Ερώτηση Ζητούνται προτάσεις για οικονομικό μηχανάκι

05/09/2005 15:45 #11 από a Guest
¶κυρο το παραπάνω ερώτημα σχετικά με το baitfeeder. Έκανα ένα search στο site και το βρήκα... Κεκτημένη ταχύτης...... 8)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/09/2005 17:23 #12 από a Guest

PaschalP έγραψε: Δεν θα διαφωνίσω ότι υπάρχουν τα Shimano και ... κάποια άλλα, με το φίλο μου NucDoc!!! αλλα....... μέσα στα άλλα υπάρχουν εταιρείες που είναι δημιουργοί και εφευρέτες, εταιρείες που κάνουν αναπαραγωγή παλαιότερων τεχνολογιών των πρωτοπόρων (άλλες καλά και άλλες κακά) και απατεώνες που κοιτάνε πως να κλέψουν και το 1 να το πουλήσουν για 100. γνώμη μου είναι η επιλογή του εξοπλισμού να γίνεται με αυστηρότερα κριτήρια ποιότητας και αν καλοσκευτείς ότι με άλλα 30 - 40 ευρώ (δηλαδή 50 μονοδόλια ή 3 φαραώ ή 40 αμερικάνους) θα παρεις ένα μηχανάκι πολύ πιο αξιόπιστο και πολύ πιο ανθεκτικό να το κάνεις. ας μην είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ' αλεύρι.
Α! το ξέχασα υπάρχει και η Daiwa ή η Penn ή η Mitchel ή η Abu (κλπ) και πολλές άλλες στο "άλλα"

φιλικά


Φίλε Πασχάλη,

Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου γιατί με έκανε να καταλάβω ότι ο τρόπος με τον οποίο είχα αναφερθεί στα "άλλα" θα μπορούσε άνετα να παρερμηνευτεί και να οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα. :?

Πράγματι πιστεύω ότι γενικά οι μηχανισμοί της Shimano είναι ότι καλύτερο υπάρχει αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη. Ωστόσο, θα έπρεπε να τονίσω ότι υπάρχουν πολλές "άλλες" εταιρείες - όπως αυτές που πολύ σωστά ανέφερες - οι οποίες είναι αξιοπρεπέστατες και οι μηχανισμοί τους είναι πολύ αξιόλογοι και αξιόπιστοι! Δεν έχω καμμια διάθεση να υποτιμήσω τις εταιρείες αυτές και την αξιοπιστία τους!

Σίγουρα δεν είναι σκόπιμο για τον καθένα να πληρώσει κάποια eπιπλέον λεφτά για να πάρει ένα Shimano... εξαρτάται από την χρήση βασικά και για όσους ψαρεύουν μόνο εποχιακά η πιο σωστή λύση θα ήταν κάτι πιο οικονομικό.

Βασικά θα μπορούσα να πω ότι τα επώνυμα είναι και τα καλύτερα. Υπάρχουν ωστόσο και κάποια ονόματα που έγιναν γνωστά τα τελευταία χρόνια (κυρίως λόγω ανταγωνιστικών τιμών) αλλά τα οποία είναι απαράδεκτα είτε από την ποιότητα κατασκευής και συνεπώς της μειωμένης αξιοπιστίας είτε επειδή πολύ απλά δεν λειτουργούν σωστά λ.χ. τα φρένα ή δεν μαζεύουν καλά την πετονιά. Και πάλι όμως αυτό δεν ισχύε γιά όλα.. τα "άλλα".

Η κυρίαρχη λογική που έγω ακολουθώ όταν αγοράζω κάποιο μηχανισμό ή καλάμι είναι ότι ...

Είμαι πολύ φτωχός για να αγοράζω φτηνά πράγματα :)

Πληρώνω το κάτι παραπάνω (και μη φαντάζεσαι τρελλά ποσά) αλλά ξέρω ότι για να με προδώσει αυτό που αγόρασα μάλλον θα φταίω εγώ ο ίδιος που δεν θα έχω τηρήσει την δική μου υποχρέωση (βλ. συντήρηση, χρήση στα πλαίσια για τα οποία προορίζεται ο μηχανισμός κτλ).

Μεγάλο ρόλο στην επιλογή του μηχανισμού με τον οποίο θα ψαρέψω κάποια συγκεκριμένη στιγμή είναι το είδος του ψαρέματος που σκοπεύω να κάνω. Για spinning λ.χ. χρησιμοποιώ μόνο τα Shimano Stradic GTM-RA γιατί ξέρω ότι με τα εκπληκτικά τους φρένα και το fighting drag θα μπορέσω να ψαρέψω πρακτικά ότι ψάρι και να μου τύχει. Για light casting στα 30-40 μέτρα μπορεί να με δείς με διάφορους μηχανισμούς, από Shimano μέχρι Balzer, DAM, Zebco κ.ά. Για surfcasting όπου ο μηχανισμός συμμετέχει ακόμα πιο ουσιαστικά στην μάχη με το ψάρι και δη σε μεγάλες αποστάσεις βασίζομαι σχεδόν πάντα στα αντίστοιχα Shimano. Για "τηγανόψαρα" όπως γόπες κτλ δεν με ενοχλεί να τις ψαρέψω ακόμα και με μηχανισμούς από Praktiker, Lidl ή Carrefour (αντί να φθήρω τα καλά μηχανάκια) :)

Όλα σχετίζονται δηλαδή με το είδος του ψαρέματος που θα κάνω και κατά πόσο σημαντική είναι η αξιοπιστία στο συγκεκριμένο ψάρεμα. Γνωρίζω πάντω ότι τα καλά μηχανάκια που έχω θα παραμείνουν αξιόμαχα για πολλά χρόνια ακόμα... :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/09/2005 08:28 #13 από a Guest
φίλε Κώστα,
το ξέρεις ότι δεν παρεξηγώ τα όσα αναφέρεις ή γράφεις. :wink:
όπως εσυ υποστηρίζεις τα μηχανάκια της Shimanno, για τα οποία ομολογω ότι ειναι παρα πολύ καλά και αξιόπιστα, έτσι και εγώ (όπως γνωρίζεις εξάλλου) έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στη Daiwa. Συμφωνώ μαζί σου και αυτά που έγραψα τα έγραψα για κάποια καινούργια παιδιά που ίσως παρερμήνευαν αυτά που έλεγες!
Απ' ότι καταλαβαίνω ανήκουμε και οι δύο στο ίδιο club!!!
Είμαι πολύ φτωχός για να αγοράζω φτηνά πράγματα!!! :D

φιλικά

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/09/2005 09:49 #14 από a Guest

PaschalP έγραψε: φίλε Κώστα,
το ξέρεις ότι δεν παρεξηγώ τα όσα αναφέρεις ή γράφεις. :wink:
όπως εσυ υποστηρίζεις τα μηχανάκια της Shimanno, για τα οποία ομολογω ότι ειναι παρα πολύ καλά και αξιόπιστα, έτσι και εγώ (όπως γνωρίζεις εξάλλου) έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στη Daiwa. Συμφωνώ μαζί σου και αυτά που έγραψα τα έγραψα για κάποια καινούργια παιδιά που ίσως παρερμήνευαν αυτά που έλεγες!
Απ' ότι καταλαβαίνω ανήκουμε και οι δύο στο ίδιο club!!!
Είμαι πολύ φτωχός για να αγοράζω φτηνά πράγματα!!! :D

φιλικά


Πασχάλη,
εδώ ειναι ενας χώρος συζητήσεων. Ο καθένας μπορεί να λέει την άποψη του και ειναι υπεύθυνος για αυτά που λέει. Όσον αφορά το θέμα του εξοπλισμού, ισχύει ο ιδιος κανόνας. Βέβαια, αυτό έχει και τα καλά του και τα κακά του. Ένα πλεονέκτημα των συζητήσεων είναι, ότι κάποιος που θέλει να κάνει μια αγορά, θα ακούσει πολλές απόψεις και θα έχει μια γενική εικόνα. Δεν θα βρεθεί στο έλεος και τις ορέξεις και τα συμφέροντα του εκάστοτε πωλητή.
Ένα σημαντικό μειωνέκτημα είναι, ότι από την υπερβολική αγάπη που έχουμε στον εξοπλισμό μας, καμια φορά οδηγούμαστε στο να υπερβάλουμε και να υπερεκτιμούμε ένα προϊον. Ωστόσο για μένα, η συζήτηση είναι ένας τίμιος τρόπος παρουσίασης προϊόντων, που έχουν δοκιμαστεί σε δυσκολίες, αλμύρα, έχουν κάνει αρκετά ψαρέματα και έχουμε μια εικόνα, στο πως αποδίδει μετά από χρήση και όχι στην βιτρίνα ενός μαγαζιού.
Οπότε νομίζω ότι η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί λέγοντας ο καθένας την άποψη του και να μην την οδηγήσουμε σε συγκριτικό τεστ δύο εταιριών.
¶λλωστε για το όριο χρημάτων που μιλάμε υπάρχει μια πολλή μεγάλη ποικιλία προϊόντων που μπορούν να καλύψουν ισάξια τις ανάγκες του φίλου "peyg".

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/09/2005 14:50 #15 από a Guest

elper έγραψε: Οπότε νομίζω ότι η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί λέγοντας ο καθένας την άποψη του και να μην την οδηγήσουμε σε συγκριτικό τεστ δύο εταιριών.
¶λλωστε για το όριο χρημάτων που μιλάμε υπάρχει μια πολλή μεγάλη ποικιλία προϊόντων που μπορούν να καλύψουν ισάξια τις ανάγκες του φίλου "peyg".



….όμως, καμμιά φορά, οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες.
Αλλωστε και στα περιοδικά αυτοκινήτου το ίδιο γίνεται,
με σκοπό να ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο για τους
επίδοξους αγοραστές.
Βέβαια, η μακρόχρονη συνύπαρξη με το προιόν είναι
αυτή που πραγματικά θα αναδείξει την αξιοπιστία του.
Για παράδειγμα, πριν αγοράσω το αυτοκίνητό μου, δεν
διάβασα πουθενά ότι αν ξεχάσω κάποιο φως αναμμένο
μέσα στην καμπίνα, μετά από 10 λεπτά πλήρους απραξίας
θα σβήσει μόνο του, ούτε πως μπορώ μέσω του υπολογιστή
ταξιδίου να ρυθμίσω σταθερή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο
χωρίς να πατάω γκάζι.
Αντιστοίχως, φίλος μου, δεν διάβασε πουθενά πως μετά από ένα
χρόνο προσεκτικής χρήσης, το αυτοκίνητό του θα χτύπαγε σαν
κουδουνίστρα.
Λεπτομέρειες, θα μού πείτε.
Ισως και όχι….
Ισως και να πρέπει να γίνονται συγκριτικά test από κατόχους
αλλιευτικών εργαλείων, έστω και αν μερικοί θίγονται…
Από την άλλη, κάποιοι εδώ στο site που έχουν συμφέροντα και
εμείς ίσως να μην το γνωρίζουμε, μπορεί να κάνουν συγκριτικά
test ‘ μαιμού ’, προκειμένου να παρουσιάσουν ένα προιόν
αξιόπιστο ή και το αντίστροφο…
Χμμμ….
Παρ΄ όλα αυτά, νομίζω πως αξίζει τον κόπο να ακουστούν
γνώμες ανθρώπων που τους εκτιμούμε, μέσω της συμβιώσεώς
μας στο site και δεν μας αποπροσανατολίζουν.

Με εκτίμηση Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/09/2005 15:26 #16 από a Guest
Φιλε Παντελη
Η αγορα του πλεον σωστου μηχανισμου εξαρταται απο'

1) Διαμετρος του πρωτου οδηγου μετα το μηχανακι
2) Το υψος του οδηγου
3) Η αποσταση του απο την μπομπινα
4) Η κλιση που εχει η μπομπινα ως προς το καλαμι.


Η εταιρεια και το ποσο που θα δωσεις θα σε απασχολησουν μετα.........

Για περισσοτερα στειλε mail στο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Φιλικα
Φωτης Κολοβος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2005 12:03 #17 από a Guest
Φώτη προσπάθησα να σου στείλω mail αλλά μου το γύρισε πίσω, μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι?

Ώς προς τα σημεία που παραθέτεις:
1. ΟΚ
2. Απο μετριέται το ύψος?
3 και 4. Αυτό δεν εξαρτάται άμμεσα απο το είδος του μηχανακίου?

Θα μετρήσω πάντως και θα σου πώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2005 13:12 #18 από a Guest
Παντελη συγνωμη

Αυτο ειναι το σωστο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Απο μετριέται το ύψος?
Θα μετρησεις μετρησεις ολο το υψος ξεκινωντας απο εκει που πατα ο οδηγος.

Η αποσταση του απο την μπομπινα?
Μετρα την αποσταση απο το τελος της βασης που κλειδωνει το μηχανακι μεχρι τον πρωτο οδηγο

Την Διαμετρο μπομπινας την κλιση καθως και την διαμετρο πετονιας θα σου τα δωσω εγω.

Ευχαριστω
Φωτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/09/2005 13:44 #19 από a Guest
Καλημέρα.
Φώτη θα προτιμούσα οτι έχεις να πεις σχετικά με το πως να επιλέξει κάποιος ένα μηχανισμό να το γράφετε εδώ και όχι μέσω προσωπικών email.
Γιατι να μην μάθουν και τα υπόλοιπα μέλη τι πρέπει να γνωρίζουνε?
Σορρυ για το ύφος αλλά πιστευω έτσι είναι το σωστό. :wink:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2005 14:49 #20 από a Guest
Δεν κατάλαβα τι παίχτηκε... έκανα reply και το μυνημα δεν εμφανιστηκε... Κάτι λάθος έκανα. Τεσπα το ξαναγράφω.

Αν και άργησα κομμάτι τα πήρα τελικά τα μέτρα :D
1. Διαμετρος δαχτυλιδιού: 2,34cm
2. Ύψος δαχτυλιδιού: 4,12cm
3. Απόστασαση τελευταίου δαχτ. απο μηχανάκι: 35cm

Αυτά. Και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
Παντελής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.210 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection