Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

11/11/2014 14:03 #751 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Επλίζω να λειτουργούν όλα σωστά...
Περιμένω παρατηρήσεις εάν υπάρχει κάπου πρόβλημα.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 15:30 - 11/11/2014 15:31 #752 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
εγω παντως από την μερια μου θελω να ευχαρηστησω τον Τσε... για την γκελα - γκαφα η ότι άλλο ηταν τελως παντων διοτι χανοντας το αβαταρ μου μου εδωσε την ευκαιρεια να βαλω την φωτο που εβαλα κ ετσι πλεον μπορω να..

να θαυμαζω αυτό το υπεροχο χαλκομπρουτζομαυρισμενο κορμι,
με αυτή την κορμοστασιά,
αυτή την λεβεντιά κ την αετισια ματια πισω από τα γυαλια,
αυτά γεροδεμένα μπρατσα κ το φιληδονο κορμι που αφηνει ένα σωρο υποσχεις κλπ κλπ κλπ κλπκλπ κλπ κλπ................ :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:
:new_blowing :pottytrain5

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 15:45 #753 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: εγω παντως από την μερια μου θελω να ευχαρηστησω τον Τσε... για την γκελα - γκαφα η ότι άλλο ηταν τελως παντων διοτι χανοντας το αβαταρ μου μου εδωσε την ευκαιρεια να βαλω την φωτο που εβαλα κ ετσι πλεον μπορω να..

να θαυμαζω αυτό το υπεροχο χαλκομπρουτζομαυρισμενο κορμι,
με αυτή την κορμοστασιά,
αυτή την λεβεντιά κ την αετισια ματια πισω από τα γυαλια,
αυτά γεροδεμένα μπρατσα κ το φιληδονο κορμι που αφηνει ένα σωρο υποσχεις κλπ κλπ κλπ κλπκλπ κλπ κλπ................ :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:
:new_blowing :pottytrain5

Δε μας λες και ποιανού είναι η φωτογραφία για να ξέρουμε και ποιον να θαυμάζουμε;;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 15:55 #754 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους ψαραδες του καφενε,παντα με υγεια!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:09 #755 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στις κορμαρες, στους συνταζιουχους και τους αλλους φιλους. :hello: :hello: :heart: :heart: :yahoo: :yahoo:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:16 - 11/11/2014 16:18 #756 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Επλίζω να λειτουργούν όλα σωστά...
Περιμένω παρατηρήσεις εάν υπάρχει κάπου πρόβλημα.


Γιώργο,
Η δικές μου παρατηρήσεις είναι οι εξής:
1) Μάλλον κάτι πρέπει να διορθώθηκε γιατί έχω την εντύπωση ότι όλα δουλεύουν πιο γρήγορα.
2) Έχω την εντύπωση ότι όλη η βαβούρα έγινε για να μας βάλει ο Νάσος για φωτογραφία του αυτό το ... τεκνό με το λούτσο. (Το μεν τεκνό είναι από περιοδικό, ο δε λούτσος σίγουρα ... κατεψυγμένος και έχει δουλέψει Photoshop)!
:tease:
3) Διαβάζοντας εκείνο το «επλίζω» που γράφεις στην αρχή νόμιζα ότι ήθελες να πεις «οπλίζω» και έτρεξα να ταμπουρωθώ!!
:yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:19 #757 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα στους συνταξιουχους του καφενε και μη :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:35 #758 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την απογευματινη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 16:52 #759 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα.
Οχι Μιχάλη δεν οπλίζω απλά βιαζόμουνα γιατί τρέχω και δεν μου φτάνει το 24ωρο.
Εlπίζω λοιπόν να μην δημιουργηθηκαν μεγάλα προβλήματα ( Εκτός το avatar του Νάσου ) και να προλάβω πριν τις γιορτές να βγάλω στον αέρα το νέο Psarema.gr

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Ane Kane, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Τασοs Αμανατιδηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2014 18:26 #760 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαησπερα σε ολους τους φιλους!Μικρους, μεγαλους, συνταξιουχους, εργαζομενους, ανεργους, παντρεμενους, ανυπαντρους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.562 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection