Ερώτηση Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

12/03/2009 21:43 #11 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Φίλε Αντώνη  :bye:
Ψαρεύω σε 6άρι βοριά και δεν μπορώ να φανταστώ ότι πετάγεται αρματωσιά στα 120 μέτρα... Για την ακρίβεια εγώ ρίχνω στα 60-70 μέτρα. Και αν συντρέχουν παράγοντες όλο και κάτι γίνεται.  :yes3:
Φίλε Ιπποκράτη :bye:. Έχεις άποψη, λόγο και εμπειρία για αυτά που γράφεις. Τα διάβασα αλλά... βάζε και καμία παράγραφο, είσαι χείμμαρος και  χωρίς παρεξήγηση, αυτό είναι κουραστικό για κάποιον που θέλεινα διαβάσει τα λεγόμενα σου.  :thank_you2:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/03/2009 23:45 #12 από leolef
Απαντήθηκε από leolef στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
πραγματικα χειμαρος και αντικειμενικος μπραβο σου ιπποκρατη
γιατι το ψαρεμα ειναι αρκετα απλο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 01:14 #13 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

Μήπως ξεχάσαμε κάτι ?
Μήπως στα χαρακτηριστικά των καλαμιών να βάλουμε και την υποστήιρξη από την αντιπροσωπεία ?
:bye: Σταματη!!!
Δηλαδη ενωεις πως δεν ειπαρχει η αναλογη υποστηριξη απο την γενικη αντιπρωσοπςια στην Ελλαδα;


Γιατί σε αυτό τον τομέα τουλάχιστον Ελλάδα γιατα Daiwa ΕΚΤΙΜΩ ότι υπάρχει πρόβλημα. (Παθών πολλές φορές και μαθών)...         
Εχω την εντυπωση πως απο την στιγμη που ο εισαγωγεας και γενικος αντιπρωσοπος στην Ελλαδα ειναι υποχρεωμενος να παραγει την καθε δυνατη υποστηριξει στους καταναλωτες των πρω'ιντων της λεγαμενης ετερειας και να ειναι κυριος απεναντι στης υποχρεωσεις του προς το καταναλωτικο κοινο.
Αυτο θα ελεγα πως πρεπει να ειναι για ολες τις ετερειες που θελουν να ιδρευουν στην Ελλαδα ωστε να μας εχουν συχνους πελατες.Δεν το λεω με καποια κακια αυτο αλλα το ζω καθημερινα σανκατοικος εξωτερικου και γνωριζω το ποσο αξιοπιστες ειναι εδω πανω οι ετερειες.
Σε περιπτωση μη εξυπερετησεις θα μπωρουσες να στειλεις ενα e-mail στη Μαμα ετερεια ωστε ο κυριος γενικος να φωρεσει τα 2 ποδια σε ενα παπουτσι.Το ιδιο και ο οποιος αλλος εχει καποιο προβλημα με την ετερεια αυτη η καποια αλλη!
Επιτελους θα πρεπει να σταματησουν να μας βλεπουν ως ασχετους καταναλωτες και σου λεω πριν 2 μερες ανοιξε θεμα ο Γιωργος Μενεγακης περι καταναλωτισμου και βλαβων στα πρωιοντα που αγωραζουμε.

Ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη.

Εχουμε την δυναμη στα χερια μας αλλα παμε με το σταυρο στο χερι  :yes:
Αλιμονο μας....


Ηλία γνωρίζω τη διαδικασία αλλά απλά δεν ασχολήθηκα. Έχεις απόλυτο δίκιο στα γραφόμενά σου.
Δυστυχώς ή Ελληνική αντιπροσωπεία είναι ο μόνος λόγος που δεν ασχολούμαι πλέον με τη συγκεκριμένη μάρκα που τόσο συμπαθώ.
Ένα από τα παραδείγματα που θελω να αναφέρω είναι ένα καλάμι με σπασμένο το στέλεχος της κορυφής (Jetsport X 4.35 100-200). Ζήτησα αλλαγή με την προυπόθεση να μην αλλάξει συμπεριφορά το καλάμι. Μου το άλλαξαν φορώντας άλλους οδηγούς (σφίνωναν σε λάθος θέσεις) με αποτέλεσμα στην πρώτη βολή το στέλεχος να σπάσει στο σημείο ένωσης με το αμέσως προηγούμενο. Το μυστήριο λύθηκε αμέσως. Το γνήσιο έχει σχεδόν 3 χιλιοστά πάχος το carbon, το "καινούριο" μόλις κια με τα βίας 1,2 mm. Έτσι κατάλαβα και γιατί την πρώτη φορά δεν μου το έδωσαν να το φτιάξω εγώ αλλά επέμεναν να πάω το καλάμι στο κατάστημα (κεντρικό).


Συγγνώμη για το off-topic.

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 08:44 #14 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Ιπποκράτη σ'ευχαριστώ μου έβαλες τα γυαλιά.... :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:
Επειδή είμαι υποψιασμένος με τα κοψοψόνια και τα ψιψιψίνια
γι' αυτό ρωτάω κάποιους που έχουν εμπειρία στο θέμα..
Τα πενήντα μέτρα τα πιάνω με τα τηλεσκοπικά που έχω σε τέτοιους καιρούς...
Συμφωνώ ότι τα ψάρια τις περισσότερες φορές είναι μέσα σ' αυτά τα μέτρα
αλλά θα ήθελα και ένα καλάμι να μου δώσει κάτι παραπάνω , γιατί βλέπω
ότι πολλοί ισχυρίζονται ότι τα καλά ψάρια είναι πιο μακριά...
Θέλω λοιπόν με ένα οικονομικό σετάκι να έχω αυτή τη δυνατότητα (μέχρι 300 ευρώ).
Είμαι από Ρόδο και τα θέλω μόνο για μία συγκεκριμένη παραλία της , όπου πιθανόν
να έχει καλούς σαργούς, ή φαγκριά ή κάτι άλλο, σ' αυτές τις αποστάσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 09:12 #15 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

Ιπποκράτη σ'ευχαριστώ μου έβαλες τα γυαλιά.... :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:
Επειδή είμαι υποψιασμένος με τα κοψοψόνια και τα ψιψιψίνια
γι' αυτό ρωτάω κάποιους που έχουν εμπειρία στο θέμα..
Τα πενήντα μέτρα τα πιάνω με τα τηλεσκοπικά που έχω σε τέτοιους καιρούς...
Συμφωνώ ότι τα ψάρια τις περισσότερες φορές είναι μέσα σ' αυτά τα μέτρα
αλλά θα ήθελα και ένα καλάμι να μου δώσει κάτι παραπάνω , γιατί βλέπω
ότι πολλοί ισχυρίζονται ότι τα καλά ψάρια είναι πιο μακριά...
Θέλω λοιπόν με ένα οικονομικό σετάκι να έχω αυτή τη δυνατότητα (μέχρι 300 ευρώ).
Είμαι από Ρόδο και τα θέλω μόνο για μία συγκεκριμένη παραλία της , όπου πιθανόν
να έχει καλούς σαργούς, ή φαγκριά ή κάτι άλλο, σ' αυτές τις αποστάσεις.


Φίλε Αντώνη

Το κεντρικό νόημα αυτών που γράφει ο Ιπποκράτης όπως αυτών που έγραψα και εγώ παραπάνω είναι ότι
τις αποστάσεις που θες θα στις δώσει η τεχνική και όχι το καλάμι. Πρώτα πρέπει να μάθεις να ρίχνεις και μετά θα πέρεις ένα καλάμι που θα σε βοηθίσει να πιάσεις πιο εύκολα αυτά τα μέτρα και ακόμα περισότερα ενδεχομένος.
Στην ρόδο υπάρχουν παιδιά που ξέρουν αρκετά απο τεχνική και έχουν μεγάλη γκάμα καλών καλαμιών που μπορούν να σου δείξουν αλλά και να σου δώσουν να δοκιμάσεις καλάμια.. Ψάξου.....

Φιλικά
Αλέξης

Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 10:11 #16 από Αντώνης (anton fishern)
Απαντήθηκε από Αντώνης (anton fishern) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?
Φίλε Αλέξη , ευχαριστώ κατ' αρχάς... :thank_you2:
Αρχικά είχα ένα καλάμι που  ήταν τηλεσκοπικό
μάλλον για σπιν, το οποίο με βία έριχνε 40 μέτρα.
Με το δεύτερο τηλεσκοπικό shimano 4,00 m με action 100 gr
και βλέποντας τις τεχνικές ρίψεις στα βιντεάκια , έπιασα πιο
εύκολα τα 60 μέτρα...
Συνεχίζοντας σε άλλο ένα τηλεσκοπικό τύπου surf ( ο θεός να νατο πει)4,20 m 
action 150 gr είδα ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά ( ελαστικότητα κλπ) και
χρησιμοποιώντας (όσο μπορούσα) τις τεχνικές ίσως έπιασα τα 80 μέτρα, με 120 βαρίδια....???
Το δικό μου ερώτημα είναι απλό, αν βελτιώσω (κάτι που ψάχνω) λίγο την τεχνική μου
αυτά τα καλάμια θα με βοηθήσουν να καλύψω μία μεγαλύτερη κάθετη ψαρευτική περιοχή
ή είναι όλα μα όλα κοψοψόνια και ψιψψίνια.
Η μήπως θα έπρεπε και με το τελευταίο καλάμι μου να είχα ήδη τα 100 μέτρα,
έστω σε κάλμα καιρούς , για αυτό άδικα ασχολούμαι....
Εκτός αυτών το αρχικό μου ερώτημα είναι αν αυτά που δίνει η daiwa στην επίσημη
σελίδα της, έχουν καμία αξία????
Ειδικά εσύ που ασχολείσαι με ρίψεις βλέπεις ότι τα αντίστοιχα ( σε τιμή)
καλάμια τους έχουν τόσο καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με τα shimano, penn???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2009 15:45 #17 από Αλέξης (Αlex5)
Απαντήθηκε από Αλέξης (Αlex5) στο θέμα Απ: Ποια η γνώμη για τα DAIWA SURF ?

Φίλε Αλέξη , ευχαριστώ κατ' αρχάς... :thank_you2:
Αρχικά είχα ένα καλάμι που  ήταν τηλεσκοπικό
μάλλον για σπιν, το οποίο με βία έριχνε 40 μέτρα.
Με το δεύτερο τηλεσκοπικό shimano 4,00 m με action 100 gr
και βλέποντας τις τεχνικές ρίψεις στα βιντεάκια , έπιασα πιο
εύκολα τα 60 μέτρα...
Συνεχίζοντας σε άλλο ένα τηλεσκοπικό τύπου surf ( ο θεός να νατο πει)4,20 m 
action 150 gr είδα ότι έχει καλύτερη συμπεριφορά ( ελαστικότητα κλπ) και
χρησιμοποιώντας (όσο μπορούσα) τις τεχνικές ίσως έπιασα τα 80 μέτρα, με 120 βαρίδια....???

Αρχικά φίλε Αντώνη να σου πω ότι : το ότι όσο πιο μεγάλο βαρίδιο βάζεις τόσο πιο πολλά μέτρα θα πιάσεις είναι μύθος. εξού και τα περισσότερα μέτρα σε αγώνες βγαίνουν με μικρότερα βαρίδια παρά με την μεγάλη κατηγορία των 175gr. Το θέμα είναι να βρείς με πια γραμάρια ρείχνει καλύτερα το καλάμι σου.

Το δικό μου ερώτημα είναι απλό, αν βελτιώσω (κάτι που ψάχνω) λίγο την τεχνική μου
αυτά τα καλάμια θα με βοηθήσουν να καλύψω μία μεγαλύτερη κάθετη ψαρευτική περιοχή
ή είναι όλα μα όλα κοψοψόνια και ψιψψίνια.

Ότι θα σε βοηθίσουν θα σε βοηθίσουν. Το θέμα είναι σε τι βαθμό και πόσο θα αντέξουν την καταπόνηση απο τεχνικές ρίψεις.
Για μένα καλύτερα να καλητερέψεις την τεχνική σου και όταν φτάσεις τα όρια του καλαμιού σου να πας σε κάτι καλύτερο.
Αν ξεκηνίσεις τώρα με κάτι καλύτερο υπάρχει η πιθανότητα να πάς πίσω (σε μέτρα) και να απογοητευτείς.


Η μήπως θα έπρεπε και με το τελευταίο καλάμι μου να είχα ήδη τα 100 μέτρα,
έστω σε κάλμα καιρούς , για αυτό άδικα ασχολούμαι....

Αυτό δεν το ξέρω φίλε μου. Δεν ξέρω ούτε το επίπεδο σου ούτε τον εξοπλισμό σου. Το σήγουρο είναι ότι αν θέλεις να μάθεις θα μάθεις. πάντα βέβαια με την βοήθεια κάποιου έμπειρου ο οποίος θα σου δείχνει και θα σε διωρθώνει

Εκτός αυτών το αρχικό μου ερώτημα είναι αν αυτά που δίνει η daiwa στην επίσημη
σελίδα της, έχουν καμία αξία????
Ειδικά εσύ που ασχολείσαι με ρίψεις βλέπεις ότι τα αντίστοιχα ( σε τιμή)
καλάμια τους έχουν τόσο καλύτερη συμπεριφορά σε σχέση με τα shimano, penn???

Δεν θα ήθελα να μπώ σε αυτή την διαδικασία και να σχολιάσω τι γράφει ο κέθε κατασκευαστής στην σελίδα του.
Το σήγουρο για μένα είναι ότι κάποια καλάμια εμπορικά είναι υπερτημημένα για την ποιότητα τους.
Απο τα λίγα που ξέρω το ότι στο παγκόσμιο προτάθλημα τα καλάμια που μονοπολούν της πρωτιές είναι απο 2 κατασκευαστές μη εμπορικούς ..τα λέει όλα νομίζω.


Φιλικά
Αλέξης



Φίλαθλοι Αλιευτικών Ρίψεων (Φ.Α.Ρ.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.168 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection