Ερώτηση Κανενας Ιατρος-Φαρμακοποιος στην παρεα μας να μας πει μια γνωμη;

04/06/2008 21:50 #1 από Δημήτρης (DimitrisG)
Επεσα ολος τυχαιως πανω σε αυτο.

www.superfoods.gr

Υπαρχει καποιος που να μας επιβεβαιωσει οτι ΔΕΝ προκειτε περι αναλογης μαντζουνολογιας, ομοιας με αυτης των αλεσμενων φυλλων ελλιας;

Επισης τα εχω δει σε καποια πολυ "μεγαλα" Φαρμακεια της πρωτευουσας να τα μοστραρουν σε καλη θεση.

#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2008 09:33 #2 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Απ: Κανενας Ιατρος-Φαρμακοποιος στην παρεα μας να μας πει μια γνωμη;
Απλά,πρόκειται για συμπληρώματα διατροφής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/06/2008 09:39 #3 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Κανενας Ιατρος-Φαρμακοποιος στην παρεα μας να μας πει μια γνωμη;
Απλά.... συμφωνώ  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2010 10:29 #4 από brig
Γιατρός δεν είμαι αλλά εδώ και μερικές εβδομάδες άρχησα να παίρνω Ιπποφαές Superfoods και εχω δει διαφορά στην διαθεσή μου. Ο φαρμακοποιός μάλιστα μου είπε οτι παρατεταμένη χρήση βοηθάει στην αναζωγόνηση του τριχωτού της κεφαλής. Αυτό του το εχουν πει πελάτες που ήδη παίρνουν καιρό. Λες να βγάλουμε και μαλιά?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2010 12:13 #5 από Δημήτρης (Pinco)
Ας πω και εγω την πρόσφατη ιατρική ιστορία μου προς γνώση και συμμόρφωση όλων εμάς που το δε πνεύμα πρόθυμο για μαλακίες, η δε σάρκα αγύμναστη και αδρανής....

και όταν εννοώ μαλακίες, εν προκειμένοις εννοώ το ποδόσφαιρο 5χ5 που αποτελεί ένα από τα λίγα πάθη μου με αποτέλεσμα να νομίζω οτι μπορώ να παίζω όπως έπαιζα 20 χρονών...να μην τα πολυλογώ σε μια απότομη στροφή, έπαθα κήλη μεσοσπονδύλιου δισκου Α5-Ι1 (αν θυμάμαι καλά) και εκτός του πόνου που τελωσπάντων αντιμετωπίστηκε και πέρασε, μου έχει μείνει ένα μούδιασμα στο δεξί πόδι που ξεκινάει απο το γλουτό και καταλήγει στο πέλμα. Αυτό το μουδιασμα έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να πατήσω καλά το πόδι και να ψιλοκουτσαίνω. Επιπλέον έχω μόνιμο μούδιασμα στο  :chocobo3: και στα @@ και περιμένω τι θα δειξει η μαγνητική για να μου πει ο γιατρός τις περαιτέρω ενέργειες...
Η αγωγή που μου σύστησε ο γιατρός (αφού αρχικά από μονος μου είχα πάρει αντιφλεγμονώδη κτλ), ήταν Medrol 4mg αλλά δεν έκανε τίποτα για το μούδιασμα (θεωρώ ότι κάποια νεύρα είναι μόνιμα μπλοκαρισμένα από τη κήλη, οπότε δε νομίζω κάποιο φάρμακο να βοηθάει γι αυτό).

Αυτά και το νου σας γιατί όποιος θέλει να το παίξει τζόβενο, έστω και στα 35 του, έχει επιπτώσεις...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2010 12:30 #6 από COSTASANDROS
Κατ αρχας περαστικα φιλε  :give_heart: :heart:

Κατα δευτερον τωρα, εσεις οι ηλικιωμενοι πρεπει να προσεχετε
γιατι δεν ειστε σαν εμας τα παιδια που κανουμε οτι θελουμε και
δεν τρεχει τιποτα  :bye:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2010 12:47 #7 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Φιλε Δημητρη καλησπερα.Περαστικα αδελφε!!!
Τo medrol ειναι κορτιζονη.Προσοχη λοιπον στη διατροφη σου οσεs μερεs το παιρνειs και μια εβδομαδα μετα αφου το διακοψειs.Η διακοπη γινεται σταδιακα θα στα εχει πει αλλωστε ο γιατροs σου!Νομιζω οτι βοηθαει στιs νευρολογικεs παθησειs το εχω παρει και εγω για τη παθηση μου(Σκληρυνση κατα πλακαs)!Η μαγνητικη θα τα δειξει ολα φιλε και ευχομαι οτι καλυτερο για σενα και καλα αποτελεσματα!
:give_rose: :heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2010 09:17 #8 από Δημήτρης (Pinco)
Δημήτρη, ενω πήρα τη κορτιζόνη Μεντρόλ 4 mg όπως μου είπε ο γιατρός με σταδιακή μείωση κτλ, με πείραξε από τη στιγμή που τη σταμάτησα, με έντονους πονοκεφάλους και εφιδρώσεις (χωρίς να ζεστένομαι). Δεν μου άρεσαν αυτά τα συμπτώματα και μου απέδειξαν, εστω και με το κακό τρόπο, πόσο προσεκτικός πρέπει να είναι κανείς με τη κορτιζόνη, η οποία βέβαια σε πολλές περιπτώσεις κάνει πολύ καλό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2010 11:47 #9 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Καλημερα Δημητρη μου.
Η κορτιζονη θελει προσοχη!!!
Δεν μου ειπεs,ολα καλα πανε?Η μαγνητικη τι εδειξε?
Ευχομαι το καλυτερο αδελφε!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Γιαννης (STAY_ALIVE), Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.168 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection