Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

05/11/2014 19:29 #661 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Παιδια συγνωμη για το μεγεθος των φωτο αλλα δεν ξερω πως να τις κανω thumbnail. :occasion14:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2014 19:33 #662 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Παιδια συγνωμη για το μεγεθος των φωτο αλλα δεν ξερω πως να τις κανω thumbnail. :occasion14:



Παγκρατη ενα τετοιο θελω και εγω ζουλεψα τωρα :fish1: :fish:(και μετα χωρισα :rofl: :rofl: :rofl: )

Εργαλειαρα ειναι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2014 20:44 #663 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
περαστηκα Δημητρη.


Παγκρατης τη σκαφαρα ειναι αυτη !!!!!!!!πολλη ωραιο !!!!!


καλησπερα σε ολα τα παιδια του καφενειου. :XXcomputer: :XXcomputer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/11/2014 20:54 #664 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ευχαριστω Βασιλη μου,να εισαι καλα! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2014 04:27 #665 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα λεβεντες ψαραδες μου,
καφεδακι θα πιουμε ?
Δημητρη μου καλη δυναμη φιλε μου όλα θα πανε για ακομα μια φορα καλα υπομονη ,
παγκατη σουπερ ποσα μετρα είναι ?
το δικο μου είναι 5 μετρα κ στην καμπινα εχει μονο δυο κρεβατια σε σχημα V , χωρις το πιλοτηριο κ τα υπολοιπα συναφή που χει το δικο σου , κ το δευτερο κοματι της υπερκατσκευης πουχει το δικο σου είναι πιο χαμηλο όπως φαινεται στην φωτο μου κ εχει ένα καθρεπτη .
εμενα το τιμονι τοχει εξω από την καμπινα αλλα πανω κατω είναι στο ιδιο σχεδιο κατασκευης πιλοτινα με απλετη πρυμη για να μπορεις να ψαρεύεις ελευθερα..
Εσενα πρεπει ναναι εξι μετρα κ κατι ? αν τοχα το δικο σου θα το φτιαχνα ετσι ωστε ( ψυγεία αποθηκευσης ψαριων κλπ ) να μπορω να πηγαινω 3μερα ταξίδια αν δεν τοχα με πετρελαιο εσω να μην εχω πρόβλημα καταναλωσης καυσιμων θα με εχανε το σπιτι μου ολο στην μανη στα βαθεινα κοματια για μαυροψαρα κ την μερα θα αραζα σε καποιο ορμισκο .

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2014 06:00 #666 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην παρεα μας. :coffee2: :give_rose:
Σιδερενιος Δημητρη μου... :yahoo: :yahoo:

Ενα τετοιο σκαφος, ηθελα παντα.
Να ψαρευω με τον Τσελ παρεα, να πιανω εγω τα ψαρια, να μην μου κανει τον μαγκα. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2014 06:10 #667 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Περαστικά Δημήτρη σιδερένιος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2014 06:15 #668 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα σε ολα τα παιδια!Φιλε μου Δημητρη περαστικα και απο εμενα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2014 08:02 - 06/11/2014 08:04 #669 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους καλους φιλους.
Συννεφια σημερα με ενα ελαφρυ νοτιαδακι και καλη θερμοκρασια.
Δημητρη σιδερενιος φιλε μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2014 14:36 #670 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Σαs ευχαριστω πολυ αδερφια,με συγκινειτε....Να ειστε παντα καλα! :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.529 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection