Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

21/09/2015 15:00 - 21/09/2015 15:02 #3791 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Σωστος ο καλυμνιος παντα τετοια εποχη περιμεναμε την πρωτη βροχη ετσι ώστε να πλακωσουν οι κυνηγοι κ όχι μονο κ τα κοπαδια οι μεγαλες ζαργάνες εμφανιζόντουσαν παντα μετα την πρωτη καλη βροχη

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 17:09 #3792 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου.

Ο θυμος μου για το περιστατικο εγεινε απογοητευση .Οταν εμαθα ποιος το εκανε και επισης εχει εξαφανιστη απο εχτες απο πρωσοπου γης.Βραδυ πηγε σηκοσε ολο τον εξοπλησμο του.

Το εν λογο ατομο με ξυπνησε τον χειμονα στης 4 το πρωι να του τραβιξω το καικη(7μετρο)το ειχε παρασειρη ο καιρος και το χτυπουσαν τα κυματα.Και αλλη μια φορα το ειχε βουλιαξει και το εδεσα με 70 μετρα σσυρματοσχοινο και το τραβουσα εξω. τη να πεις...... την αλλη φορα να παει να γ......



Το συνημμένο αρχείο Φωτογραφία0216.jpg δε βρέθηκε

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/09/2015 22:38 #3793 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα παιδια και καλο χειμωνα να εχουμε :bye:
Μια εβδομαδα στα Γιαννενα ηταν ολα τα λεφτα !smiley_to_s

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 07:15 #3794 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι. :friends:
Πολυ βροχη, πολυ κακοκαιρια, λασπη η θαλασσα. !rain# !rain# !rain# !rain#
Ευκαιρια για λαβρακια. !smileys-fis

ΥΓ. Βασιλη, την επομενη φορα, δεσε το καικι του, και βγαλτο στο χωραφι. :cray:
Και οπως λενε, ουδεις πιο αχαριστος, απο....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 07:30 #3795 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε όλα τα παλικαρια του καφενε
Βασιλη ετσι γινετε παντα εσυ όμως ξερεις ότι ησουν σωστος ανθρωπος σε ένα συμπολίτης σου σε καποια δεδομενη στιγμη ασχετα αν αυτος φανηκε αλητης σε καποια αλλη

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 09:29 #3796 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλήμερα σε ολους τους καλούς μου φίλους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 13:04 #3797 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στα φιλαρακια του καφενε μας !!! :bye: :give_rose:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 13:45 #3798 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα του καφενειου.
Βοριαδακι σημερα με βροχη το βραδυ και ψυχρουλα την ημερα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 16:40 #3799 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σε ολους τους αγαπητους φίλους :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/09/2015 20:55 #3800 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα παιδια :bye: :bye:
Το καινουργιο μελος τις οικογενειας βρεθηκε σημερα το πρωι στο σπιτι μου
Αν ξερεις καποιος κατι ας μου απαντησει?





Ειναι Λυκοσκυλο με χασκει μαζι.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.479 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection