Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

22/11/2014 07:33 #931 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παλικάρια!!! :hello: :give_rose:
Καλό σαβ/κο σε όλους!!! :hello2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 09:14 #932 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα φίλοι μου, καλό Σαββατοκύριακο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 10:20 #933 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλό Σ/Κ σε όλους!

Το βράδυ θα βγούμε για λίγο casting....για να δούμε τι θα δούμε....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 10:49 - 22/11/2014 10:50 #934 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου και καλο σαββατοκυριακο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 12:04 #935 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους τους θαμωνες!Σημερα αν και ο καιρος δεν βοηθησε καταφερα και πηγα για ψαρεμα και δεν τα πηγα και πολυ ασχημα!Καλες θαλασσες σε ολους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 14:18 #936 από Σταυρος
Απαντήθηκε από Σταυρος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπέρα σε ολους πριν από λιγο γυρισα από το καρναγιο που εχω το σκαφος αν όλα πανε καλα την τριτη θα είναι στο νερο αντε γιατι εχω χαρμανιασει εχω να παω για ψαρεμα 1μιση μηνα :angry4: :angry4:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 15:20 #937 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σε όλους!
Μόλις γύρισα από ένα γρήγορο ημερήσιο ταξίδι στο Ναύπλιο για οικογενειακούς λόγους.
Μετά την απαραίτητη επίσκεψη στον τοπικό σύλλογο ερασιτεχνών ψαράδων, του οποίου είμαι φυσικά μέλος, έχω να πω ότι τα πράγματα στο μυχό του Αργολικού κόλπου δεν εμφανίζονται και τόσο άσχημα.
Την ώρα που ήμουνα εκεί βγήκαν από παραγαδιές δυο παρέες γνωστών και πολύ φίλων παραγαδιάρηδων με καθόλου άσχημα αποτελέσματα.
Πολλά λυθρίνια αλλά μικρά στα βαθιά (50 μέτρα και πάνω, για όσους γνωρίζουν την περιοχή, στα μέρη του Ξεροπήγαδου) και στα ρηχά έχουν κάνει εμφάνιση πολύ μεγάλες τσιπούρες (2 κιλών και πάνω) τις οποίες οι ντόπιοι ερασιτέχνες τις παλεύουνε. Αυτά πρόλαβα να μάθω σε επίσκεψη μισής περίπου ώρας, μεταξύ δύο σφηνακίων τσίπουρου της γνωστής τοπικής φίρμας Καρώνη (είναι ξακουστός γι αυτό και το σημειώνω).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 17:48 #938 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στην παρέα.
Καλά να περάσετε όσοι θα πάτε κοντά στη γαλανή.
Εμείς εδώ στο κρεβάτι του πόνου. Αρε ΤΣΕΛ!!!

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 18:43 #939 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μιχάλης έγραψε: Καλησπέρα σε όλους!
Μόλις γύρισα από ένα γρήγορο ημερήσιο ταξίδι στο Ναύπλιο για οικογενειακούς λόγους.
Μετά την απαραίτητη επίσκεψη στον τοπικό σύλλογο ερασιτεχνών ψαράδων, του οποίου είμαι φυσικά μέλος, έχω να πω ότι τα πράγματα στο μυχό του Αργολικού κόλπου δεν εμφανίζονται και τόσο άσχημα.
Την ώρα που ήμουνα εκεί βγήκαν από παραγαδιές δυο παρέες γνωστών και πολύ φίλων παραγαδιάρηδων με καθόλου άσχημα αποτελέσματα.
Πολλά λυθρίνια αλλά μικρά στα βαθιά (50 μέτρα και πάνω, για όσους γνωρίζουν την περιοχή, στα μέρη του Ξεροπήγαδου) και στα ρηχά έχουν κάνει εμφάνιση πολύ μεγάλες τσιπούρες (2 κιλών και πάνω) τις οποίες οι ντόπιοι ερασιτέχνες τις παλεύουνε. Αυτά πρόλαβα να μάθω σε επίσκεψη μισής περίπου ώρας, μεταξύ δύο σφηνακίων τσίπουρου της γνωστής τοπικής φίρμας Καρώνη (είναι ξακουστός γι αυτό και το σημειώνω).



οποτε μετα από αυτό δεν εχεις καμμια μα καμια δικαιολογια να πας για ψαρεμα κ να μας γυρισεις αψαρος κανονησε την πορεια σου

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2014 19:33 #940 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου!!!!
Μολης γυρισα απο παραγαδι (μικρα ψαρια συμερα) αν καταθερω θα μπω και αυριο!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.597 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection