Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

10/11/2014 10:17 #731 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στη παρεα.καλη εβδομαδα!!!!

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 16:29 #732 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερουδια σ' ολα τα παιδια ! :hello: :hello: :heart: :heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:03 #733 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα παιδια του καφενειου,καλα ψαρεματα και καλα κυνηγια,οσο για ελιες αρχιζω κι εγω την αλλη βδομαδα καμμια 40αρια δενδρα εχω στην Μηλινα στο σπιτι που δεν μπορεσα να τελειωσω λογω κρισης,θα δουλεψει καλαμι για τιναγμα ,στρωσιμο τα πανια και κατευθειαν για αγουρολαδο 3-5 γραμμες δινει καθε δυο χρονια ,μανικι παντως οικογενειακως θα μαζευτουν και κανα φιλος και τα σχετικα τσικνισματα ,χαβαλες περισσοτερο!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:32 #734 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καθενειου.

Παγκρατη το λαδι σου να βγαλης ,τη ποιο ωραιο !!!!!!!!! :XXsunsmile:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:44 #735 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Καλημέρα σε όλη την παρέα .....
Μιχάλη και εγώ εχω ελιές αλλά προσπαθώ να το αποφύγω γιατί κάτω από το χωράφι έχω ενα ωραίο κομμάτι με ψάρια που με περιμένει και δεν θέλω να χαλάσω την άδεια μου χωρίς να έχω την δυνατότητα να τα ψαρέψω .........χιχιχιχι

Δεν ξέρω αν το πήρατε χαμπάρι αλλά είχαμε ... σιγή ασυρμάτου στην ιστοσελίδα μας σήμερα για 2-3 ώρες οπότε η ... μπάλα χάθηκε για λίγο.
Τέλος πάντων, θα προσπαθήσω να ξαναπιάσω το ρυθμό για να μην χαθούν ... παιχνίδια.
Ας ξεκινήσω με τον Γιάννη (που παραμένει ζωντανός) (STAY_ALIVE).
Γιάννη μου,
Ίσως σου διαφεύγει ότι και το ψάρεμα και το μάζεμα της ελιάς είναι αρμοδιότητες που ανήκουν στο ίδιο ... Υπουργείο, δηλ. το Γεωργίας!
Επομένως όποιο από τα δυο κι αν κάνεις την ίδια ... σύνταξη θα πάρεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:44 #736 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Βασιλη οταν το πρωτοπηρα το κτηματακι πρι εξη χρονια και μπηκα στην διαδικασια μαζεματος ,κλαδεματος και γενικα παραγωγης του δικου μου λαδιου καταλαβα οτι πρωτη φορα στην ζωη μου γευτηκα τι εστι πραγματικο λαδι κι ολη την διαδικασια αυτη πλεον την εχουμε κανει ιεροτελεστια ,πραγματι ειναι το λαδι μου!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:50 #737 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Αρε τι τραβηξα περυσι με τις ελιες με την λαναρα επ ωμου, το κουπεπε, το ντινο για τα κλαδια,
τωρα δεν ξερω αν κ στα μερη σας τα αναλογα εργαλεία τα αποκαλειτε ετσι αλλα εννοω κουπεπε αυτό που γυριζει περιστροφικα τις πλαστικες ακιδες για να πεταει τις ελιες από τα κλαρια, ντινο αποκαλω το εργαλειο που μαζι σας τα κλειδιά ματσα για να βγαινουν οι ελεις από την άλλη μερια στο τσουβαλι.
βεβαια είχαμε κ χειροτερα τις ελιες καλαμων που επρεπε να τις μαζεψεις με το χτενακι εκει σε θελω καβουρα να δω τι μαγκας εισαι κ ποσα απιδια χωραει ο σακος αλλα ειχε καλο μεροκαματο κ για αυτό πηγαινα στις καλαμων αλλα είχαμε κάθε μερα GROUP therapy.
ελπιζω να δοκιμάσουμε το λαδακι σου μιχαλη μετα πληρωμης βεβαίως βεβαίως.

Το κανω τραμπα με γαριδες αν ενδιαφέρεσαι :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Τι να κανουμε το εμπορικο δαιμονιο δυσκολα βγαινει από μεσα μου

Άκου να σου πω Βατικιώτη,
Πρέπει να αποφασίσεις αν θα είσαι ειδικός σε κάτι! Δεν μπορεί να είσαι ειδικός σε όλα! Αποφάσισε!
Ή θα μαζεύεις ελιές ή θα πηγαίνεις για ψάρεμα ή θα το παίζεις έμπορας και θα μας πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
Πρέπει τέλος πάντων κάποια στιγμή να ξέρουμε πού θα σε βρίσκουμε!
Λοιπόν εγώ θα σε περιμένω να ξεκαθαρίσεις τη θέση σου και μετά το ... ξανασυζητάμε ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:56 #738 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα :hello: :hello:

Κωστα σε ευχαριστω παρα πολλη,σου χρωσταω μεγαλη χαρη!!!!!!






Αλλη ελιες αλλοι ψαρια εγω αλογα χαχαχαχαχα
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 17:56 #739 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Κάλυμνος έγραψε: Καλημέρα Μιχάλη τι μου θύμησες τώρα με το μάζεμα των ελιών, μια χρονιά που σηκώναμε τα ελαιοδίχτα πρωί –πρωί χτυπάει το κινητό μου, στο τηλέφωνο ένας καλός φίλος από το νησί
- καλημέρα,
- καλημέρα τι έγινε ρε φίλε καλά τα σχετικά ,
- που είσαι μου λέει αυτή την στιγμή σηκώνω τα δίχτυα του λέω,
- ρε ψάρεμα είσαι μου λέει έχουν ψαριά πάνω ,
- έβαλα τα γέλια
-τι γελάς μου λέει
- άλλου είδους δίχτυα σηκώνω του λέω , αυτά έχουν ελιές του λέω
Ρίξαμε πολύ γέλιο
Όταν πεις στο νησί σηκώνω ή λεβάρω ή παίρνω τα δίχτυα σημαίνει αλιευτικά εργαλεία, τίποτα άλλο …..μα τίποτα


Καλύμνιε,
Θέλω να ξέρεις ότι οι φωτογραφίες που μας στέλνεις με ... ταξιδεύουν. Δεν ξέρω που τα βρίσκεις αυτά αλλά σε θερμοπαρακαλώ συνέχισε στο ίδιο μοτίβο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 18:00 #740 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

vasilis moystakas έγραψε: Παγκρατη το λαδι σου να βγαλης ,τη ποιο ωραιο !!!!!!!!! :XXsunsmile:


Αυτό είναι όλα τα ... λεφτά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.499 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection