο 100 - 200 για να μπορω να δω τι διαφορες στις βολες με το καθε βαρίδι.
μέγιστη βολή που εχω κάνει ειναι 125μ. να σημειώσω οτι ειμαι νέος στο καστινγκ και τις βολές.
δεν εχω βγάλει μεγάλο ψάρι μεχρι τωρα για να δω το καλαμι σε μια μαχη ετσι δεν μπορω να πω την αποψή μου.
σε δυσκολους καιρος το βρησκω αρκετά σταθερο αν και ειμαι απο Κύπρο και δεν εχουμε πενατριδες και εξαριδες συχνα.

σε γενικές γραμμές αν το βαθμολογούσα με 5/10 και νομίζω οτι δεν ειναι καλαμι για μακρινές βολές. πιστέυω οτι χοντρή η μύτη του και λιγο σκληρη όπως και ολο το καλαμι.


μπορείς να απικοινωνησεις μαζι και με Π.Μ. αν θες περρισσοτερα. μπορω επίσης να σου δώσω και το κινήτο μου να μιλήσουμε να θες.

ελπίζω να βοήθησα

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 11:47 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

με το δαριδι 125γρ το καλαμι γινετε πολυ βαρύ. δεν εχω καταφέρει να κανω βολη με 125γρ. αν και μπορει να φτέει και ο σωματοτυπό μου. ειμαι 1.80μ και 65κιλα. στα 125γρ. νομίζω οτι θα μου φύγει η ομοπλάτη δεν εχω δοκιμασει πολλα καλαμια για να μπορω να πω περισσοτερα αν και σύντομα θα έχω ένα grauvell τρισπαστο 100 - 200 για να μπορω να δω τι διαφορες στις βολες με το καθε βαρίδι.
μέγιστη βολή που εχω κάνει ειναι 125μ. να σημειώσω οτι ειμαι νέος στο καστινγκ και τις βολές.
δεν εχω βγάλει μεγάλο ψάρι μεχρι τωρα για να δω το καλαμι σε μια μαχη ετσι δεν μπορω να πω την αποψή μου.
σε γενικές γραμμές αν το βαθμολογούσα με 5/10 και νομίζω οτι δεν ειναι καλαμι για μακρινές βολές. πιστέυω οτι χοντρή η μύτη του και λιγο σκληρη όπως και ολο το καλαμι.

Φίλε ψαρά Αλέξανδρε τα 125 γραμμάρια μου φαίνεται πως θέλουνε έναν Σωτηρόπουλο για να τα απογειώσει με τον maistro. To τρίσπαστο που μου λες πως θα αποκτήσεις είναι ελαφρύτερο από τον maistro αλλά σκληρότερο. Θα πρέπει να συγκρίνεις παρόμοια αν όχι όμοια πράματα. Αν σε ενδιαφέρουν οι βολές και το άθλημα ρήψεων θαλασσίων βαρών υπάρχουνε άνθρωποι που μπορούν να σε καθοδηγήσουν. Ο maistros έχει βγάλει μαγικά ψάρια κι ανέλπιστα, σε σημείο που δοκιμάζοντάς τον πριν την παραγωγή, να αναρωτιέμαι που στο καλό βρέθηκαν μπροστά μου. Μεγάλα γουφάρια κυρίως, δύο μεγάλα μανάλια και χοντρές λακέρδες. Τα έψαχνα βέβαια γιατί ήταν τα απόλυτα αλιεύματα για να τον δοκιμάσω όπως ήθελα, αλλά δεν περίμενα να τα συναντήσω εύκολα. Πιστεύω πως κάποια στιγμή θα σου φανερώσει τις χάρες του στη μάχη. Αν τον βαθμολογείς με 5 έχοντας άριστα το 10, νομίζω πως είσαι πολύ αυστηρός μαζί του. Γενικότερα το καλάμι αυτό είναι βάση των απαιτήσεών μου ημιπαραβολικό με έντονη δράση στο κορφαίο, γι' αυτό και παρατήρησες αυτή την σκληρότητα.
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 12:21 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

Εχω σχεδον καταληξει στα 3 Maistros (και δεν κανω διαφιμιση δεν τα εχω καν τα καλαμια!)

Φίλε ψαρά... δεν ξέρω το όνομά σου... Αν κατάλαβα καλά έχεις καταλήξει να αγοράσεις τρία καλάμια maistros? Χωρίς να θέλω να επιρεάσω την απόφασή σου αν αυτή είναι τελική, θα σου πρότεινα να πάρεις δύο αν σου άρεσαν τόσο πολύ και να περιμένεις να κυκλοφορήσει ο τρίσπαστος. Πιστεύω πως θα αξίζει...
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 22:06 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

Αν τα αγοράσω με τη μηχανάκι να τα συνδιάσω (βαρύ ή ελαφρύ)?

Φίλε ψαρά Γιώργο ο maistros, για τον τηλεσκοπικό μιλάω, ισσοποπεί τέλεια με μηχανισμό βάρους 500 - 550 γραμμάρια. Ένας 5 άντε 6.000 είναι ιδανικός. Γενικότερα πιστεύω πως ταιριάζει καλύτερα σε ελαφρούς μηχανισμούς παρά σε σερφάδικους. Παρόλα αυτά βλέπω πάρα πολλούς να του φοράνε τέτοιους. Εγώ πάντως που του φόρεσα έναν βαρύ της Βyron και έναν της Mitchel, στις βολές μου φάνηκε να κρεμάνε τα κέντρα του καλαμιού προς τα πίσω οπότε δεν το ξαναδοκίμασα. Αυτό βέβαια είναι πολύ προσωπικό και ανάλογα τον σωματότυπο του χρήστη σε σχέση με το άνοιγμα λαβής και σκαρμού του μουλινέ. Στο greco κλασσικά έναν 4000 και τον ισσορόπησες.
Φιλικότατα Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 23:46 #16 από Νίκος Wizzeled
Απαντήθηκε από Νίκος Wizzeled στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros
Με λενε Νικο  ;D το Greco και το 3σπαστο Maistros ποτε βγαινουν μηπως κανω σετακι αν περιμένω λιγο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 12:41 #17 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

Φίλε ψαρά Γιώργο ο maistros, για τον τηλεσκοπικό μιλάω, ισσοποπεί τέλεια με μηχανισμό βάρους 500 - 550 γραμμάρια. Ένας 5 άντε 6.000 είναι ιδανικός. Γενικότερα πιστεύω πως ταιριάζει καλύτερα σε ελαφρούς μηχανισμούς παρά σε σερφάδικους. Παρόλα αυτά βλέπω πάρα πολλούς να του φοράνε τέτοιους. Εγώ πάντως που του φόρεσα έναν βαρύ της Βyron και έναν της Mitchel, στις βολές μου φάνηκε να κρεμάνε τα κέντρα του καλαμιού προς τα πίσω οπότε δεν το ξαναδοκίμασα. Αυτό βέβαια είναι πολύ προσωπικό και ανάλογα τον σωματότυπο του χρήστη σε σχέση με το άνοιγμα λαβής και σκαρμού του μουλινέ. Στο greco κλασσικά έναν 4000 και τον ισσορόπησες.
Φιλικότατα Γιάννης.


Να σου πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει τόσο η βολή....Τι ρηχά τι κοντά με το πολυάγκιστρο σε κάτι κάβους που ψαρεύω τα ίδια είναι...Ωστόσο στη μάχη με ένα μεγάλο ψάρι δεν ξέρω γιατί αλλά τους μικρούς μηχάνισμούς δεν τους μπορώ...Νιώθω ότι είναι πολυ 'λίγοι'....Ενώ οι μεγαλύτεροι μου εμπνέουν μια άλλη σιγουριά και ας μην ταιριάζουν απόλυτα με το καλάμι...Όπως είπες και εσυ και συμφωνώ απόλυτα, το θέμα είναι προσωπικό :yes3:
Γιώργος  :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 15:17 #18 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

Με λενε Νικο  ;D το Greco και το 3σπαστο Maistros ποτε βγαινουν μηπως κανω σετακι αν περιμένω λιγο!

Φίλε ψαρά Νίκο δεν ξέρω αν έχεις ήδη τον τηλεσκοπικό maistro... Για τα δύο νέα καλάμια έδωσα ήδη το ΟΚ για παραγωγή. Πιστεύω πως πριν το Καλοκαίρι θα βρίσκονται και τα δύο στην Ελληνική αγορά. Ειδικά ο Γάλλος που είναι μια ευέλικτη προσωπική επιχείρηση, πιστεύω πως θα ετοιμάσει τον maistro ακόμα πιο σύντομα... και βέβαια αυτό θα το κάνει όχι μόνο για τα γλυκά μας μάτια αλλά και για καθαρά εμπορικούς λόγους, αν σκεφτείς πως ο τηλεσκοπικός εξαντλήθηκε μέσα σε ένα 5μηνο... (τελευταία ενημέρωση που είχα είναι πως δεν πρέπει να έχουνε μείνει πάνω από 10 καλάμια πλέον). Πιστεύω πως αξίζει το σετάκι που λες...
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2009 15:31 #19 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

Φίλε ψαρά Γιώργο ο maistros, για τον τηλεσκοπικό μιλάω, ισσοποπεί τέλεια με μηχανισμό βάρους 500 - 550 γραμμάρια. Ένας 5 άντε 6.000 είναι ιδανικός. Γενικότερα πιστεύω πως ταιριάζει καλύτερα σε ελαφρούς μηχανισμούς παρά σε σερφάδικους. Παρόλα αυτά βλέπω πάρα πολλούς να του φοράνε τέτοιους. Εγώ πάντως που του φόρεσα έναν βαρύ της Βyron και έναν της Mitchel, στις βολές μου φάνηκε να κρεμάνε τα κέντρα του καλαμιού προς τα πίσω οπότε δεν το ξαναδοκίμασα. Αυτό βέβαια είναι πολύ προσωπικό και ανάλογα τον σωματότυπο του χρήστη σε σχέση με το άνοιγμα λαβής και σκαρμού του μουλινέ. Στο greco κλασσικά έναν 4000 και τον ισσορόπησες.
Φιλικότατα Γιάννης.


Να σου πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει τόσο η βολή....Τι ρηχά τι κοντά με το πολυάγκιστρο σε κάτι κάβους που ψαρεύω τα ίδια είναι...Ωστόσο στη μάχη με ένα μεγάλο ψάρι δεν ξέρω γιατί αλλά τους μικρούς μηχάνισμούς δεν τους μπορώ...Νιώθω ότι είναι πολυ 'λίγοι'....Ενώ οι μεγαλύτεροι μου εμπνέουν μια άλλη σιγουριά και ας μην ταιριάζουν απόλυτα με το καλάμι...Όπως είπες και εσυ και συμφωνώ απόλυτα, το θέμα είναι προσωπικό :yes3:
Γιώργος  :thank_you2:

Το ψάρεμα φίλε ψαρά είναι πολύ προσωπική υπόθεση... είναι κάτι σαν την οδοντόβουρτσά σου ένα πράμα... το αν την μοιράζεσαι με κάποιον ή με κανέναν, είναι πάλι πολύ προσωπική υπόθεση! Οπότε μιας και μου λες για κρεμαστά νερά, χοντρόψαρα και τα ρέστα, ένας βαρύς μηχανισμός της αρεσκείας σου πιστεύω κι εγώ πως θα συνεργαστεί καλά με τον maistro. To greco δεν ψαρεύει σε τέτοιους τόπους όμως και τέτοια ψάρια... δεν πιστεύω πως θα σου ταιριάξει με σερφάδικο μουλινέ.
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.218 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection