Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

07/11/2014 05:56 #671 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε ολους τους φιλους ψαραδες,
άλλη μια βδομαδα εφτασε στο τελςο της κ βρηκε δυο υπερτυχερους να προβληματίζονται στο τι θα κανουν τα 9 μυρια που πηρε ο καθενας τους,
εγω εχω να τους πω ότι αν θελουν καποια βοηθεια επι του θεματος ευχαρηστως να τους βοηθησω.
Προς το παρον ας παρουμε ένα καφεδακι στον καφενε μας κ τα υπολοιπα τα βλέπουμε ........επι του πρακτεου.
Μιχαλη αυριο θαμαι στο εν αλειον αν θελει ο φιλος σου ας ερθει να με βρει η καλυτερα δεν ερχεστε παρεα ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 06:42 - 07/11/2014 06:46 #672 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: καλημέρα σε ολους τους φιλους ψαραδες,
άλλη μια βδομαδα εφτασε στο τελςο της κ βρηκε δυο υπερτυχερους να προβληματίζονται στο τι θα κανουν τα 9 μυρια που πηρε ο καθενας τους,
εγω εχω να τους πω ότι αν θελουν καποια βοηθεια επι του θεματος ευχαρηστως να τους βοηθησω.
Προς το παρον ας παρουμε ένα καφεδακι στον καφενε μας κ τα υπολοιπα τα βλέπουμε ........επι του πρακτεου.
Μιχαλη αυριο θαμαι στο εν αλειον αν θελει ο φιλος σου ας ερθει να με βρει η καλυτερα δεν ερχεστε παρεα ?

Γεια σας όλοι,
Γεια σου και σένα Νάσο,
Το παιδί που σου είπα στο τηλ. δεν είναι φίλος μου, είναι ο αδελφός της συζύγου μου ο οποίος δουλεύει ένα μικρό Σούπερ Μάρκετ της γειτονιάς και μεταξύ άλλων πουλάει και μερικά κατεψυγμένα είδη. Αυτός λοιπόν δοκίμασε μια τηγανιά από τα θρυλικά πλέον καλαμαράκια και έπαθε την πλάκα του από τη νοστιμιά τους. Όταν δε άκουσε το πώς τα προμηθεύτηκα και την τιμή τους ενδιαφέρθηκε να τα προμηθευτεί και αυτός για να τα εμπορευθεί, δεδομένου ότι κατεβαίνει στην αγορά για να προμηθευτεί λαχανικά που επίσης εμπορεύεται. Το πότε θα αποφασίσει να το κάνει δεν το ξέρω, όμως του έχω ήδη εξηγήσει και θα έρθει να σε βρει για να τον καθοδηγήσεις. Είναι κι αυτός τρελάρας κρητικός ... τσικουδοκαταναλωτής, αλλά καμία σχέση με ψάρεμα. Τα ψάρια μόνο τα τρώει.
Το άλλο νέο είναι ότι όπως σου είπα ψάχνω για συνταγές με τις οποίες μαγειρεύεται αυτό το θαλασσινό είδος γιατί μέχρι σήμερα δεν το είχαμε ταχτικά στο διαιτολόγιό μας σαν οικογένεια, επειδή εγώ έχω πολλά χρόνια να ψαρέψω και να φέρω στο σπίτι καλαμάρια.
Η σύζυγος λοιπόν αφού έφτιαξε προχείρως μια πρώτη τηγανιά στη συνέχεια ανακάλυψε μια συνταγή η οποία δείχνει να είναι ανώτερη, δεδομένου ότι η εκτέλεσή της χρειάζεται χρόνο περίπου 3 ημερών για να ολοκληρωθεί.
Αύριο που είναι η ημέρα της γιορτής μου θα την δοκιμάσουμε οικογενειακώς και θα σου πω εντυπώσεις.
Επίσης επειδή στην οικογένεια υπάρχει και ένας εκπληκτικός επαγγελματίας σεφ υψηλής μαγειρικής, μας είπε και άλλη μία συνταγή με την οποία μαγειρεύονται μικρά καλαμαράκια με φάβα(!) που και αυτή θα εκτελεστεί προσεχώς και ίσως να την γευτούμε παρεΐτσα, αφού στο έχω τάξει. Θα δούμε.
Όπως καταλαβαίνεις τα καλαμάρια σου έχουν ήδη πιάσει τόπο και μάλλον είναι καλύτερα που δεν τα τίμησαν τα ψάρια του Πόρτο Χελίου.
Αυτά είναι τα νέα προς το παρόν.
Σε χαιρετώ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 06:51 #673 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Νασο !! :give_rose: :hello:

Καλημερα Μιχαλη !! :give_rose: :hello:

Πολλες καλημερες σε ολη την πρωινη παρεα του καφενε μας ! :heart: :hello:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 07:05 #674 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς φίλους!!! :bye: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 07:22 #675 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Νασο Μιχαλη Κωστα Δημητρη!Καλημερα σε ολα τα παιδια!Καλο ΣΚ να εχουμε! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 07:35 #676 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Γα μω την τυχη μου να μην μπορω να κατεβω στο σπιτακι μου ?
κοιτα μιχαλη που σαι καλεσμένος οικογενειακος οποτε θελήστε το καλοκαιρι .
για να παμε κ παρεα να παραγαδιαρισουμε να δεις κ τα ψαρια πουχουν χαθει από τα νερα της περιοχης σου κ να θυμηθείς καλες παραγαδιαρικες στιγμες , πιασηματα, βραχώματα, βλαστημιες κλπ.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 07:45 #677 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην πρωινη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 07:56 - 07/11/2014 07:58 #678 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
δεν το φορτωσε το βιντεακι κ τσαμπα η αναφορα μου για να κανω άλλη μια προσπαθεια


Μπα δεν το ανεβαζει μαλλον θα θελει να μην το δεις αλλα να το δεις μονο αν κατεβεις κατω αφου δεχτεις την προσκληση

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 08:10 #679 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Κουζουπηηηηη γιατί δεν απαντάς στο τηλέφωνο?

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2014 11:22 #680 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στα παιδια του καφενειου μας :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.492 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection