Ερώτηση Συντήρηση ζωντανών δολωμάτων-Κόλπα για να αποδίδουν καλύτερα

22/01/2005 10:44 #11 από a Guest

IRINI έγραψε: Συμφωνω και προσθετω οτι οσο προστυχο ειναι να χρησιμοποιησεις φερομονες για να ελξεις το αλλο φυλο, το ιδιο προστυχο ειναι να τις χρησιμοποιησεις για να ξεγελασεις τα ψαρια!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2005 16:31 #12 από a Guest
Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει σε ποια site παραγγέλνει ζωντανά δολώματα; Τα οποία στην συνέχεια στέλνονται με courier ή με κάποιο άλλο τρόπο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2005 17:50 #13 από a Guest

Pantera έγραψε: Παιδια εγω ακουσα μια φορα για ενα γιατρο-ψαρα που εκανε ενεσεις με αμφεταμινες στα σκουλικια και εκανε θαυματα.
Επισης ακουσα για σκουλικια που βρεχονταν με νερο που ειχε καφεινη
Αυτα αν ειναι αληθεια δεν ξερω αλλα με βαση την δραση των ουσιων - διεγερτικων πρεπει να αληθευουν.
Εσεις εχετε ακουσει τιποτα αναλογο?


Πρωτη φορα το ακουω αυτο αλλά δεν το θεωρω αλήθεια για τους εξής λογους:

- για να επιδράσουν οι αμφεταμίνες χρειάζονται συγκεκριμένοι υποδοχεις στον εγκέφαλο. Ο πρωτόγονος (συγκριτικά) εγκεφαλος των ψαριών δεν έχει απ' ότι ξέρω τέτοιους υποδοχεις αρα δεν μπορουν να επιδράσουν οι αμφεταμίνες

- η μικροσκοπικές δόσεις (σε όγκο ενέσιμου διαλύματος) που μπορεις να ενεσεις σε ένα σκουλίκι είναι τόσο μικρες που ακόμα και αν σκάσει το σκουλίκι μεσα στο νερο, η αραίωση θα είναι τόσο μεγάλη που δεν θα μπορούσε να επιδράσει

Τα 2 παραπάνω ισχύουν και για την καφεϊνη (υποδοχείς... αραίωση).

Επιπλέον...

- οι αμφεταμίνες είναι ελεγχομενες ουσίες και δεν κυκλοφορούν... στα περίπτερα.

- το σκουλικι θα ψοφήσει απο τον τραυματισμό και ετσι χάνει το κυριότερο στοιχείο που τραβαει τα ψαρια.... την κινητικότητα

Θεωρω οτι ειναι μαλλον σαχλαμαρες αυτο λοιπόν για αμφεταμίνες και σκουλίκια

(οχι δικες σου σαχλαμαρες... μη παρεξηγηθούμε) :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2005 18:11 #14 από a Guest

lalouk έγραψε: Συμφωνω και προσθετω οτι οσο προστυχο ειναι να χρησιμοποιησεις φερομονες για να ελξεις το αλλο φυλο, το ιδιο προστυχο ειναι να τις χρησιμοποιησεις για να ξεγελασεις τα ψαρια!!


Βαρια κουβέντα το "προστυχο"....

Με την λογική αυτή ειναι εξ ίσου "προστυχη" η χρήση μαλάγρας για (όπως λες) "να τις χρησιμοποιησεις για να ξεγελασεις τα ψαρια!!

Για την χρήση φερορμονων για την έλξη του άλλου φύλου συμφωνω απόλυτα αν και δεν ειμαι σίγουρος ότι "δουλευει" πραγματικα στον άνθρωπο. Στα ζώα ναι αλλά οι άνθρωποι διαφέρουν στο ότι έχουν επιπλέο και άλλα αισθητικά κριτήρια στην συνθεση της εικόνας του ελκυστικου προσώπου. Μιλάω για διάθεση, ψυχολογική κατάσταση, συμπεριφορά κτλ - οχι για μαρκα αυτοκινήτου, αριθμός ακινητων και μέγεθος σουτιεν :lol:

Για να μη τα μπερδεύουμε όμως ... διαφωνω κι εγώ με την χρήση χημικών και προτιμώ (όταν χρησιμοποιω) λιγο λάδι από τηγανισμα ψαριών η καμμια φορα από μια σταγόνα λαδιού σαρδέλας πανω στο τεχνητο οταν κανω spinning. Φερορμονες δεν εχω δοκιμασει αλλα δεν βλάπτουν το περιβάλλον....

Επίσης, (οσον αφορά το "προστυχο") δεν διεγειρουν τα ψαρια με την ανθρωπινη έννοια της σεξουαλικης έλξης αλλά σαν διεγερτικο της ορέξεως !

Ειναι δηλαδη σαν τις "προστυχιές" που έκαναν οι μητερες μας που μας εδιναν μουρουνέλαια και άλλα "ορεκτικά" οταν ειμασταν παιδια για να τρώμε και να μεγαλώσουμε :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2005 21:05 #15 από a Guest

NucDoc έγραψε:


NucDoc φιλε, για αλλη μια φορα ο σχολιασμος σου ειχε την αμεσοτητα και την διαυγεια που σε διακρινει και σαν ανθρωπο.
Ολα αυτα που μου λες θα τα κρατησω ανεπιφυλαχτα, ομως πιστεψε με αυτο που ζουμε σημερα με τις θαλασσες μας με εχει κανει να μην θελω να πεφτει στη θαλασσα οχι οτιδηποτε χημικο, αλλα ουτε ενα χαρτι με σημειωσεις ανοργανης χημειας!! :)
Με σεβασμο Νικος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2005 22:15 #16 από a Guest

lalouk έγραψε: NucDoc φιλε, για αλλη μια φορα ο σχολιασμος σου ειχε την αμεσοτητα και την διαυγεια που σε διακρινει και σαν ανθρωπο.


Φίλε Νίκο, τι να πω εκτός από ενα ταπεινο "ευχαριστώ" για τα καλά σου λόγια. Με κάνεις και ... κοκκινίζω :oops:

lalouk έγραψε: Ολα αυτα που μου λες θα τα κρατησω ανεπιφυλαχτα, ομως πιστεψε με αυτο που ζουμε σημερα με τις θαλασσες μας με εχει κανει να μην θελω να πεφτει στη θαλασσα οχι οτιδηποτε χημικο, αλλα ουτε ενα χαρτι με σημειωσεις ανοργανης χημειας!! :)
Με σεβασμο Νικος.


Καταλαβαίνω τα συναισθηματά σου φίλε... Το μόνο καλό είναι ότι η κατάσταση είναι, έστω και μερικώς, αναστρέψιμη. Χθες είχα μια συζήτηση με κάποιο φίλο υδροβιολόγο και πραγματικά πέταξα από τη χαρά μου όταν μου είπε ότι μετά από την λειτουργία βιολογικών καθαρισμών, απομάκρυνση βιομηχανικών αποβλητων κτλ, τα τελευταια 10 χρόνια έχουμε μια εντυπωσιακή αύξηση του πληθυσμού διαφόρων ψαριών στον Πατραϊκό Κόλπο (άσχετα αν τα ψαρια αυτά δεν εμφανίζονται στα αγκίστρια μου) :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/01/2005 22:32 #17 από a Guest
Γιατρέ δεν πρέπει να κοκκινίζεις (από ταπεινιφροσύνη) εσύ που δίνεις τα πραγματικά στοιχεία αλλά αυτοί που κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους και το μυαλό τους ώστε τα παιδιά μας να μην δουν ψάρια ζωντανά παρά μόνο από φωτογραφίες. ΠΡΕΠΕΙ να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και δυστυχώς πρέπει να το λένε αυτοί που γνωρίζουν
Γιατρέ συνέχισε χωρίς να κοκκινίζεις και άσε εμάς να κοκκινίζουμε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2005 09:56 #18 από a Guest

NucDoc έγραψε:

lalouk έγραψε: Καταλαβαίνω τα συναισθηματά σου φίλε... Το μόνο καλό είναι ότι η κατάσταση είναι, έστω και μερικώς, αναστρέψιμη. Χθες είχα μια συζήτηση με κάποιο φίλο υδροβιολόγο και πραγματικά πέταξα από τη χαρά μου όταν μου είπε ότι μετά από την λειτουργία βιολογικών καθαρισμών, απομάκρυνση βιομηχανικών αποβλητων κτλ, τα τελευταια 10 χρόνια έχουμε μια εντυπωσιακή αύξηση του πληθυσμού διαφόρων ψαριών στον Πατραϊκό Κόλπο (άσχετα αν τα ψαρια αυτά δεν εμφανίζονται στα αγκίστρια μου) :)

Γιατρέ ο φίλος σου πρέπει να έχει δίκιο (θα μου πεις υδροβιολόγος είναι ο άνθρωπος κάτι παραπάνω θα ξέρει). Αυτό νομίζω ότι μπορούν να το πιστοποιήσουν όσοι ψαρεύουν σε μέρη που πριν είχαν μεγάλο πρόβλημα, βλέπε Σαρωνικός και Περιοχή Καβάλας, και μετά άρχισαν να δουλεύουν οι βιολογικοί καθαρισμοί.
Θα σου μιλήσω για την Καβάλα που λόγω καταγωγής την έχω ζήσει λίγο καλύτερα και έχω και περισσότερη πληροφόρηση (ψαρευτική). Εκεί, πριν μερικά χρόνια ούτε βόλτα στο λιμάνι δεν μπορούσες να κάνεις από την βρώμα που έρχονταν από την θάλασσα, λόγω τον υπονόμων που κατέληγαν εκεί. Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη και μάλιστα ο κόσμος είχε αρχίσει να αποφεύγει να κάνει μπάνιο στις κοντινές παραλίες (κάποιες μολύνσεις φαγούρες και κοκκινήλες δεν ήταν σπάνιες).
Μετά την εγκατάσταση του βιολογικού και με την πάροδο λίγου καιρού η κατάσταση βελτιώθηκε ραγδαία: μεγάλα και καλά ψάρια στο λιμάνι, και κοπάδια ψαριών πολύ κοντά σε αυτό. Δεν είναι σπάνιο το καλοκαίρι, ακριβώς έξω από το λιμάνι, να ψαρεύουν σκουμπριά δεκάδες βάρκες το βραδάκι.
Βέβαια με την μόλυνση που έχουν φάει τόσο καιρό οι περιοχές αυτές είμαι λίγο σκεπτικός.Με τα αφρόψαρα τα πράγματα μπορεί να είναι λίγο καλύτερα, αλλά με τα ψάρια που τρέφονται στον βυθό δεν ξέρω τι γίνετε με τα βαρέα μέταλλα που υπάρχουν σε αυτόν μετά από τόσο χρόνια κακοποίησης του. Κάποιοι φίλοι μου λένε να πάμε για ψάρεμα ανοιχτά από την Σαλαμίνα, αλλά το σκέφτομαι πολύ αν θα φάω τα ψάρια (λυθρίνια, σαργοί, μουσμούλια) που μπορεί να πιάσεις εκεί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2005 11:37 #19 από a Guest

ant έγραψε: Γιατρέ δεν πρέπει να κοκκινίζεις (από ταπεινιφροσύνη) εσύ που δίνεις τα πραγματικά στοιχεία αλλά αυτοί που κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους και το μυαλό τους ώστε τα παιδιά μας να μην δουν ψάρια ζωντανά παρά μόνο από φωτογραφίες. ΠΡΕΠΕΙ να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και δυστυχώς πρέπει να το λένε αυτοί που γνωρίζουν


Φίλε Αντώνη,

Οντως αισθάνομαι αμήχανα ότι δέχομαι τέτοια σχόλια :)

Όσο για το να δίνω "πραγματικά στοιχεία" είναι θεμα συνήθειας. Εχω πολλές δημοσιεύσεις σε ξενόγλωσσα ιατρικά περιοδικά και εκει δεν τολμάς να μη τεκμηριώσεις αυτό που υποστηρίζεις. Ε, μετά από λίγο σου γίνεται συνήθεια να μιλάς πάντα με στοιχεία ή αλλιώς να ξεκαθαρίζεις ότι αυτο που λες αποτελεί προσωπική άποψη, υπόθεση ή .... φαντασίωση.

Γιατρέ συνέχισε χωρίς να κοκκινίζεις και άσε εμάς να κοκκινίζουμε[/quote]

:oops: :oops: :oops: :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2005 11:45 #20 από a Guest

george_afs έγραψε: ...

Βέβαια με την μόλυνση που έχουν φάει τόσο καιρό οι περιοχές αυτές είμαι λίγο σκεπτικός.Με τα αφρόψαρα τα πράγματα μπορεί να είναι λίγο καλύτερα, αλλά με τα ψάρια που τρέφονται στον βυθό δεν ξέρω τι γίνετε με τα βαρέα μέταλλα που υπάρχουν σε αυτόν μετά από τόσο χρόνια κακοποίησης του.


Φίλε μου εδω θίγεις ένα ΠΑΡΑ πολύ σοβαρό θέμα. Όντως οι βιολογικού καθαρισμοί αποδίδουν αλλά το πρόβλημα με τους βυθους που είναι φορτωμένοι απο τα βαρέα μέταλλα είναι εντελώς άλλη ιστορία και η επίλυση αυτού του προβλήματος είναι τόσο δύσκολη όσο και σημαντική.

ΔΕΝ γνωριζω το πως θα μπορουσε να αντιμετωπιστει αποτελεσματικά αυτή η ρύπανση αλλά το σίγουρο είναι ότι η ζημιά που έχει προκληθεί είναι γνωστή - όπως και οι συνέπειες αυτής πάνω στα οικοσυστήματα αλλά και τον άνθρωπο.

Αυτο που μπορούμε όμως να κάνουμε εμεις που αγαπάμε και σεβόμαστε τη θάλασσα είναι να μη χειροτερεύουμε τη κατάσταση με επιπλέον ρύπανση (ψαροτροφές και άλλα χημικά απόβλητα).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.225 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection