Ερώτηση καλαμια για spinning

04/03/2009 16:04 #1 από Κυριακος (mask24)
καλαμια για spinning δημιουργήθηκε από Κυριακος (mask24)
Καλησπερα ανοιγω αυτο το θεμα γιατι με ενδιαφερει η αγορα ενος καλαμιου σπιννινγκ και κατα πασα πιθανοτητα θα προβω στην αγορα μεχρι την περιοδο της εκθεσεως.Το καλαμι θελω να εχει μηκος 2,70 μετρα να φοραει fuji οδηγους που να ειναι και για χρηση νηματος και να κοστιζει μεχρι 150 Ευρω. Αν δεν υπαρχει στην Ελλαδα προτεινετε μου ιστοσελιδα του εξωτερικου και λινκ για το καλαμι. Επισης θα επιθυμουσα να επισυναψετε και μερικες φωτο του καθε καλαμιου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mike Atalianis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2009 17:36 #2 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Για τι c.w. μιλάς;Αυτό παίζει πολύ μεγάλο ρόλο!
Γενικά ρίξε μια ματιά σεα υτό το site απο γερμανία! www.fishingtackle24.de
Έχω δει πολύ καλές τιμές!Τεράστια ποικιλία σε καλάμια spinning και πολλοί φίλοι απο εδώ έχουν αγοράσει και είναιαπόλυτα ευχαριστημένοι! :bye:

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/03/2009 20:21 #3 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Κυριάκο, κοίτα και στην παρακάτω διεύθυνση www.billyclarke.co.uk/. Διάλεξε κάποιο καλάμι από όποια διεύθυνση μαγαζιών online και στείλε του ένα mail. Σε shimano τα έχει σχεδόν όλα και με έκπτωση 10%

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 11:07 #4 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
με ενδιαφερει η μεσαια δραση καλαμιου π.χ. 10-30 ή 10-40 ή 10-50 Εχω ηδη ενα καλαμι shimano alivio 2,10 μετρων και θελω ενα γυρω στα 2,70-3,00 μετρα. Εχετε κατι να προτεινετε εκτος shimano που να μπορει να δεχτει απαραιτητα και νημα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 11:41 #5 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Φιλε Κυριακο..Εγω προσφατα αγορασα ενα νεο spinoκαλαμο μεσαιου c.w 15-60 gr το distinction moy spin 3(τρίσπαστο).Το συγκεκριμενο εχει μηκος 3.30 αλλα απ οτι θυμαμαι μπορεις να βρεις και στα 2.70.Ενδυκνειτε για τη χρηση νηματος κι ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος..Και σε πολυ καλη τιμη.105ευρω..

Φιλικα Γρηγορης

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 13:00 #6 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: καλαμια για spinning

Φιλε Κυριακο..Εγω προσφατα αγορασα ενα νεο spinoκαλαμο μεσαιου c.w 15-60 gr το distinction moy spin 3(τρίσπαστο).Το συγκεκριμενο εχει μηκος 3.30 αλλα απ οτι θυμαμαι μπορεις να βρεις και στα 2.70.Ενδυκνειτε για τη χρηση νηματος κι ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος..Και σε πολυ καλη τιμη.105ευρω..

Φιλικα Γρηγορης


Τελικά δεν είναι να αγοράζεις τίποτα από Ελλάδα: www.garryevans.co.uk/distinction-moy-spi...nning-rod-1012-p.asp

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 13:09 #7 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 13:17 #8 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Όντως Νικο..Εγω το πηρα 85 eurw επειδη ειναι γνωστος μου το παιδι στο μαγαζι αλλα και παλι μεγαλη διαφορα..Διπλασια τιμη εχει εδω..Ελεος...

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 18:18 #9 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Πέρα από το ότι οι τιμές είναι καλύτερες και η ποικιλία είναι πολύ μεγαλύτερη έξω!
Εγώ στα πλαίσια της ενίσχυσης της εγχώριας οικονομίας και των μικρών επιχειρήσεων εαν η διαφορά δεν ήταν μεγάλη θα αγόραζα από τα μαγαζιά εδώ. Στο κάτω κάτω το πιάνεις στο χέρι σου το καλάμι, το βλέπεις, το νιώθεις!Αλλά αν δεν μπορείς να βρεις ούτε καν αυτό που θες τι να πεις...

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/03/2009 19:16 #10 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: καλαμια για spinning
Πετρο συμφωνω αυτο ειναι το θετικο..Μπορεις να δεις αυτο που θα αγορασεις..Γιατι κακα τα ψεματα..Αλλο να αγοραζεις κατι με κλειστα ματια και αλλο να το δοκιμαζεις να το βλεπεις και να αποφασιζεις εαν τελικα ειναι αυτο που ψαχνεις...

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.205 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection