• 211 800 86 86
  • info@psarema.gr

    Ερώτηση ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ

    10/05/2006 16:38 #11 από morpheas
    Απαντήθηκε από morpheas στο θέμα ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ
    Tοτε Κωστη, sorry επειδη δεν ξερω τις ονομασιες των ειδων των εξισωσεων(αν δεν κανω λαθος νομιζω πως ειναι τεσσερεις),αλλα ξερω να κανω εξισωσεις.Απλως δεν καταλαβα πως ηταν ονομα ειδους εξισωσης,και νομιζα πως ειχε καποια σχεση με το βαρος :oops: :oops: .Τωρα μηπως μπορεις να μου πεις αν εχω κανα χοντρο προβλημα επειδη εχω λιγα κιλα παραπανω,το ρωταω γιατι τα κιλα δεν ειναι παρα πολλα,και θα ηθελα να ξρω αν γινεται :) .

    Ευχαριστω πολυ,Θοδωρης

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    11/05/2006 00:41 #12 από aytokrator
    Απαντήθηκε από aytokrator στο θέμα ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ

    morpheas έγραψε: Tοτε Κωστη, sorry επειδη δεν ξερω τις ονομασιες των ειδων των εξισωσεων(αν δεν κανω λαθος νομιζω πως ειναι τεσσερεις),αλλα ξερω να κανω εξισωσεις.Απλως δεν καταλαβα πως ηταν ονομα ειδους εξισωσης,και νομιζα πως ειχε καποια σχεση με το βαρος :oops: :oops: .Τωρα μηπως μπορεις να μου πεις αν εχω κανα χοντρο προβλημα επειδη εχω λιγα κιλα παραπανω,το ρωταω γιατι τα κιλα δεν ειναι παρα πολλα,και θα ηθελα να ξρω αν γινεται :) .

    Ευχαριστω πολυ,Θοδωρης


    Θοδωρη απορω ποιος ανοητος σε επεισε πως εχεις περιτα κιλα...?
    Η γκομενα ισως...??Λοιπον διαχωριζουμε τον ορο αγυμνασια,απο τα περιτα κιλα.
    1.δεν εχεις περιτα κιλα.
    2.η μεθοδος που χρησιμοποιουμε για την εξισωση της πιεσης,λεγεται valsala.
    Η μεθοδος αυτη χρησιμοποιειται στην ιατρικη.
    3.δεν εχεις κανενα προβλημα!!!!Αν νομιζεις πως κατι τρεχει με την υγεια σου,πανε σε ενα παθολογο για μια γενικη εξεταση,και ανεφερε του το σκοπο αυτης.Η σε καποιο καρδιολογο.Απλα για να παρεις και επισημα το οκ,και να σου φυγει το οποιο αγχος.
    4.να γυμναζεσαι,με οποιο τροπο μπορεις.

    paschal_s έγραψε: Κώστα φαντάζομαι ότι δεν περίμενες να γράψω εδώ αλλά έλα που θα το κάνω. :D :D :D Θα ήθελα ορισμένες πληροφορίες αναφορικά με «ασκήσεις» που μπορούμε να κάνουμε ώστε να αυξήσουμε την διάρκεια παραμονής μας στο βυθό. Με το ψαροντούφεκο βέβαια δεν ασχολούμαι αλλά βουτάω κάθε φορά που πάω για μπάνιο τόσο γιατί λατρεύω το εξωγήινο τοπίο του βυθού με τα πλάσματά του όσο και γιατί μεζεύω τους πουλυπόθητους σωλήνες για το ψάρεμά μου.
    Για πολλά χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα. Στα ρηχά νερά της περιοχής μου τα 1-2 λεπτά είναι υπεραρκετά ώστε να κάνω τη δουλειά μου και άκοπα μάλιστα. Τα τελευταία 4-5 χρόνια όμως η ζωή μου με την δουλειά κ.λ.π. έχει πάρει άλλη τροπή. Έτσι αμέλησα εντελώς το θέμα της φυσικής κατάστασης (χρόνος για γυμναστική μηδέν). Αν συνυπολογίσεις ότι είμαι μανιώδης καπνιστής τότε μπορείς να βγάλεις και το αποτέλεσμα.
    Αυτό που θέλω δεν είναι να σουλατσάρω στον βυθό για 4λεπτα 5λεπτα (ουτοπία). Απλά να μπορέσω να κερδίσω λίγο παραπάνω χρόνο ή τουλάχιστον να κάνω τη δουλειά μου πιο ξεκούραστα.

    Φιλικά Πασχάλης



    Πασχαλη,πρεπει να βαλεις καποιο σπορ στη ζωη σου φιλε.
    Το τρεξιμο ειναι η καλυτερη γυμναστικη.Ενα προγραμμα το οποιο αυξανει την απνοια,ειναι να κανεις μικρες απνοιες κατα τη διαρκεια του τρεξιματος.
    Δηλ,μετρας μεχρι το 10,ενω τρεχεις,κρατωντας την ανασα σου,και μετα μετρας μεχρι το 20,συνεχιζοντας το τρεξιμο,ανασαινοντας κανονικα.
    Και μετα παλι απτην αρχη.Στο προγραμμα αυτο την δυσκολια την αυξομειωνει ο καθενας αναλογα με το επιπεδο του.
    Επισης οι διατατικες ασκησεις βοηθανε αρκετα.Μια απο αυτες ειναι:
    ακουμπας την πλατη σε ενα παγκο γυμναστικης(και μονο την πλατη)
    και σηκωνεις ενα βαρος των 5 κιλων(αναλογα με το επιπεδο του καθενος)
    απο το εδαφος,πισω απο το κεφαλι και προς τα πανω,με τα δυο χερια.
    Δοκιμασε και κανα σετακι καμψεις στο γραφειο φιλε,αντι για τσιγαρο.
    1-2 σετ την μερα.

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    11/05/2006 11:06 #13 από paschal_s
    Απαντήθηκε από paschal_s στο θέμα ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ
    Κώστα πλάκα μου κάνεις? Η μοναδική γυμναστική που έχω όρεξη να κάνω είναι το σέκς :lol: :lol: :lol: (μετράει?)
    Τα οικογενειακά βάρη δεν είναι μια καλή άσκηση αναπνοής? :lol: :lol: :lol:

    Φιλικά Πασχάλης

    Υ.Γ. Πάντως ρυχαριστώ που με παίρνεις στα σοβαρά και μου απάντησες. Η αλήθεια είναι ότι θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση. Να είσαι καλά.....

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    11/05/2006 12:21 #14 από aytokrator
    Απαντήθηκε από aytokrator στο θέμα ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ

    paschal_s έγραψε: Τα οικογενειακά βάρη δεν είναι μια καλή άσκηση αναπνοής?
    .....

    Ο ΛΕΠΑ θα ελεγε....ΒΑΣΑΝΙΣΟΥΟΥΟΥΟΥ :lol: :lol: :lol:

    paschal_s έγραψε: Η μοναδική γυμναστική που έχω όρεξη να κάνω είναι το σέκς :lol: :lol: :lol: (μετράει?) .....

    ΟΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕΕ!!!!!!ΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΕΕΕΕΕ!!!!!
    Κοιτα,αν προκειται για το γνωστο βαζω τα χερια μου πισω απο το κεφαλι,και αραζω...οχι,δεν ειναι γυμναστικη αυτο.Θελει προσωπικη εργασια,κουπι που λεμε και εμεις οι ψαραδες,για να θεωρηθει γυμναστικη. :lol: :lol: :lol:

    paschal_s έγραψε:
    Υ.Γ. Πάντως ευχαριστώ που με παίρνεις στα σοβαρά ......


    Αστα.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    ΠΟΝΤΙΚΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!
    Ετσι ετσι,χωρις νετ να σε δω ποσο θα αντεξεις ακομη.... :lol: :lol: :lol:

    Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

    Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
    Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.147 δευτερόλεπτα

    Επικοινωνία

      Τηλέφωνο : 210 3001234

      Τηλέφωνο : 211 8008686

      Κινητό      : 693 6572728

      info@psarema.gr

     

    No Internet Connection