Ερώτηση Καλάμια Greco και Maistros

28/04/2009 23:30 #1 από Giwrgos
Καλάμια Greco και Maistros δημιουργήθηκε από Giwrgos
Δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί θέμα στο φόρουμ για αυτά τα καλάμια....Συγγνώμη αν υπάρχει και δεν το βρήκα....Τα έχει δοκιμάσει κανένας? Η τιμή τους πόσο είναι περίπου? Χρησιμοποιούνται στα πολυάγκιστρα (το ρωτάω αυτό γιατί τα έχει φτιάξει ο κ.Παπαθανασίου και σε φωτογραφίες τους νομίζω ότι με πολυάγκριστρα τα έβλεπα)....Αν τα αγοράσω με τη μηχανάκι να τα συνδιάσω (βαρύ ή ελαφρύ)?


Διορθώθηκε ο τίτλος
μεταφέρθηκε στην κατηγορία καλάμια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 12:34 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: GRECO KAI MAISTROS
Φίλε ψαρά Γιώργο η θέση μου είναι λεπτή ως "συνήγορος του διαβόλου..." καταλαβαίνεις... Σχετικές πληροφορίες για τα δυο καλάμια θα βρεις στο προσωπικό μου ψαράδικο site www.nightfishing.gr.
Φιλικά Γιάννης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 13:09 #3 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: GRECO KAI MAISTROS
Έχω μπεί στο site και τα έχω δει....Μου άρεσαν πραγμάτικά πολύ και όσον αφορά το πράκτικο μέρος εμπιστεύομαι πολύ τον σχεδιασμό σας....Ωστόσο τιμές που μπορώ να μάθω... Διάβασα ότι προκειται για light surf εργαλεία, ωστόσο χρησιμοποιούνται και στα πολυάγκιστρα? (γιατί κυρίως αυτό με ενδιαφέρει)....Μπορώ να τα συνδιάσω με πιο βαρύ μηχανισμό για πιο μεγάλα ψάρια?? Η θέση σας είναι όντως λεπτή ωστόσο οσον αφορά τα παραπάνω πιστεύω ότι μπορει να γίνει αντικειμενική ενημέρωση....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 13:20 #4 από Νίκος Wizzeled
Απαντήθηκε από Νίκος Wizzeled στο θέμα Απ: GRECO KAI MAISTROS
Καλημέρα σε ολη την παρεα του forum! Είμαι ο Νίκος και αυτο ειναι το πρωτο μου post. Το καλαμι Maistros το ειδα σε γνωστο καταστημα της Καισαριανης και οι εντυπώσεις μου απο αυτο ειναι οι καλυτερες. Εδω βεβαια να διλωσω οτι ουτε το εχω ψαρεψει, ουτε το εχω ξαναδει περα απο την εκθεση και το μαγαζι. Σκεφτομαι να ξαναφτιαξω τον εξοπλισμο μου απ την αρχη, μιας και το μονο καλαμι που αξιζει να αναφερω (λεμε τωρα...) ειναι ενα Veret V442 (70-130 a/w). Παρακαλω θα ηθελα και τις αποψεις αλλον που το εχουν δοκιμασει-ψαρεψει για να καταληξω τελικα στην αγορα του. Στους Fuji Alconite παιζει νιμα η θα τους παρω στο χερι στον πρωτο χρονο?!

ΥΓ: Το Greco δεν το ξερω αλλα αν υπαρχει καποιο link να το δω παρακαλω οποιος ξερει να βοηθησει!
ΥΓ2: Link για το μαιστρος www.oceanicteam.gr/katalogue-small-09.pdf σελ. 19-20

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 13:23 #5 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: GRECO KAI MAISTROS
Μπες στο site του κ.Παπαθανασίου ( www.nightfishing.gr ) και έχει κάποια στοιχεία....Την τιμή του Maistros την ξέρεις??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 13:25 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: GRECO KAI MAISTROS
Nικόλα γειά σου,
οι fuji alconite δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το νήμα. Βάλε άφοβα. Το greco μπορείς να το δεις στο nightfishing.gr.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τον Κο Παπαθανασίου την λιανική τιμή των καλαμιών (είδα και τρίσπαστο Maistro). Γιάννη δεν είναι πρόβλημα να την γράψεις γιατί πολλοί και γω ένας από αυτούς, βαριούνται να πάρουν τηλ. στην Oceanic ή στον Ζαφειρόπουλο.

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 13:40 #7 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros

Γιάννη δεν είναι πρόβλημα να την γράψεις γιατί πολλοί και γω ένας από αυτούς, βαριούνται να πάρουν τηλ. στην Oceanic ή στον Ζαφειρόπουλο.

Σωστός....

Δεν νομίζω όμως το Maistros να βγαίνει και σε τρίσπαστο....Μάλλον εκεί που το διάβασες εννοεί τηλεσκοπικό με τρία τεμάχια....Τρίσπαστο δεν το έχω δει σε κάποιο site πάντως...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 13:46 #8 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros
Γειά σου Γιώργο,
υπάρχει τρίσπαστο στα 4 μέτρα και μπορείς να το δεις στο site του Γιάννη Παπαθανασίου.
:give_rose:

Νίκος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 14:19 #9 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros
oops συγγνωμη, δεν το ειχα προσεξει! :blush: 
Γιωργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/04/2009 14:21 #10 από Νίκος Wizzeled
Απαντήθηκε από Νίκος Wizzeled στο θέμα Απ: Καλάμια Greco και Maistros
Παιδια νομιζω, με καθε επιφυλαξη, 170Ε τιμη καταλογου ειναι για το Maistros (τηλεσκοπικο). Εχω σχεδον καταληξει στα 3 Maistros, εκτως και κατι μου φανει καλυτερο αν και δεν το νομιζω... (και δεν κανω διαφιμιση δεν τα εχω καν τα καλαμια!)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection