Ερώτηση Καλο Μηνα !!!

01/07/2009 07:55 #81 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
θελω να ευχηθω καλο μηνα σε ολα τ απειδια του σαιτ κ οχι μονο.
Το καλοκαιρι ειναι πλεον στο φουλ του κ ολος ο κοσμος ετοιμαζεται για τις καλοκαιρινες του αδειες οσο μπορει να ειναι αυτες εν μεσω τετοιας οικονομικης κρισης που μαστιζει την χωρα μας

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 10:05 #82 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλημέρα και καλό Μήνα.....καλές διακοπές στους αδειούχους που θα καταφέρουν να 'ξεφύγουν'.....
( Τσεντελιεροοοοο) :rtfm:( Γιωργίααααα-Ιφιγένειαααα)  :good:

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 10:10 #83 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Ευχομαι καλο μηνα σε ολους!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 11:29 #84 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλο μηνα σε ολους.
Για να δουμε τι θα γινη και με την απαγορευση του τσιγγαρου ευτηχως στο ψαρεμα δεν μας το απαγορευουν!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 12:26 #85 από Θεόδωρος (theodoros_kir)
Απαντήθηκε από Θεόδωρος (theodoros_kir) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλό μήνα και καλές ψαρευτικές εξορμήσεις για όλους

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 15:38 #86 από Δημήτρης Καλομοίρης(J.K.)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Καλομοίρης(J.K.) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλό μήνα σε όλους!!! :dance3:

"Αν σκεφτόμασταν δύο φορές πριν μιλήσουμε,θα μιλούσαμε δύο φορές καλύτερα."

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 18:02 #87 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
Καλό μηνά καλή υγεία σε όλα τα φιλαράκια καλές διακοπές  :heart: :heart: :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2009 19:20 #88 από Μάνος (manos64)
Απαντήθηκε από Μάνος (manos64) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα σε ολους καλες διακοπες και τρελες ψαριες να εχετε :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2009 08:24 #89 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!

καλο μηνα σε ολους καλες διακοπες και τρελες ψαριες να εχετε :give_rose:


Καλο σου μηνα αγαπητε μου φιλε μανο κ περ απ αυτο σου ευχομε ολα να πανε κατ ευχη κ οπως εσυ θελεις.
Τι να κανουμε θα τις πολεμησουμε με πεισμα ολες τις αντιξοοτητες κ παλι νικητες θα βγουμε.
νασος.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2009 13:15 #90 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλο Μηνα !!!
καλο μηνα σε ολους !καλες διακοπες σε οσους δεν εχουν παει ακομα !!!

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.275 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection