Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

09/11/2014 06:09 #711 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη Κυριακη να εχουμε :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2014 09:11 #712 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Πολλες καλημερες σ' ολη την παρεα του καφενε μας!! :hello: :heart: :hello: :heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2014 11:12 #713 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα σε ολους τους φιλους!Σημερα μετα απο πολυ καιρο καταφερα και πηγα για την αγαπημενη μου καθετη και τα αποτελεσματα ηταν πολυ καλα!Καλες θαλασσες σε ολους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2014 11:25 #714 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Kαλημερα σε ολους τους φιλους!Σημερα μετα απο πολυ καιρο καταφερα και πηγα για την αγαπημενη μου καθετη και τα αποτελεσματα ηταν πολυ καλα!Καλες θαλασσες σε ολους! :wav:

Δημήτρη,
Άσε τα κόλπα και να βλέπουμε τα αποτελέσματα παρακαλώ στη σχετική ενότητα.
Και όλες τις λεπτομέρειες επίσης (τόπος, δολώματα κ.λ.π.).
Αναμένουμε ...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2014 12:38 #715 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους τους καλους φιλους.
Συννεφια σημερα με βοριαδακι και καλη θερμοκρασια.
Οι καταιγιδες παντως που μας ελεγαν οτι θα εχουμε ηταν μια ψιχαλα το πρωι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/11/2014 17:18 #716 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου!!!

Λουκα δικαιο εχεις ......εβρεξε καλα αλλα δεν ειχαμε κατακλησμο που μας ελεγαν για επικυνδινα καιρικα φενομενα.(της προηγουμενες μερες)
Αλλα η προλιπση ειναι παντα χρησιμη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 04:03 #717 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερούδια σας κ καλη εβδομαδα ναχουμε,
ελπιζω οσοι τυχεροι μπορεσαν να φυγουν να περασααν καλα κ ν;αχουν να μοιραστουν πραγματα μαζια μας.
καφεδακι μαλλον τοσο πρωι φτιαχνω μονος μου

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 05:14 #718 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα Νασο μου! :bye: :give_rose: Καφεδακι ετοιμο... :coffee2:




Καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 05:31 #719 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους τους φιλους !! :hello: :hello: :heart: :heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Τζαβαρας Δημητρης, Κάλυμνος, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2014 05:44 #720 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα φιλαρακια, και μια καλη εβδομαδα, σε ολους.. :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κάλυμνος, Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76), Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.672 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection