banner psaremagr

Ερώτηση Αρματωσιά Spinning

  • ParakmH
  • Το Άβαταρ του/της ParakmH Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
24/06/2006 13:32 #11 από ParakmH
Απαντήθηκε από ParakmH στο θέμα Αρματωσιά Spinning

BARH έγραψε: ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ.ΑΡΧΙΣΑ SPINNING ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΚΑΛΑΜΙ MICADO 4-16 2,70 ME ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ SHIMANO EXAGE
1500.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΕΧΝΗΤΑ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 10 ΓΡ.ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΟ ΤΕΧΝΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΕΤΟΝΙΑ.ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΧΑΛΑΡΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΜΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΠΕΤΟΝΙΑ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΕΤΟΝΙΑ 0,20 FLUORCARBON.ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΥΛΙΓΩ ΤΗΝ ΠΕΤΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΜΑΖΕΥΩ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.ΟΜΩΣ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ.ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ:ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΑ ΤΕΧΝΗΤΑ ΜΟΥ:


Νομίζω εκεί είναι το λάθος. Οι fluorocoating πετονιές αν και λιγότερο αόρατες είναι σημαντικά πιο λειτουργικές από άποψης βιρινιάσματος σε σχέση με τις fluorocarbon.Γιαυτό άλλαξε τη μάνα σε fluorocoating.
Επίσης όταν γεμίζεις το μηχανισμό με την πετονιά έχε το καρούλι σε ζεστό νερό, δεν το εχω κανει προσωπικά αλλά λένε ότι ελαττώνει πολύ τα βιρινιάσματα (αυτό αν θυμάμαι καλά το διάβασα σε ένα από τα άρθρα του fisherman για το εγγλέζικο)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • fiesta
  • Το Άβαταρ του/της fiesta Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
24/06/2006 14:21 #12 από fiesta
Απαντήθηκε από fiesta στο θέμα Αρματωσιά Spinning
Αν μου επιτρέπετε να πώ τη γνώμη μου,
θεωρώ πως είναι λάθος να βάζετε την πετονιά σε κουβά με νερό, γιατί απορροφά νερό. Ο καλύτερος τρόπος, είναι κάποιος να κρατάει το καρουλάκι της πετονιάς με στυλό στο κέντρο της ή κάτι παρόμοιο και ο άλλος να μαζεύει την πετονιά στο μηχανισμό του ο οποίος είναι τοποθετημένος πάνω στο καλάμι του. Εννοείται πώς το καρουλάκι της πετονιάς είναι σε κάθετη θέση για να ξετυλίγεται χωρίς βερίνες και έτσι τυλίγεται σωστά.

Φιλικά Γιάννης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • NucDoc
  • Το Άβαταρ του/της NucDoc Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 10:03 #13 από NucDoc
Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Αρματωσιά Spinning

tsipourash έγραψε: ...
Αναπόφευκτεσ λοιπόν ήταν οι συγκρίσεις των 2 καλαμιών καθώς κα ικασίες για το τί έφτεξε


Δεν νομίζω ότι είναι θέμα καλαμιού... Το συγκεκριμένο Mikado το έχω πολύ καιρό και δεν έχω τέτοια προβλήματα.

tsipourash έγραψε: ...1. Το μικάντο είχε πολύ μικρούς οδηγούς 8 μομίζω σε σχέση με τους 6 που έχει το δικό μου άρα περισσότερσ τριβεσ ???
2.Η πετονιά ήταν μούφα ήτε λόγο αστοχίασ υλικού ήτε λόγο παλιάς παρτίδας
3.Το τύλιγμα πάνω στη μπομπίνα έγινε σε μαγαζι με μηχανισμό
4. Φταίει ο μηχανισμός?? (shimano exage 1000 ra) ??? (δεν το νομίζω εδώ οι ειδικοί που ξέρουν όλοι προτίνουν αυτόν.

Σας κούρασα θέλω να ακούσω της γνώμες σας - απόψεις


Απαντώ με την ίδια σειρα....

1 - Οι τριβές (από μικρούς οδηγούς) δεν είναι αυτές που θα σου βιρινιάσουν την πετονιά - Δες τα καλάμια του εγγλέζικου με τους πολύ μικρούς οδηγούς.

2 - Πιθανώς να φταίει η πετονιά αν και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τις Trabucco

3 - Τώρα πλησιαάζουμε στην πιθανότερη αιτία ! Στον τρόπο τυλίγματος της πετονιάς. Αν δεν έχει γίνει σωστά τότε σίγουρα θα βιρινιάσει. Ένας άλλος παράγοντας είναι αν έχει παραγεμίσει η μπομπίνα όπως πολύ συχνά γίνεται. Έχουμε π.χ. καρούλι 300μ και η μπομπίνα χωράει 270μ..... για να μη πετάξουμε πετονιά την βάζουμε όλη ή όσο περισσότερη και τα κάνουμε σαλάτα με τις πρώτες ρίψεις. Η λύση είναι απλή... κάθε φορά που δημιουργείται "τούφα" την αφαιρούμε. Μετά απο 2-3 κοψίματα συνήθως εξαφανίζεται το πρόβλημα. Ένας άλλος τρόπος είναι να κάνουμε μια μακρινή ρίψη με σκέτο μολύβι και να μαζέψούμε σωστά. Τέλος, το καλύτερο είναι να την ξετυλίξουμε κάπου με ρεύματα (σκέτη χωρίς βαρίδι) και να την μαζέψουμε πάλι ώστε να "βγούν" οι βιρίνες.

Το συχνότερο αίτιο βιρινίσματος είναι (κατά τη γνώμη μου) το μη σωστό γέμισμα της μπομπίνας. Εκέι είναι που στρίβει και μετά αρχίζουν οι βιρίνες καιειδικά αν έχουμε να κάνουμε με πιο σκληρές πετονιές.

4 - Το Shimano Exage 1000 RA δεν φταίει... έχω δύο και δεν έχω κανένα αρνητικό σχόλιο για τον μηχανισμό αυτό. Τον θεωρώ η απόλυτα καλύτερη αγορά γιατί με σχετικά λίγα λεφτά παίρνεις ένα μηχανισμό που είναι συγκριτικά ανώτερος από αντίστοιχους άλλων κατασκευαστών με τα ίδια ή και με περισσότερα λεφτά. Αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη αλλά δεν έχω βρεί και κανέναν να διαφωνεί για την άψογη συμπεριφορά του μηχανισμού αυτού :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • zziplex
  • Το Άβαταρ του/της zziplex Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 10:10 #14 από zziplex
Απαντήθηκε από zziplex στο θέμα Αρματωσιά Spinning
Υπαρχει ενα ειδικο βαριδακι οπου το ριχνεις και στην επαναφορα σου ξεστριβει την πετονια.
Μπορεις ανετα να το δουλευεις στο τελος τις εξορμησης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • NucDoc
  • Το Άβαταρ του/της NucDoc Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 10:13 #15 από NucDoc
Απαντήθηκε από NucDoc στο θέμα Αρματωσιά Spinning

fiesta έγραψε: Αν μου επιτρέπετε να πώ τη γνώμη μου,
θεωρώ πως είναι λάθος να βάζετε την πετονιά σε κουβά με νερό, γιατί απορροφά νερό. Ο καλύτερος τρόπος, είναι κάποιος να κρατάει το καρουλάκι της πετονιάς με στυλό στο κέντρο της ή κάτι παρόμοιο και ο άλλος να μαζεύει την πετονιά στο μηχανισμό του ο οποίος είναι τοποθετημένος πάνω στο καλάμι του. Εννοείται πώς το καρουλάκι της πετονιάς είναι σε κάθετη θέση για να ξετυλίγεται χωρίς βερίνες και έτσι τυλίγεται σωστά.

Φιλικά Γιάννης


Λυπάμαι που το λέω αλλά.... συμφωνώ απόλυτα με τον Γιάννη :lol: :lol: :lol:

Να συμπληρώσω όμως και το εξής: Κατά την διάρκεια του τυλίγματος σταματάμε και αφήνουμε την πετονιά να κρεμάσει ελεύθερα (μεταξυ καρουλιού και μπομπίνας). Αν δούμε ότι κάνει βιρίνα, γυρίζουμε το καρούλι μέχρι να ξεστρίψει και συνεχίζουμε το τύλιγμα. Επαναλαμβάνουμε κατά διαστήματα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • LEADER
  • Το Άβαταρ του/της LEADER Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 10:43 #16 από LEADER
Απαντήθηκε από LEADER στο θέμα Αρματωσιά Spinning

NucDoc έγραψε: Λυπάμαι που το λέω αλλά.... συμφωνώ απόλυτα με τον Γιάννη :lol: :lol: :lol:

Λυπάμαι που το λέω αλλά.....θα διαφωνήσω απόλυτα και με τον
Γιάννη και με τον NucDoc.
Κατά πρώτον το νερό στον κουβά, δεν πρέπει να είναι ζεστό, αλλά λίγο
χλιαρό.
Δεύτερον όταν μαζεύουμε με αυτό τον τρόπο την πετονιά στον
μηχανισμό μας, πάντα κρατάμε την πετονιά λίγο σφικτά μεταξύ
δείκτη και αντίχειρα του ελεύθερου χεριού μας και όσο μπορούμε πιό
ψηλά από τον μηχανισμό μας,
Έτσι και το νερό που φέρνει μαζί της η πετονιά "φιλτράρετε" από τα
δάκτυλά μας αλλά και πιό σφικτά μαζεύεται στον μηχανισμό μας.
Τύλιξε κάποιος με τον τρόπο αυτό την πετονιά του και είχε με το
πρώτο ξετύλιγμα προβλήματα βιρινιάσματος? Δεν το νομίζω.
Τα βιρινιάσματα έρχονται μετά, από κάποια ίσως άτσαλα τυλίγματα
μέσα από την θάλασσα, όταν ψαρεύουμε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • zziplex
  • Το Άβαταρ του/της zziplex Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 10:53 #17 από zziplex
Απαντήθηκε από zziplex στο θέμα Αρματωσιά Spinning
Το βινιρισμα "ερχετε" καθε φορα που γυρνα ο μηχανισμος...
Μπορουμε να το αποφυγουμε εαν δεν χρησιμοποιουμε το μηχανακι :lol: :lol:
η οταν ασχοληθουμε με τα multi.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • DOLPHIN
  • Το Άβαταρ του/της DOLPHIN Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 11:11 #18 από DOLPHIN
Απαντήθηκε από DOLPHIN στο θέμα Αρματωσιά Spinning
Oταν η πετονιά είναι μέσα στο νερό και ψαρεύει, δεν μαζεύει νερό;

Φώτη που μπορούμε να βρούμε αυτό το μολύβι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • tsipourash
  • Το Άβαταρ του/της tsipourash Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 11:28 #19 από tsipourash
Απαντήθηκε από tsipourash στο θέμα Αρματωσιά Spinning

zziplex έγραψε: Το βινιρισμα "ερχετε" καθε φορα που γυρνα ο μηχανισμος...
Μπορουμε να το αποφυγουμε εαν δεν χρησιμοποιουμε το μηχανακι :lol: :lol:
η οταν ασχοληθουμε με τα multi.


που το βρήκες ρε φίλε!!! θεός είσαι!!
το spin doctor κυκλοφορεί σε βάρος κάτω από 14 γραμμάρια ??? αν ναι που?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • zziplex
  • Το Άβαταρ του/της zziplex Συντάκτης θέματος
  • Επισκέπτης
26/06/2006 12:02 #20 από zziplex
Απαντήθηκε από zziplex στο θέμα Αρματωσιά Spinning
Ψαξτε το στο internet. Δυστυχως δεν γνωριζω απο ποιο καταστημα μπορεις να το προμηθευτεις.

Νομιζω οτι ηταν σωστο το Link
www.gardnertackle.co.uk/description.phtml?II=342&UID=

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.238 δευτερόλεπτα

banner psaremagr

No Internet Connection