• 211 800 86 86
  • info@psarema.gr

    Ερώτηση Τευχος Νο 3

    12/01/2008 19:51 #11 από mourmouris73
    Απαντήθηκε από mourmouris73 στο θέμα Τευχος Νο 3
    ΟΚ Μάκη. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τις διευκρινήσεις  :thank_you2: :thank_you2:

    Γνώμη (καλοπροαίρετη): Καλό θα είναι να αναφέρεται σε ένα συγκριτικό τεστ από ποιες εταιρίες ζητήθηκαν καλάμια και από ποιες τελικά έδωσαν, όπως και το ποια καλάμια ζητήθηκαν και ποια δόθηκαν. Διαφορετικά το συγκριτικό δείχνει ελλιπές 

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    12/01/2008 21:36 #12 από emmylito
    Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Τευχος Νο 3

    ΟΚ Μάκη. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τις διευκρινήσεις  :thank_you2: :thank_you2:

    Γνώμη (καλοπροαίρετη): Καλό θα είναι να αναφέρεται σε ένα συγκριτικό τεστ από ποιες εταιρίες ζητήθηκαν καλάμια και από ποιες τελικά έδωσαν, όπως και το ποια καλάμια ζητήθηκαν και ποια δόθηκαν. Διαφορετικά το συγκριτικό δείχνει ελλιπές 


    τουλάχιστον υπάρχει σχετική αναφορά στην σχέση χρημάτων απόδοσης και σε σαφές κείμενο από τον Νίκο Δεσποτίδη και για πρώτη φορά υπάρχουν ατέλειες  :give_heart: σε 'δοκιμαζόμενα' καλάμια και μάλιστα σε τόσο πολλά ...εύχομαι Νίκο να μην σου στοιχίσει το γεγονός (όχι των ατελειών) αλλά το ότι είχες το θάρρος να τις γράψεις...

    και... αυτό που φώναζα τόσο καιρό πριν...ε π ι τ ε λ ο υ ς .. :good: ανάλυση συγκριτικά για το ίδιο ψάρεμα καλαμιών..surf...και όχι για όλα τα είδη όπως γινόταν μέχρι τώρα...
    εντάξει θα ήθελα και πίνακες με τα συν και πλην για να μην αναγκάζομαι να ανατρέχω στο κείμενο αλλά.... :good:

    για τον Ψαροκώστα εύχομαι την επόμενη φορά να μην βιαστεί....το γνωστό είναι ότι όταν κόβουν τα ψιλά απότομα, κάτι τα σκιάζει....
    όχι τίποτε άλλο...να είχες και κάτι καλό να μας πεις στην έκθεση τον Μάρτη...

    για τις τυχόν ατέλειες...σιγά σιγά θα βγουν και αυτές...
    ...συνεχίζεται....

    σημείωση...χάρη συμφωνώ μαζί σου... απλά έχει γίνει κάποια πρόοδος.. δεν συμφωνείς?

    διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    12/01/2008 22:04 #13 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
    Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Τευχος Νο 3
    Υπάρχη ειδική Τεχνική ομάδα που κανει τα συγκριτικά τεστ :::::::::::?

    Τα αγαθά κώπης κτώνται.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    12/01/2008 22:18 #14 από mourmouris73
    Απαντήθηκε από mourmouris73 στο θέμα Τευχος Νο 3
    Γιώργο σαφώς και συμφωνώ και γι αυτό είμαι και αναγνώστης του περιοδικού.

    Έχω γράψει ήδη στα σχόλια μου ότι το τεύχος μου φαίνεται ικανοποιητικό.

    Προσωπικά θεωρώ ότι όταν κάποιος θέλει το καλό σου, σου επισημαίνει τα λάθη σου αντί να αναλώνεται σε ανούσιες κολακείες.

    Το ότι αγοράζω το περιοδικό, από μόνο του σημαίνει ότι σαφώς και θεωρώ πως έχει κάτι να μου πει.
    Σημαίνει πως (όσο μπορώ) στηρίζω την προσπάθεια παρ' όλες τις ατέλειες της και επιθυμώ την βελτίωσή του .

    Δεν θεωρώ όμως (όπως κατηγορήθηκα κι εγώ και άλλοι) ότι επισημαίνοντας ένα λάθος (ή έστω κατά τη γνώμη μου λάθος) επιτίθεμαι σε κάποιον, είμαι κακοπροαίρετος, βαλτός κτλ. και να αντιμετωπίζομαι με ειρωνεία και χωρίς επιχειρήματα.

    Άλλωστε όποιος σχολίασε κάτι αρνητικά (διάβασε τα post για όλα τα τεύχη και θα το δεις), δέχτηκε ειρωνεία και η κριτική του ή η γνώμη του χαρακτηρίστηκε κακοπροαίρετη.

    Το σωστό κατά τη γνώμη μου για έναν υπεύθυνο ενός περιοδικού είναι το να αφουγκραζεται την γνώμη των αναγνωστών λαμβάνοντάς την (όσο μποροεί) υπ όψη του ή λέγοντας το λόγο για τον οποίο την θεωρούμε λανθασμένη εφόσον μπαίνει σε διαδικασία διαλόγου και σαφώς χωρίς ειρωνείες και "εξυπνάδες".

    Όχι το να μην μπορεί να δεχτεί κανενός είδους κριτική από κανέναν "βαφτίζοντας" κάθε είδους κριτικής κακοπροαίρετη .

    Δεν είναι καλό να το παίζουμε "υπεράνω" και "ξερόλες" ακόμη κι αν είμαστε....... Πόσο μάλλον όταν δείχνοντας το επίπεδό μας (και δεν εννοώ το ψαρευτικό επίπεδο) εκτιθέμεθα.....

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    12/01/2008 22:32 #15 από emmylito
    Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Τευχος Νο 3
    Χάρη μαζί σου...ψάχνε..
    εγώ αυτό που θα είχα να πω πάντος ειναι σχέση τιμής με την προσφορά του περιοδικού ..βαθμός 4 με άριστα το 10...
    7 ευρώ ...για 90 σελίδες..ιλουστρασιόν μεν ...είναι πολλά ακόμα και με dvd......
    ορίστε το πρώτο μείον..χαχαχαχα...

    διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    12/01/2008 22:46 #16 από mourmouris73
    Απαντήθηκε από mourmouris73 στο θέμα Τευχος Νο 3
    Κοίταξε. Αν το συγκρίνω π.χ. με ένα περιοδικό για υπολογιστές, σαφώς και το δεύτερο θα έχει περισσότερα να μου πει και σαν ποιότητα και σαν περιεχόμενο (όγκος νέων πληροφοριών) και σαν σχέση τιμής απόδοσης. Θα είναι και μεγαλύτερο (σελίδες) και πιθανόν φτηνότερο.

    Λαμβάνοντας υπόψη όμως ότι και το κοινό αλλά και οι δυνητικοί διαφημιζόμενοι στο συγκεκριμένο θέμα (casting) είναι σαφώς περιορισμένα (αριθμητικά) και από την άλλη ότι το περιοδικό πρέπει να είναι βιώσιμο οικονομικά, κατανοώ την τιμή του.

    Άλλωστε πρόκειται για τριμηνιαίο περιοδικό.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    13/01/2008 10:27 #17 από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab)
    Απαντήθηκε από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab) στο θέμα Τευχος Νο 3

    Προσωπικά θεωρώ ότι όταν κάποιος θέλει το καλό σου, σου επισημαίνει τα λάθη σου αντί να αναλώνεται σε ανούσιες κολακείες.


    Εδώ πιστεύω προσωπικά οτι χρειάζωνται και οι κολακίες. Τουλάχιστον να αναφέρωνται και τα θετικά τμήματα.
    Το ότι κάποιος επιλέχτηκε να αρθρογρφή σε κάποιο περιοδικό, δεν τον κάνη αυτομάτος καλλό ψαρά - αρθρογράφο και αυτός απλά ένας άνθρωπος είναι με της ανησυχίες και της αμφιβολίες του. Καλλό λοιπόν θα είναι να αναφέρωνται και τα καλλά του εκάστοτε. Αν μη τι άλλο, θα μπορέση να σφυγμομετρήση κατα ένα μέρος το τί θέλουν να διαβάζουν οι "Fun" του :pleasantry: και να προσαρμοστή ανάλογα.
    Φιλικά Άρης

    Keep Catching keep releasing

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    13/01/2008 11:09 #18 από mourmouris73
    Απαντήθηκε από mourmouris73 στο θέμα Τευχος Νο 3

    Προσωπικά θεωρώ ότι όταν κάποιος θέλει το καλό σου, σου επισημαίνει τα λάθη σου αντί να αναλώνεται σε ανούσιες κολακείες.


    Εδώ πιστεύω προσωπικά οτι χρειάζωνται και οι κολακίες. Τουλάχιστον να αναφέρωνται και τα θετικά τμήματα.
    Το ότι κάποιος επιλέχτηκε να αρθρογρφή σε κάποιο περιοδικό, δεν τον κάνη αυτομάτος καλλό ψαρά - αρθρογράφο και αυτός απλά ένας άνθρωπος είναι με της ανησυχίες και της αμφιβολίες του. Καλλό λοιπόν θα είναι να αναφέρωνται και τα καλλά του εκάστοτε. Αν μη τι άλλο, θα μπορέση να σφυγμομετρήση κατα ένα μέρος το τί θέλουν να διαβάζουν οι "Fun" του :pleasantry: και να προσαρμοστή ανάλογα.
    Φιλικά Άρης


    Άρη,
    Αν το θέτεις σε προσωπικό επίπεδο (αρθρογράφου) και μιλώντας για κάποιον αρχάριο στην αρθρογραφία θα συμφωνήσω.

    Εγώ μιλούσα γενικότερα για το περιοδικό. Αναφερόμουν στο ότι από τι στιγμή που το αγοράζεις, σημαίνει ότι κάτι έχει να σου δώσει, οπότε θεώρησα σωστό να κάνει κάποιος τις αρνητικές (κατά τη γνώμη του) επισημάνσεις, κάτι το οποίο σημαίνει ότι με τα υπόλοιπα είναι ευχαριστημένος.

    Άλλωστε έχουν γραφτεί και από άλλους και από εμένα κατά καιρούς και καλά λόγια για το περιοδικό και θεωρώ δεδομένο ότι οι περισσότεροι μας στηρίζουμε την προσπάθεια (το αγοράζουμε) όπως φαίνεται και από τα σχετικά post.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    13/01/2008 11:49 #19 από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab)
    Απαντήθηκε από Νεκτάριος Ντουλάκης (Neyrolab) στο θέμα Τευχος Νο 3
    Με το σκεπτικό σου Χάρη δηλώνης οτι, "αυτά" είναι τα κατά που σου βρίσκω... κοίτα φτιάξε τα.
    Δεν αναφέρης όμως οτι "αυτά" μου άρεσαν.... Κάποια στηγμή (και φέρνω τον εαυτό μου σαν κάποιος αρθρογράφος του οιοδίποτε περιοδικού και όχι συγκεκριμένου) διαβάζωντας μόνο "αυτά είναι τα λάθη σου" θα αρχίσω να αναρωτιέμαι, <<μα καλλά δεν κάνω κάτι σωστό??>>.
    Ενδεχωμένος να είναι κάποιες ανασφάλειες που μπορή να ένοιωθα προσωπικά εγώ και μόνο. Πάντα πιστεύω όμως οτι ο τονισμός του σοστού καλλό είναι να γίνεται και να επιβραβεύαιτε, έστω και με απλά λόγια.
    Από τα διάφορα πόστ μου εδω μέσα, θα έχεται καταλάβη (Ελπίζω) οτι δεν πέρνω το μέρος κανενός αρθρογράφου σε περιοδικό εκτός απο μεμονομένες και ειδικές περιπτώσης και αυτό σε άτομα μόνο που γνωρίζω προσωπικά.
    Για να μην παρεξηγηθώ κιόλας... δεν λέω οτι "είσαι λάθος" Χάρη. Απλά κάνω μια επισήμανση..

    Keep Catching keep releasing

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    13/01/2008 12:41 #20 από mourmouris73
    Απαντήθηκε από mourmouris73 στο θέμα Τευχος Νο 3
    Άρη,  όπως προείπα, από την αρχή ανέφερα ότι το τεύχος και το αγόρασα και το βρήκα ικανοποιητικό.
    Νομίζω δηλαδή πως εύκολα συμπεραίνεται από τα γραφόμενά μου, πως ότι δεν σχολίασα αρνητικά (2 πράγματα δηλαδή) το βρίσκω θετικό. Απλά δεν κάθισα να τα απαριθμήσω....

    Από τα 2 πράγματα που σχολίασα, το ένα αφορούσε το περιοδικό εν γένει και το άλλο κάποιες φωτογραφίες συγκεκριμένου συντάκτη (ο οποίος τυχαίνει να είναι ο αρχισυντάκτης και απ όσο έχω διαβάσει δεν του λείπει η εμπειρία στην αρθρογραφία).

    Αν διαβάσεις τα σχόλια μου και στα 3 τεύχη, θα δεις ότι τα περισσότερα είναι θετικά, απλά τα αρνητικά τα αναλύω περισσότερο για να γίνουν κατανοητά.

    Δεν νομίζω όμως πως όταν αναφέρομαι σε κάτι που δεν μου άρεσε, από κάτω θα πρέπει να παραθέσω και αναλυτικά 2-3 στοιχεία που μου άρεσαν για να τα ισοσταθμίσω.


    Δεν πέρασε από το μυαλό μου ούτε στιγμή ότι μπορεί να παίρνεις το μέρος κάποιου αρθρογράφου, (αλλά ακόμη και αν το έκανες δεν θα το έβρισκα αθέμιτο) ούτε θα με πείραζε αν πίστευες ότι "είμαι λάθος".

    Κουβέντα κάνουμε και νομίζω πως είναι και σε καλό επίπεδο.....

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.154 δευτερόλεπτα

    Επικοινωνία

      Τηλέφωνο : 210 3001234

      Τηλέφωνο : 211 8008686

      Κινητό      : 693 6572728

      info@psarema.gr

     

    No Internet Connection