Ερώτηση Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.

08/06/2005 12:37 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: Αντιγραφές και σε τόσο ασήμαντα κείμενα??
Διατασσεται EΔE (Ενορκη Διοικητικη Εξεταση) :lol: :lol: :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 13:07 #12 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Αν και όντως είναι ελαφρύ παράπτωμα (φαινομενικά) δεν παύει να είναι ένα σοβαρό ζήτημα όσον αφορά την κλοπή της ιδέας.
Και στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε περίπτωση ιδέας.
Δεν νομίζω ποτέ κάποιο περιοδικό του χώρου να έψαχνε να βρεί το συγκεκριμένο ποίημα.
Δυστυχώς ο νομοθέτης δεν μας προστατεύει και η ελληνική νομοθεσία στην περίπτωση των πνευματικών δικαιωμάτων είναι πιο ελειπής από πολλές τριτοκοσμικές χώρες.
Ίσως κανένα βουλευτή να μην τον απασχόλησε η περίπτωση της πνευματικής ιδιοκτησίας γιατί μάλλον χρειάζεται να έχεις και μυαλό για να σε απασχολήσει.
Προσωπικά, η περίπτωση της πνευματικής ιδιοκτησίας είναι το μεγαλύτερο δικαίωμα που μπορεί να χαρεί ένας ελεύθερος άνθρωπος, άρα έστω και το συγκεκριμένο περιστατικό αποτελεί σοβαρό παράπτωμα.
Τελικά προστατεύονται ή όχι τα κείμενα μας και οι ιδέες μας;

ΑΙΣΧΟΣ (γιατί άγκιξε ένα κομμάτι του εαυτού μου, που πονάει πολύ)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 14:24 #13 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Σχετικά με τις 'πατάτες' που δημοσιεύονται στα περιοδικά θα ήθελα να πώ και εγώ σχόλιο. Τα περιοδικά που κυκλοφορούν στην ελλάδα με θέματα θαλασσινά βρίσκονται ακόμα στην φάση του ερασιτεχνισμού αν είναι σωστή η φράση.Αν εξαιρέσεις το Θάλασσα που έχει ξεφύγει κάπως από τα υπόλοιπα , βλέπουμε συνέχεια το εξής πράγμα. Διάφορους τύπους (χωρίς παρεξήγηση δεν τα ξέρω τα παιδιά) να καυχιούνται για τα θηράματά τους και ως εκεί. Όσον αφορά τεχνικά θέματα άστο καλύτερα, έχω δεί και διαβάσει πολλές διαφορετικές γνώμες-απόψεις πάνω στο ίδιο θέμα.Το καταλαβαίνω πως δεν απευθύνονται μόνο σε ορισμένους αλλά σε πολλούς αλλά καλύτερα ο νέος ψαράς να τα μάθει σωστά παρά να μπερδευτεί περισσότερο από πρίν.Το τελευταίο που δεν θέλω να το πιστέψω είναι το ότι και κάποια τεχνική πάνω σε συγκεκριμένο είδος ψαρέματος ποτέ δεν είναι ολοκληρωμένη. Κάτι πρέπει να γίνει. Ή τα περιοδικά να γίνουν καλύτερα και πιο προσεκτικά ή να βγεί ένα νέο έντυπο καθαρά πιο έγκυρο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 14:59 #14 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Δεν έχεις κι άδικο... και να καυχιέσαι για ψάρια που βγάζεις εσύ πάει στο καλό, να καυχιέσαι για ψάρια που αγοράζεις όμως; Mας νομίζουνε για άσχετους... Το θάλασσα δεν παίζεται από ύλη φίλε. Για να γράφεις τεχνικά κείμενα πρέπει νάσαι πολύ ψαγμένος κι όχι σαν μερικούς μερικούς που περνιόνται για μεγάλοι και επώνυμοι και δεν γνωρίζουνε να εκτελέσουνε ένα απλό off the ground.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 15:10 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Από τις μεγαλύτερες επιδειξεις υποκρισίας που έχω δει σε περιοδικό για ψάρεμα ήταν αυτό στο τεύχος Φεβρουαριου 2004.

Σας παραθέτω κατ' αρχήν το εξώφυλλο που απορρήφθηκε (και δεν διαφωνώ με την αιτιολογία):




Μπράβο λέω .. Το περιοδικό έχει και δεοντολογική συνείδηση. Στην συνέχεια όμως βλέπουμε το εξώφυλλο που τελικά επέλεξαν!



... και μέσα στο περιοδικό βλέπουμε και τά σχετικά...93 κυνηγοί, 223 κιλά :mad:

Δοξάστε τους!



Είναι γνωστό ότι η ****κία ΔΕΝ έχει όρια αλλά μάλλον το ίδιο ισχύει και για την υποκρισία. Τη μια το παίζουμε "οικολόγοι" και την άλλη κάνουμε εξώφυλλο την σφαγή 223 κιλών ψαριών.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 15:49 #16 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Kαι που να δεις κάτι άλλους που πιάνουνε τετράκιλα βασιλικά ψάρια με πολυάγγιστρα και σαρδέλα. Εμείς που ξημεροβραδιαζόμαστε με τα καλύτερα και τα ακριβότερα δολώματα δεν έτυχε να μας τσιμπήσει ένα τέτοιο... Μάλλον είμαστε κορόιδα. Καλά ρε γιατρέ δε ντρέπονται να προκαλούνε τη νοημοσύνη, τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας; "Το αγοράζεις από το παραγαδιάρικο, του βάζεις ένα πολλυάγκιστρο στο στόμα και φτιάχνεις ένα άρθρο για τεχνική του ψαρέματος από την ακτή!!!!". ¶ντε να μαζευτούμαι να φτιάξουμε τίποτα δικό μας να τρίβουνε τα μάτια τους...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 16:02 #17 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Φίλε Κώστα ( γιατρέ ) συμφωνώ μαζί σου και απλά λέω ΝΤΡΟΠΗ..!!!! :evil:

KARXARIAS έγραψε: Kαι που να δεις κάτι άλλους που πιάνουνε τετράκιλα βασιλικά ψάρια με πολυάγγιστρα και σαρδέλα. Εμείς που ξημεροβραδιαζόμαστε με τα καλύτερα και τα ακριβότερα δολώματα δεν έτυχε να μας τσιμπήσει ένα τέτοιο... Μάλλον είμαστε κορόιδα. Καλά ρε γιατρέ δε ντρέπονται να προκαλούνε τη νοημοσύνη, τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας; "Το αγοράζεις από το παραγαδιάρικο, του βάζεις ένα πολλυάγκιστρο στο στόμα και φτιάχνεις ένα άρθρο για τεχνική του ψαρέματος από την ακτή!!!!". ¶ντε να μαζευτούμαι να φτιάξουμε τίποτα δικό μας να τρίβουνε τα μάτια τους...


Τώρα τι δουλειά έχουνε τα ακριβά δολώματα με τα καλά ψάρια, όποιος το βρεί ας μου πεί και σε μένα τον αδαή.

Αγαπητέ φίλε ΚΑΡΧΑΡΙΑ..!!!! ( γράψε εαν θέλεις περιοχή και όνομα για να ξέρω με ποιόν μιλάω ) .
Ποιός σου είπε οτι τα ακριβά δολώματα θα σου δώσουνε και βασιλικά ψάρια?
Αν και δεν δουλεύω ψαροδόλι, η καημένη η σαρδελίτσα, ο γαυρος και τόσα άλλα "φτηνά" δολώματα σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερα απο τον ΠΑΝΑκριβο αμερικάνο.
Το δόλωμα ναι μεν είναι παράγοντας αλλά δεν αρκεί να είναι ακριβό για να πιάσεις ψάρια.
Εμπειρία, υπομονή, επιμονή και λίγη τύχη είναι τα βασικά συστατικά για ένα επιτυχήμένο ψάρεμα.

ΥΓ. Αλήθεια ποιοί είναι αυτοί που αναφέρεις? Έχεις στοιχεία για κάποιον?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 16:08 #18 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.

KARXARIAS έγραψε: Kαι που να δεις κάτι άλλους που πιάνουνε τετράκιλα βασιλικά ψάρια με πολυάγγιστρα και σαρδέλα. Εμείς που ξημεροβραδιαζόμαστε με τα καλύτερα και τα ακριβότερα δολώματα δεν έτυχε να μας τσιμπήσει ένα τέτοιο... Μάλλον είμαστε κορόιδα. Καλά ρε γιατρέ δε ντρέπονται να προκαλούνε τη νοημοσύνη, τις εμπειρίες μας και τις γνώσεις μας; "Το αγοράζεις από το παραγαδιάρικο, του βάζεις ένα πολλυάγκιστρο στο στόμα και φτιάχνεις ένα άρθρο για τεχνική του ψαρέματος από την ακτή!!!!". ¶ντε να μαζευτούμαι να φτιάξουμε τίποτα δικό μας να τρίβουνε τα μάτια τους...


Το ότι είναι ένα αποδοτικό ψάρεμα το πολυάγκιστρο με την σαρδέλα κανείς δεν το αμφισβητεί. Δεν θεωρώ ψεύτικες τις περιγραφές αλίευσης τετράκιλων ψαριών με αυτή την τεχνική γιατί όντως μπορεί να έχει τέτοια αποτελέσματα. Απλά προσωπικά με χαλάει το γεγονός ότι κάποια στιγμή αντίκρυσα ένα σκύλο με τρία αγκίστρια στο στόμα. Προσπάθησα κινδυεύοντας να με δαγκώσει να του τα βγάλω αλλά μάταια. Μαζί με το γεγονός ότι δεν το θεωρώ να έχει χομπίστικο χαρακτήρα και δεν καλύπτει καμία αθλητική μου ανάγκη αποφάσισα να μην συνεχίσω την συγκεκριμένη τεχνική.
Επίσης να θίξω με την ευκαιρία και ένα άλλο θέμα.
Την εγκατάληψη των πολυάγκιστρων από τους ψαράδες στους χώρους που τα χρησιμοποιούν. Δεν μας φταίει σε τίποτα το παιδάκι που θα παίζει με το κουβαδάκι του στην άμμο να ζήσει την περιπέτεια του μπλεξίματος σε πολυάγκιστρο.
Από αυτή την άποψη φίλε μου, ανεβαίνεις πολύ στην εκτίμηση μου, που προτιμάς να ξημεροβραδυάζεις με τα ακριβότερα δολώματα χωρίς να βλέπεις τους κόπους σου να ανταμείβονται. Η εκτίμηση είναι εγκεφαλική και δεν έχει να κάνει με το αν βγάζεις τετράκιλα βασιλικά ψάρια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 17:03 #19 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.
Ξέρω πολλά, μιλάω λίγο και όταν πρέπει... όποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2005 17:11 #20 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Οι "πατατες" των περιοδικων του χώρου μας.

KARXARIAS έγραψε: Ξέρω πολλά, μιλάω λίγο και όταν πρέπει... όποιος κατάλαβε κατάλαβε.


Καλύτερα οταν κάποιος δεν ξέρει, ή δεν έχει σκοπό να πεί ή δεν έχει αποδείξεις να σιωπά.

Έλεος βαρέθηκα τα μισόλογα του καθενός, και του στυλ "ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ".

Μην κρύβεστε πίσω απο την ανωνυμία.
Μην κρύβεστε πίσω απο το πληκτρολόγιο σας.
Μην κρύβεστε πίσω απο το δαχτυλό σας.

Έλεος πιά.

ΥΓ. Τελικά καλύτερα αυτός που ξέρει να μασάει παρά να μιλάει. :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.173 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection